20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Het party forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door BOUNCER »

kj forever, whenever,... whatever :roll:
Afbeelding
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door kj forever »

BOUNCER schreef:kj forever, whenever,... whatever :roll:
Yes, it's always been the same here...
When someone fights with facts, others respond with personal attacks!
Shame, shame, shame, shame, shame, shame, shame... Shame on you!
Shirley & Company - http://www.youtube.com/watch?v=6J9iSpA9QTs

:mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Matthias »

En wie mogen we zo allemaal verwachten op 20 november???
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door jim-bar »

ikke !
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door quincy »

me
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door progrez »

Mij en menne lever.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door ThaMan »

Lever of Lover ;)
Ik meende gehoord te hebben dat het laatste niet meer het geval is 8)
(ik heb mijn sources he)
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door progrez »

hehe, mijn lever is tegelijk ook mijn dikste vriend (en elk jaar wordt die dikker) :geek:
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mar 2007, 00:24
Locatie: eeklo

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Gunther »

aanwezig :cheers: :D
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door funkadelic groovestar »

present same met ene andere retro lover hier namelijk L.jay :D
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door funkadelic groovestar »

Toch nog even iets over Kevin off-topic alhoewel het nie gans off is :D

Snap zijn reden wel maar ik denk dat hij het zelf een beetje zo wil dat iedereen hem daar zal willen en dat hij dan door zijn principes toch niet komt.
Word het daarom minder goed,denk het niet,dit zou respectloos zijn tov de andere dj's wat draaien.
Naar mijn mening is Kevin ook totaal niet meer wat hij geweest is.
Als dj is hij misschien even legendarisch en mythisch als Ron Hardy maar dit is echt over.
Hoeveel ik ook van zijn oude sets hou,telkens hij op de Carat reunie speelt vind ik er steeds minder en minder aan omdat het toch altijd hetzelfde is met redelijk veel fouten( zelfs met cd :? )
Telkens zijn de andere gewoon beter dan hem,zelfs YDR :D ,zowel qua mixe als platenkeuze en vooral dat laatste vind ik nog het ergste.
Qua retro draait hij altijd dezelfde plaatjes en zijn nieuwe dingen lijken allemaal hetzelfde en dan nog eens tientallen keren zijn "atmozpheric beats" of "kevin jee in de mix" erdoor :roll:
Hij heeft zichzelf altijd beter gevonden dan de rest en dat was hij meestal ook maar dit is echt gedaan en dan kan je beter de eer aan jezelf houden vind ik persoonlijk.
Sommige vinden het misschien hard maar het is mijn gedacht en draai zelf ook dus ik weet wel waar ik over praat.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door djaxxie »

Ik hoou ook alleen van zijn werk van vroeger. Als je denkt dat je boven de rest staat omdat je vroeger beter kon draaien zegt dat genoeg over zijn respect naar de collega's toe eh. Jones en Zolex 4 president!
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door kj forever »

funkadelic groovestar schreef:Toch nog even iets over Kevin off-topic alhoewel het nie gans off is :D

Snap zijn reden wel maar ik denk dat hij het zelf een beetje zo wil dat iedereen hem daar zal willen en dat hij dan door zijn principes toch niet komt.
Word het daarom minder goed,denk het niet,dit zou respectloos zijn tov de andere dj's wat draaien.
Naar mijn mening is Kevin ook totaal niet meer wat hij geweest is.
Als dj is hij misschien even legendarisch en mythisch als Ron Hardy maar dit is echt over.
Hoeveel ik ook van zijn oude sets hou,telkens hij op de Carat reunie speelt vind ik er steeds minder en minder aan omdat het toch altijd hetzelfde is met redelijk veel fouten( zelfs met cd :? )
Telkens zijn de andere gewoon beter dan hem,zelfs YDR :D ,zowel qua mixe als platenkeuze en vooral dat laatste vind ik nog het ergste.
Qua retro draait hij altijd dezelfde plaatjes en zijn nieuwe dingen lijken allemaal hetzelfde en dan nog eens tientallen keren zijn "atmozpheric beats" of "kevin jee in de mix" erdoor :roll:
Hij heeft zichzelf altijd beter gevonden dan de rest en dat was hij meestal ook maar dit is echt gedaan en dan kan je beter de eer aan jezelf houden vind ik persoonlijk.
Sommige vinden het misschien hard maar het is mijn gedacht en draai zelf ook dus ik weet wel waar ik over praat.
Je bent nog toch altijd hier grappig zenne, want voor een deejay die zo slecht is geworden, blijf je nog steeds en altijd over hem ontbabelt.
Blijf je nog steeds aan zijn mixes met tientallen jingles te luisteren!
Blijf je nog steeds in Cherry moon om dezelfde retro platen te gaan luisteren!
Blijf jij nog steeds en altijd achter hem ontlopen om hem in Balmoral te krijgen, anders had Matthias hem niets gevragen, zo simple is het!
Dus en met wat je hier nog probeert is gewoon jaloezie tonen dan een echte sterke zaak.
Je speelt ook met platen en je weet wat je bedoelt?
Want nu zullen we moeten iemand beginnen te luisteren omdat hij ook met platen speelt?
Wanneer u den palmares van een Kevin of een van een andere grote hebt, kunt u uw mond over die beroep misschien open. En zullen we misschien uw klachten proberen te begrijpen.
Kevin is uw stijl van deejay niet, da kan ik begrijpen.
Voor de rest, bullshits over bullshits!
;)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Gio »

Sommige mensen hebben 't toch serieus moeilijk met het concept "forum"...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door kj forever »

Gio schreef:Sommige mensen hebben 't toch serieus moeilijk met het concept "forum"...
Jaaaaa... Sinds het misbruik van forums door somige jonge platen spelers die altijd spreken op de rug van somige top deejays.
En wat voor? Da weet wij zeker wel !
Ik kan niet tegen Tiesto, Bob Sinclar of den Guetta hun jobs, maar u zal mij nooit over hen iets slecht kunnen lezen! En zeker niet op forums die hen moeten steunen.
Mensen die slecht over "anderen" spreken op forums hebben een naam: Dit zijn "Petits zizis derrière un pc!" Tijdens proberen "anderen" belgie het kop boven het water van nowhere...

Waarom zouden Kevin iets anders dan Kevin spelen?
That is the question !
Als je op een concert van U2, the Stones of what ever, ga je ook iets zeggen over dezelfde nummerkes die gespeeld zullen worden?
Wie draaide die retro concepten op niks?
Die originele deejays die gewoon hun platen spelen? Of somige anderen die waren niet op die tijd geboren maar die elke weekend dezelfde retros blijven spelen om een beetje mensen op de dansvloer te krijgen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten