http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 393&ref=ts
dus erresveepee maar
Daar ben ik zelfs efkens nog resident geweest in de FUNK YOU in antwerpen............dus k ga terug naar the roots......jasper schreef:Funk You! waren mijn feesjes van 2001 tot 2005 in undergroundclub Zazou te Lier (en sindsdien host ik elk jaar een tent/area op SoulShine Festival te boechout, vorig jaar trouwens met Kevin Saunderson, Jan Van Biesen en prinz)
de Funk You was blijkbaar in de jaren 80 en begin jaren 90 een hiphop keet in antwerpen, maar dat wist ik dus niet toen ikzelf met de feesjes in zazou begon
Whaaaaah, super!StevenR_73 schreef:afterparty in capital met THEO PARRISH![]()
... en Geen Beetje Heftig!StevenR_73 schreef: ik wil Machtig Degelijk Materiaal Afnemen![]()
Plaats Een Post héDr. Poppers schreef:... en Geen Beetje Heftig!StevenR_73 schreef: ik wil Machtig Degelijk Materiaal Afnemen![]()
Da gaat ni iedereen even plezant vinden denkStevenR_73 schreef:afterparty in capital met THEO PARRISHof bij de Stanne thuis
![]()
ik wil wel maar da lukt mij al weken niemeer...Stanne schreef: Plaats Een Post hé![]()
ThaMan schreef:Ooit is 1ne keer binnen geweest... damn wat voelde ik me daar toen ongemakkelijk.
Ik als bwv spreken een snotter tussen al die reuzen van negers. Weet nog wel dat er begod lekkere negerinnen rond liepen (shaken). Nadien ben ik er nooit meer geweest...
En ja vind Dj Prinz 1 van de beste Belgische Dj's... zeker toen ie in zijn "Groove" periode zat !
De boekhoudsterStevenR_73 schreef:
@ Stanne; heb je het over de baas/portier/boekhoudster van de "club"?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten