27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door tomaz »

Dr. Poppers schreef:
Yoko Ono schreef:ach al dat opgejaag is niet goed voor de bloeddruk :D

kom een satéke of n worstje eten zaterdag en alles komt in orde ...
Sorry, veggie for life en ik heb al een feest (mét deejays en geen trackaflopende programma's) of drie gepland hier in Berlijn.
En ook worsten genoeg ginder :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door emotionslover »

Yoko Ono schreef:ach al dat opgejaag is niet goed voor de bloeddruk :D

kom een satéke of n worstje eten zaterdag en alles komt in orde ...


hormonenvrij??? :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: 27.06.09 Yoko Ono- Regi Sucks cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Scarface »

Scarface schreef:
Yoko Ono schreef:Het heeft niks met een zekere Regi Penxten , of hoe die ook noemt te maken
Dat is zoals een "I love Hitler" fuif organiseren en zeggen dat het niks met Adolf Hitler te maken heeft maar met Eddy Hitler uit de serie Bottom....

Vrij zwakke 'verdediging' van het 'concept' dus...
de discussie over de flauwe naam is precies wel stilgevallen... onder de mat geveegd zeg maar...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 Yoko Ono- Regi Sucks cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door emotionslover »

Scarface schreef:
Scarface schreef:
Yoko Ono schreef:Het heeft niks met een zekere Regi Penxten , of hoe die ook noemt te maken
Dat is zoals een "I love Hitler" fuif organiseren en zeggen dat het niks met Adolf Hitler te maken heeft maar met Eddy Hitler uit de serie Bottom....

Vrij zwakke 'verdediging' van het 'concept' dus...
de discussie over de flauwe naam is precies wel stilgevallen... onder de mat geveegd zeg maar...
stoker...... hehe!! :mrgreen: :mrgreen: ja eigenlijk wel gelijk! LOL
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Scarface »

Ik voel mij geen stoker... ik vind het "anti-concept" op alle gebied slecht, of dat nu voor waspoeder is of voor een fuif... ieder zijn ding. Maar de draai dat er dan aan gegeven wordt is nog flauwer....

De yoko ono feestjes waren in het verleden toch origineel genoeg om nu niet in zoiets te moeten vervallen !
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Pakrac »

Volledig eens Scarface. Maar ik zwijg er gewoon over. Ieder zijn ding. Reklame technisch vind ik het een hopeloze blunder. "Op de man" spelen is te gemakkelijk. Voorbeeldje : "Retro spelen is zowat het gemakkelijkste wat je kan doen als dj. Met klassiekers op te leggen, kan je niks misdoen. Een echte DJ, die leert zijn volk nieuwe platen en stijlen. De balans tussen bekend en vernieuwd, dat aanvoelen, dat is kunst welke niet voor de retro-dj is weggelegd. Ons landje is trouwens zo voorbij gestreefd wat DJs betreft dat wij de enige zijn met een retro-scene. En telkens is er wel ééntje die het warm water terug weet uit te vinden."
Ik heb niets tegen de retro-scene, -'k ben misschien zelf een deel ervan-, maar dit reukt een beetje te veel naar platte commerce, net hetzelfde als waar men een verwijt naar stuurt, niet?

Ach, wie de muziekbussiness kent weet dat één platenfirma verschillende labels heeft, dezelfde producers zitten achter dat commerciele, maar ook achter de zogenaamde 'underground'. En je kan Reggi plat vinden in zijn commerce, maar vergeten er wel bij te vertellen dat daardoor er andere artiesten wel dingen kunnen maken en verkopen. En waarom ook niet een beetje trots zijn op artiesten die wel verkopen aan het grote publiek? Nee, als het ver weg is, dan is het goed, maar als het in Nederland en hier is, dan mag het niet. Ooit een nederlands pop-journalist weten zeggen : "In België is alles underground. Want als het niet underground genoeg is voor de Belgen, dan vinden ze het niet goed. Larie natuurlijk." Me dunkt heeft hij gelijk!
Ja, mister X of Y die in eigen beheer plaatjes uitgeven doen het ook goed, maar de 'insider' weet echt wel dat ik hier een punt heb.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door djginod »

Om in Regi / Pakrac's spoor te volgen:

Neem bijvoorbeeld Eric Prydz !

Scoort een enorme grote (commerciële) hit, ook nog eens gebruikmakend van samples van Pink Floyd. Je zou kunnen zeggen, wat een loser, maar ondertussen laat hij zowat maandelijks de clubscene beven met zijn vette releases onder aliases Pryda of Cirez D, waaronder nu weer Animal een BEEST plaat is van jewelste ! En let ook op Reeperbahn, ook een juweeltje !

Commercieël (per ongeluk :?: ) bezig, en daarna je ding doen ! Fantastisch gewoon, net zoals Jochem "speedy J" paap. (en vul hier tig anderen artiesten !)

Regi wisselt dit (veel) meer af met commercie ! Daarom slecht ???


Is in Nederland daarom bijvoorbeeld Wessel van Diepen (Duane Samplonius), Mr 538 Dance Department) slecht bezig ?

Ja, HIJ zat achter het lullige Vengaboys, Nakatomi, deed de uberbekende yell op de plaat van L.A. Style's James Brown is Dead ! (ook in het project zittend).

Ik vind van niet zelf !
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door tomaz »

Pakrac schreef:Voorbeeldje : "Retro spelen is zowat het gemakkelijkste wat je kan doen als dj. Met klassiekers op te leggen, kan je niks misdoen. Een echte DJ, die leert zijn volk nieuwe platen en stijlen. De balans tussen bekend en vernieuwd, dat aanvoelen, dat is kunst welke niet voor de retro-dj is weggelegd. Ons landje is trouwens zo voorbij gestreefd wat DJs betreft dat wij de enige zijn met een retro-scene. En telkens is er wel ééntje die het warm water terug weet uit te vinden."
Wie heeft dit gezegd?? Die heeft dan nog nooit de UK retro scene gezien zeker? Of al de grote feesten in NL waar, naast de "nieuwe" podia, continu retro gespeeld wordt op de old school podia. Old School klinkt misschien beter, maar 't is gewoon retro.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door quincy »

Vraag het mij ook af wie dat gezegd heeft :?
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Pakrac »

Tomas & Quinci,

Wel, ooit toch die commentaar gehoord dat wij de enige waren met zo'n scene. Maar dat zal wellicht al wat langer geleden zijn. Periode 1997 bij de start van Bonzai Classics of bij de opstart van de nieuwe Boccaccio zaliger; de enige (?) discotheek die doelbewust alleen retro (oldskool) draaide?!

Maar ik gaf dat voorbeeldje eerder om aan te tonen dat er altijd wel een stok te vinden is om een hond te slaan. Negativisme is gewoon erg gemakkelijk, ook al is die stok niet even waarheidsgetrouw.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Scarface »

Wacht nog steeds op een serieuse reactie van de organisatie... Ze zijn verstandig geworden en beseffen hun stommiteit en zwijgen er over... misschien beter zo dan nog wat spartelen..

De commentaar die ik verder gelezen heb is deels de kritiek die ik hier al verschillende keren gegeven heb op de "retro/reunion-scene" hier... maar ja, daar mag geen kritiek op zijn, want "het volk heeft plezier, dus ge moet zwijgen".. mij goed, ongeveer elke discotheek uit 'de periode' is gesloten/failliet en waar belgische DJ's 15j geleden wereldtop waren, zijn er A) geen nieuwe dj's op de scene gekomen B) diegene die blijven zijn quasi karikaturen geworden... soit, dit is allemaal off topic
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door AcidPixie »

Met heel jullie discussie hier, houden jullie dit topic en dus ook het feestje anders wel goed in de belangstelling.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door ThaMan »

Ge hoort em nie zoveel onze Pakrac, maar als em iets zegt heeft em wel voor 100% gelijk.
Inderdaad wij hebben een retro scene, NL heeft een oldskool scene, Uk heeft de Rave scene en de USA heeft de Chicago Movement.
Retro in het algemeen leeft nog steeds bij een select publiek, het ligt er gewoon aan uit welk jaar je komt en wat je hebt meegemaakt. Tegenwoordig met alle technische dj software paketten en het www noemt iedereen zich Dj. Ik vind dat gewoon rampzalig.

Ik blijf nog steeds bij mijn 1ste standpunt dat yoko-ono meer een amateur party is voor vrienden onder elkaar dan het een echte heuse party te noemen. Als het dan toch om de muziek gaat, kom dan bij elkaar in een bos (zoals de 1ste x) zet een tape op van Liaisons Dangereux of een Bocca 89 en amuseer je op die manier, zoals Keimi ook maandelijks doet met zijn NB concepten.

Bij Yoko-Ono ging of gaat het erover om de oude Bocca 88-89 te doen herleven, maar als ze dan afkomen met tracks uit 95/98 dan hoeft het voor mij al niet meer en is het gehele concept een fiasco 1ste klas. We hebben er ooit een grandiose discussie over gehad, en daarom zullen ze me daar ook nooit meer zien, ook al komt er ne Pieters een "White Line" opleggen.... no offence natuurlijk en hoop voor de mensen die er naar toe gaan het wel leuk zal worden.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door lemant »

Scarface schreef: A) geen nieuwe dj's op de scene gekomen B)
the Glimmers, 2manydjs, en misschien binnenkort ook the Subs ... 't is een andere scene dan wat je hier op het forum ziet, maar ze gaan wel de wereld rond (en nog geen beetje).

Voor de rest is onze uitstraling misschien idd vrij triest, en hoewel ik mij de laatste tijd (te vaak?) tot retro/classics/oldskool-feesten laat verleiden sluit ik me aan bij de meninig van Pakrac die stelt dat het succes hiervan veel zegt over de rest van de scene.
't Was trouwens Poppers als ik me niet vergis die zei dat ze in Duitsland bvb. quasi geen retro-feesten hebben.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door lemant »

AcidPixie schreef:Met heel jullie discussie hier, houden jullie dit topic en dus ook het feestje anders wel goed in de belangstelling.
Thomas de Soete heeft het er deze morgen zelfs over gehad op STUBRU met de vraag wat al die affiches in het Gentse betekenen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten