Ik vind het in ieder geval niks om in een club te zetten.

Meer INFO & LOTSA PICS
Contrast is ook veel minder natuurlijk bij LCD. Ik betaal liever een beetje meer voor een plasma van 42" dan een LCD van dezelfde size. Stroomverbruik en gewicht maakt me weinig uit eigenlijk, als het om echte beeldkwaliteit moet gaan is Plasma nog steeds beter. Nietemin lag de prijs tov de kwaliteit ook veel te hoog bij Pioneer. Ik heb een Panasonic trouwens, omdat die qua prijs/kwaliteit veel beter is dan Pioneer.djginod schreef:Ja, maar dat ligt volgens mij meer aan de techniek plasma zelf ook ? LCD techniek is steeds beter geworden, het weegt 20 Kilo minder, stukken goedkoper, en het stroomverbruik ligt ook lager als bij Plasma.
Dus ja, logisch dat dat niet meer verkoopt.
Bij deze DJ spullen, ga ik ervanuit dat ze naar de markt luisteren, en dan met een apparataat op de proppen komen.
Aangezien er op het scherm plaats is voor een afbeelding van de hoes per release lijkt het me wel de bedoeling dat het kan.djginod schreef:Overigens, ik ben benieuwd of de bug er met deze nieuwe spelers ook nog inzit, als je een MP3 met een plaatje (icon, gif etc) probeert te spelen. Dat gaat dus niet op een CDJ1000.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten