Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:
ThaMan schreef:Moet zeggen dat Veerle wel een schoen poepeke heeft, voor de rest....
Amai ni :cheers:

gisteren ook bekeken!!!!

eigenlijk (na het lezen hier) enkel naar de kont van veerle zitten kijken, woehaaa! :mrgreen:

was idd sterk stuk acteertalent!!!! kon mij serieus bekoren!!!!!! :bounce:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Statje is "Loft" er eigenlijk al ?
volgens de laatste roddels (en dieje van de videotheek :lol: ) zou de release gepland zijn op 25 augustus
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Ben benieuwd....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"State Of Play": psychologische politieke thriller, die ik wel best te pruimen vond eerlijk gezegd. Wel veel gebabbel, maar dat hoort ook in zo een film.. Je moet er wel bijblijven !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"The Robe": majesteuze film uit 1953 die nu digitaal opgesmukked is op Blu-Ray. Hoe ze zo een oude film terug zo scherp krijgen is mij een raadsel, doch zie je in sommige stukken dat ze net alles hebben kunnen digitaliseren. De soundtrack is dan wel weer compleet opnieuw opgenomen in DTS-HD; maar ook weer niet te vergelijken met de digitale sounds die ze anno 2000 gebruiken.
De film zelf past mooi in het rijtje van "Ben Hur", "The Ten Commandments" etc... en verveelt mij ook geen minuut, ook omwille van het feit dat er toen nog geen sprake was van CGI en het toch pure klasse uitstraalt. Mijn mening hier over is dat zo een films met zoveel inzicht niet meer gemaakt worden. Anyway, je moet er wel voor in de stemming zijn natuurlijk.

Zie de Screen Shots
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Ik heb eergisteren (voor het eerst :oops: ) 2001: A Space Odyssey gezien. Inderdaad een beetje vreemde, mysterieuze film, maar als je je er een beetje in verdiept, wel interessant ! Heel soms moest ik aan Twin Peaks denken, bijvoorbeeld in het laatste gedeelte, in die kamer...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Een film die zeer ver voor stond voor die tijd !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Loft: Pure KLASSE die zeker niet zou misstaan in de grote Hollywood Thriller-Who-Dun-It producties.
Wat heb ik van deze film genoten met een ongeloofelijk stukje acteer talent van Vlaamse Bodem.
De 1ste 50min zijn serieus opbouwend waarbij de editor elk puzzelstukje op de perfecte plaats laat vallen, de 45min erna deden mij sterk denken aan de Climax van de 1ste "Saw" film, maar ik moet zeggen dat deze nagelbijtende Climax 10 keer beter was !
1 Min punt vond ik de laatste 15min, maar dat is mijn mening omdat ik wil dat een film moet eindigen waar er eindelijk een last van je afvalt en niet moet blijven door drammen om toch maar net onder die 2uur te blijven.

Score: 8,5/10
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Re: Het Filmtopic

Bericht door puree »

Inglourious Bastards, de nieuwe van Tarantino, krijgt overal lovende kritieken. zie bv :

http://www.telegraph.co.uk/culture/cult ... -back.html
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Het zou volgens critici (die ik trouwens nooit geloof) zijn beste ooit moeten zijn.
Tsja voor de ene wel, voor de andere niet... ikzelf (van wat ik er van gelezen heb) vind ik het hele concept maar serieus met de haren getrokken. Been there seen that met een MEGA knipoog naar "The Dirty Dozen" maar dan in zijn kleedje gestoken. Kvraag mij af wanneer hijzelf nog eens is met iets totaal nieuws gaat komen.
Tuurlijk ga ik de film zeker zien, en ga ik er ook van genieten maar verassen gaat hij me al lang niet meer doen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

puree schreef:Inglourious Bastards, de nieuwe van Tarantino, krijgt overal lovende kritieken. zie bv :

http://www.telegraph.co.uk/culture/cult ... -back.html
op die film zit ik al te wachten sinds er ene hier nen trailer van heeft gepost, 6 maanden geleden ofzo :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Ik ga die dus volgende week in de Bios zien ! En dat nog wel in Vlissingen...
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Filmtopic

Bericht door pascal78 »

ja basterds wil ik ook wel zien..

gistere bizzaro filmke gezien

Immortal (2004)

allereerst is het een combi van mens en cgi beelden

plot
horus moet boeten en verliest zijn onsterfelijkheid, waardoor hij (blijkbaar) moet paren met een soort van chosen one

maar eerst moet horus zelf een sterfelijk lichaam zoeken...
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Drag Me To Hell:
Normaal ben ik zo niet voor het Horror genre, maar deze moest ik gezien hebben omdat wie anders dan Sam "Evil Dead" Raimi zulke Horror dingen beter kan produceren dan gelijk wie ook.
Naar mijn mening vond ik deze film nog es een echte ol-fashion horror-thriller met de nodige scary en gruesome effects en een degelijk verhaal eerlijk gezegd.
Als je graag 2 meter de lucht in gaat en is een paar keer "Bweeeek" wil roepen dan is "Drag Me To Hell" wel de juiste keuze ! In zijn genre wel een toppertje...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

pascal78 schreef:
gistere bizzaro filmke gezien

Immortal (2004)

allereerst is het een combi van mens en cgi beelden

plot
horus moet boeten en verliest zijn onsterfelijkheid, waardoor hij (blijkbaar) moet paren met een soort van chosen one

maar eerst moet horus zelf een sterfelijk lichaam zoeken...
't Is de verfilming van een grandioze strip van Enki Bilal, die deze film ook zelf ineenstak!
:thumbsup:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast