Het Serietopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

kvolg zoveel niet meer eigenlijk...
Enkel nog "24", "Lost" & "CSI Miami" (maar met die laatste staan ik grandioos achter)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Het Serietopic

Bericht door Stanne »

Elk Amerikaans beeld waar een soldaat in voorkomt zie ik als: PROPAGANDA :D
Tzijn altijd the good guys die those bad guys is goe gaan smashen om de wereld te redden :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Ben begonnen met alweer een HBO-serie, Deadwood, en t is alweer een pareltje moet ik zeggen, t wilde westen ten tijde van de goudzoekers, een hoop avonturiers in een stadje dat er eigenlijk niet mag zijn (in indiaans reservatiegebied) en de dreiging van indiaanse represailles temidden van een hoop bandits - imo knappe serie !!!
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

"Deadwood" allemaal al gezien...
Iedereen kent het wilde westen als nette houten dorpjes met een saloon etc...
Maar hoe het hier word weer gegeven was het volgens mij echt... Ruw, Vuil, Ranzig...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Idd t is wel heel wat anders dan wat je zou verwachten van een 'western'-serie, t is dan ook iets helemaal anders dan een western vind ik. Ik zit intussen aan aflevering 11, net een zalige scene waarin 1 van de hoofdrolspelers, ne smeerlap eerste klas die t enorm goed kan uitleggen (scene doet me enorm hard denken aan Tony Soprano !) gepijpt wordt door 1 van zijn hoeren terwijl hij over zijn jeugdjaren aan t lullen is met om de drie woorden ne fuck er tussen , gevolgd door een slok van de whiskyfles in zijn rechterhand. Serie komt hoe langer ik er naar kijk, hoe meer op t niveau van de Sopranos, speelt zich af in een andere tijd met andere problemen, en is meer dan boeiend (vandaar da'k al bijna op t einde van seizoen 1 zit :lol: )
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

De episode dat den Al Swearengen met nierstenen zit... damn man, die pijn voelde tot in de huiskamer ;)
en idd in elke zin komt wel ne keer of 3 "fuck" of "cocksucker" in
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Idd het fuck-gehalte in de zinnen van de Sopranos werd ruim overschreden in The Wire maar hier gaan ze er nog een serieus stukske over :lol: - maar waar ik vooral van hou in die series van HBO, is dat er enorm veel aandacht wordt besteed aan de dialoog, de acteurs maken of kraken de serie, en tot nu toe heb ik enkel nog maar series van HBO gezien met uitzonderlijk sterke acteerprestaties, in deadwood is de absolute uitblinker Al Swearengen, de dialogen dat die kerel neerzet, zijn fantastisch :cheers:

Kheb nog goede vooruitzichten, want True Blood, ook van HBO, zijn ze voor me aan t uploaden :D
En dan is er nog Doll House, van Fox, zou ook sterke serie zijn. Iemand deze 2 al gezien (Thaman, don't let me down :lol: ) ?
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

ken de 2 niet.... misschien een idee ja
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Serietopic

Bericht door Dr. Poppers »

LOL
'Top Gear' heeft zijn Stig onthuld (de witte): het zou zogezegd Michael Schumacher zijn, die daar plots in de uitzending zat te blinken onder z'n helm. :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

sons of anarchy, ook lekkere serie imo, gaat over een motorbende in de states die in wapenhandel zitten
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Vollen bak naar "Two And A Half Men" aan het kijken. Ze krijgen me niet snel aan het lachen met Tv shows. Deze reeks slaagt er keer op keer in om me onder tafel te krijgen.
Allemaal zo droog en super concept, de episode met Megan Fox in een gastrol was dan ook weer 1tje te droooooolen... damn das toch een lekker kipke 1ste klas.

Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Ook wel aanrader - true blood, beetje aarzelend begin (1e 2 episodes wist ik ni goed wat ervan te denken) maar wordt spannender en spannender naarmate t seizoen vordert, en in t 2e seizoen doen ze er nog een serieus schepje bovenop. Zalige serie imo :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Serietopic

Bericht door Pakrac »

Stanne schreef:Elk Amerikaans beeld waar een soldaat in voorkomt zie ik als: PROPAGANDA :D
Tzijn altijd the good guys die those bad guys is goe gaan smashen om de wereld te redden :mrgreen:
Euhm... bedoel je daar elke film mee die uit de states komt? Want 'The Last Samurai' past me dunkt dan toch niet in dat rijtje... Over een amerikaan die tot inzicht komt dat cultuur best beschermt mag worden van kortzichtige economische belangen.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Pakrac schreef:
Stanne schreef:Elk Amerikaans beeld waar een soldaat in voorkomt zie ik als: PROPAGANDA :D
Tzijn altijd the good guys die those bad guys is goe gaan smashen om de wereld te redden :mrgreen:
Euhm... bedoel je daar elke film mee die uit de states komt? Want 'The Last Samurai' past me dunkt dan toch niet in dat rijtje... Over een amerikaan die tot inzicht komt dat cultuur best beschermt mag worden van kortzichtige economische belangen.
Ik vond full metal jacket nu ook ni bepaald pro-Amerikaanse propaganda :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Serietopic

Bericht door Pakrac »

Ohja... en Apocalyps Now... ook niet direct een pro-amerika prent... Al zijn dat soort van films natuurlijk al wel gedateerd. Hedendaagse films... tja...
Black Hawk Down, ik heb er met rare ogen naar gekeken hoe die amerikanen nochal dom reageerde op een doorsnee missie. Samen gekeken met een militair die toch vond dat het realistisch verfilmd was. Een goe pak rammel hebben ze daar gekregen. :afro:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten