Popfolio ‘09: Win 1000 euro voor je imago

Alles in verband met muziek
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 nov 2008, 11:38

Popfolio ‘09: Win 1000 euro voor je imago

Bericht door poppunt »

Staat je muziek al als een huis maar kan je imago nog een upgrade gebruiken? Meedoen aan Popfolio is de boodschap! En wel nú! Jetzt!

Want dit najaar gaat Poppunt voor de tweede keer voor producers, bands of singer-songwriters op zoek naar straffe fotografen, tekstschrijvers, cineasten en grafisch vormgevers die hun muzikale activiteiten een zetje gaan geven met een beeldvorming die er bij past: strakke vormgeving, professionele foto's, intrigerende bio's of blogs, en een high end videoclip – een volledige portfolio quoi!

Ben je een band, producer, singer-songwriter of muzikant en wil je écht tonen waar je muziek voor staat?

Wil jij een creatief team rond je krijgen om je daarbij te helpen?
En een budget van 1000 euro om al die hersenspinsels ook effectief vorm te geven?

Stel je dan nu kandidaat voor de tweede editie van Popfolio via vi.be

Popfolio heeft veel betekend voor de eerste generatie deelnemers. De clip 'Wablief' van De Predikanten werd in high rotation op JIM getoond.
De Popfolio van Wallace Vanborn bracht hen in contact met hun platenlabel en 'Rite Hands' stoomde door naar de eerste plek in JIM's Puur Belgisch, werd hoogste nieuwkomer in Humo's Top Twintig en kreeg stevige airplay op Studio Brussel ... Are you next?


Popfolio is een project van Poppunt, Creatief Schrijven, Centrum voor Beeldexpressie, en Kunstwerkt[t] met de steun van Fnac en Mediarte.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Popfolio ‘09: Win 1000 euro voor je imago

Bericht door Dr. Poppers »

De legendary Rob Colemans heeft nog wel een restyling nodig! Zijn snor ziet er nog niet Duits genoeg uit! :tongue:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Popfolio ‘09: Win 1000 euro voor je imago

Bericht door rizzo> »

't maakt deel uit van mijn imago om geen 1.000 EUR nodig te hebben voor mijn imago
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Popfolio ‘09: Win 1000 euro voor je imago

Bericht door Stanne »

rizzo> schreef:'t maakt deel uit van mijn imago om geen 1.000 EUR nodig te hebben voor mijn imago
:mrgreen: :thumleft:
Tegenwoordig is het vooral dat je imago maar goed zit ipv je haar :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Popfolio ‘09: Win 1000 euro voor je imago

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne schreef:
rizzo> schreef:'t maakt deel uit van mijn imago om geen 1.000 EUR nodig te hebben voor mijn imago
:mrgreen: :thumleft:
Tegenwoordig is het vooral dat je imago maar goed zit ipv je haar :D
Zalig haha! Spot on! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast