Extreme Re-Opening - The true legend continues

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door MISSION6277 »

Bijzonderste is dat "Extreme" terug open gaat!!De House Tempel van Belgie,zonder twijfel!!
En dit wordt het terug op 5 september :cheers:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door back to the 90's »

Ik denk dat er mensen zijn die teveel de link met extreme van vroeger leggen....
Don't be dissapointed folks....
Ni verkeer oppakke hé Quincy.
Want ik hoop echt da ge er succes mee gaat hebben,ge moogt u alvast aan e bezoekske van Bibi verwachten ;)
Nothing is what is seems to be
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door MISSION6277 »

waarom niet?Als je de mensen hoort praten,"de goeie ouwe tijd",moet dit zeker weer een succes worden zoals vanouds!!!
Quincy probeert ons een kans te geven,om deze goede tijden terug mee te maken,weliswaar op een andere locatie,maar chapeau voor de moeite dat hij ervoor doet!!!RESPECT!!!
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Dim »

back to the 90's schreef:Ik denk dat er mensen zijn die teveel de link met extreme van vroeger leggen....
Don't be dissapointed folks....
Ni verkeer oppakke hé Quincy.
Want ik hoop echt da ge er succes mee gaat hebben,ge moogt u alvast aan e bezoekske van Bibi verwachten ;)

Yups ge kunt gelijk hebben! Het zal nooit extreme worden, maar dat kan ook niet... het enige wat ze kunnen proberen te evenaren is die sound van de club, dat is technisch perfect mogelijk (en praat ik niet over dj's die hun schijven draaien he, die zijn er - buiten..tom grrrrr ;-)- en worden resident, muziek van toen kan gedraaid worden, of dat nodig is I dunnow of course)... maar technisch/acoustisch het geluid proberen te reconstrueren...dát is pas een uitdaging... en ik ben benieuwd naar het eindresultaat!!

Over de plaats...mja, oost-vlaanderen, klein ding dicht bij Quincy zijne Sté... dat is dan ergens in Aalst, Erembodogem, zo naar Welle tot Denderleeuw... wat hebt ge daar allemaal van clubkes?? 8)
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door quincy »

Ik zal al een eerste tip geven: "1600"

overmorgen geef ik de 2de tip en als het dan nog niet duidelijk is stel ik voor te wachten tot vrijdag, dan zet ik de definitieve flyer online :)

en idd, extreme zoals vroeger kan je natuurlijk nooit evenaren, dat zeggen we ook niet.
niets is zoals vroeger dat laat niet uit dat België geen kwalitatieve "non techno" (want we hebben al fuse, silo en cda) club kan gebruiken ;)

wie denkt het via deze tip te weten stuur mij eerst een PM !
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door DCD »

1600... hm sint-pieters-leeuw is vl-br dus kan het al nie zijn é?
voor mij zalt wachten worden tot vrijdag vrees ek om het te weten
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door quincy »

met de volgende tip zal het wel duidelijker worden ..
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Dr. Poppers »

Hmm eens even denken: in 1600 werd de belangrijke Slag Om Nieuwpoort uitgevochten. Het zou dus om de Infinity kunnen gaan - die wordt dan ook nog eens opengehouden door de broer van Dobbels...
Maar als ik even verder denk: die veldslag ging tussen het Spaanse leger en dat van de Staten-Generaal van de Nederlanden (met wat Engelsen in steun). Laatstgenoemde armee werd geleid door Maurits Van Oranje. Dus zou een andere gok kunnen zijn: de oude Orange in Scherpenheuvel. Die laatste veronderstelling wordt mijns inziens versterkt door het feit dat de aanvoerder aan de andere zijde Albrecht Van Oostenrijk was, die in Nieuwpoort hard slaag kreeg maar later met zijn vrouwtje Isabella Van Spanje een basiliek liet oprichten in... Scherpenheuvel! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Dim »

quincy schreef: en idd, extreme zoals vroeger kan je natuurlijk nooit evenaren, dat zeggen we ook niet.
niets is zoals vroeger dat laat niet uit dat België geen kwalitatieve "non techno" (want we hebben al fuse, silo en cda) club kan gebruiken ;)

wie denkt het via deze tip te weten stuur mij eerst een PM !

is er dan iets speciaals gepland ivm de sound van uw club Quincy???

ne gok via pm is onderweg lol
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jul 2009, 15:48

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Ben Soul Phonic »

Dr. Poppers schreef:Hmm eens even denken: in 1600 werd de belangrijke Slag Om Nieuwpoort uitgevochten. Het zou dus om de Infinity kunnen gaan - die wordt dan ook nog eens opengehouden door de broer van Dobbels...
Maar als ik even verder denk: die veldslag ging tussen het Spaanse leger en dat van de Staten-Generaal van de Nederlanden (met wat Engelsen in steun). Laatstgenoemde armee werd geleid door Maurits Van Oranje. Dus zou een andere gok kunnen zijn: de oude Orange in Scherpenheuvel. Die laatste veronderstelling wordt mijns inziens versterkt door het feit dat de aanvoerder aan de andere zijde Albrecht Van Oostenrijk was, die in Nieuwpoort hard slaag kreeg maar later met zijn vrouwtje Isabella Van Spanje een basiliek liet oprichten in... Scherpenheuvel! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uw manier van denken is wel goed, maar het is mis.. ;)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Lestat »

t is mss belachelijke hoop maar anderzijds zou t wel bangelijk zijn als de oude church onder de vlag extreme heropend werd :cheers: :cheers: :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door emotionslover »

Dr. Poppers schreef:Hmm eens even denken: in 1600 werd de belangrijke Slag Om Nieuwpoort uitgevochten. Het zou dus om de Infinity kunnen gaan - die wordt dan ook nog eens opengehouden door de broer van Dobbels...
Maar als ik even verder denk: die veldslag ging tussen het Spaanse leger en dat van de Staten-Generaal van de Nederlanden (met wat Engelsen in steun). Laatstgenoemde armee werd geleid door Maurits Van Oranje. Dus zou een andere gok kunnen zijn: de oude Orange in Scherpenheuvel. Die laatste veronderstelling wordt mijns inziens versterkt door het feit dat de aanvoerder aan de andere zijde Albrecht Van Oostenrijk was, die in Nieuwpoort hard slaag kreeg maar later met zijn vrouwtje Isabella Van Spanje een basiliek liet oprichten in... Scherpenheuvel! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

we hebben weer bijgeleerd!!! 8) 8)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jul 2009, 15:48

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Ben Soul Phonic »

quincy schreef:Ik zal al een eerste tip geven: "1600"

We moeten toegeven, hé Quincy, het is redelijk ver gezocht...

en hopla ..weeral een tip verscholen :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Pakrac »

EUhm... Ik denk dat de club opengaat in Parijs! (Los van wat er eerder gezegd werd.)

1600 = mille(1000) 6 (six) of een beetje anders gezegd Moulin Sex ofterwel de Moulin Rouge. :clown:

Achja... dat zal wel mijne perverse geest zijn die dat kan bedenken! :albino:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Dim »

een kot waar 1600 man binnenkan? bestaat dat nog in O-vl? :D
1600 -oookes in den ootre-sjoos, of de monroeeeesss, is't in een big city? of eerder small, gemeenteke :-)
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast