Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Het Filmtopic

Bericht door bouq »

slecht is ie niet hé, maar 150x op een jaar is er toch over.. 4 jaar samen, da's al zeker 600x keer dat die heeft opgestaan, gelukkig heb ik iets andere slaapuren dan mijn vriendin en heb ik meestal enkel het laatste halfuurke te bekijken/beluisteren ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

LoL, uw vriendin heeft maar 2 films dan :bom:
"kom welke zetten we vanavond nog eens op"

En nog 1 kwaad woord over "The Goonies" en u mag uit mijn videotheek een film komen kiezen naar keuze. (Ook daar zitten "The Goonies" tussen) :D
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

Amai, vorig weekend deze is gezien. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975).

Had er nog nooit gehoord maar via de imdb top 250 op uitgekomen, vond die echt wel heel goed! Ben er intussen al achter dat het een dikke klassieker is die ik normaal al lang had gezien moeten hebben. :afro:
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

djaxxie schreef:Amai, vorig weekend deze is gezien. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975).

Had er nog nooit gehoord maar via de imdb top 250 op uitgekomen, vond die echt wel heel goed! Ben er intussen al achter dat het een dikke klassieker is die ik normaal al lang had gezien moeten hebben. :afro:
Eén van mijn all-time favorites! (de scène met die indiaan en die tv :))
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

Schitterende film uiteraard, alleen is het boek des te schitterender. Geschreven door Ken Kesey, die zelf opzichter was in een looney bin en later ook bekend werd als de voorman van de Merry Pranksters! Een beetje een van m'n persoonlijke helden - een goed inzicht in de avonturen van de Pranksters kan je trouwens vinden in 'The Electric Kool-Aid Acid Test' van Tom Wolfe. ;)

Meer info: http://www2.lib.virginia.edu/exhibits/s ... kesey.html
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door Pakrac »

Awel... domme vraag wellicht... maar bestaat er zoiets als een discogs voor dvds? Waar je kan aanduiden welke je bezit, en vooral welke je nog wil hebbe? Die Goonies zegt me niks eigenlijk, dus das voor ne wishlist! :) :afro:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Pakrac schreef:Awel... domme vraag wellicht... maar bestaat er zoiets als een discogs voor dvds? Waar je kan aanduiden welke je bezit, en vooral welke je nog wil hebbe? Die Goonies zegt me niks eigenlijk, dus das voor ne wishlist! :) :afro:
http://www.moviemeter.nl ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Gisteren "A Time To Kill" nog eens gezien, blijft een goede rechtsdrama.
Het zweet loopt letterlijk van je scherm.

Vandaag ga ik "The Departed" op Blu-Ray eens boven halen of "American Gangster". Zal er aan liggen
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

'k Heb gisterennacht 'Calvaire' gezien, een Belgisch maaksel uit 2004. Zeer verontrustend filmpje maar heel sterk. Zoals ze alleen in La Belgique kunnen maken, denk ik. Mijn volgende trip naar de Ardennen zal nooit hetzelfde zijn als voorheen - als ik tenminste zin heb om daar nog ooit te komen!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:'k Heb gisterennacht 'Calvaire' gezien, een Belgisch maaksel uit 2004. Zeer verontrustend filmpje maar heel sterk. Zoals ze alleen in La Belgique kunnen maken, denk ik. Mijn volgende trip naar de Ardennen zal nooit hetzelfde zijn als voorheen - als ik tenminste zin heb om daar nog ooit te komen!
Dat klinkt veelbelovend - das mijne stijl films wel :cheers:
Effe gaan zoeken se - thx for the tip ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

Pakrac schreef:Awel... domme vraag wellicht... maar bestaat er zoiets als een discogs voor dvds? Waar je kan aanduiden welke je bezit, en vooral welke je nog wil hebbe? Die Goonies zegt me niks eigenlijk, dus das voor ne wishlist! :) :afro:
Awel ge kunt daarvoor best imdb gebruiken, als je daar regt kan je de my movies pagina gebruiken en publiekelijk maken ook indien gewenst. Moviemeter is dan wel in het nl maar de info die je bij imdb krijgt is werkelijk 10x uitgebreider!

www.imdb.com
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Het Filmtopic

Bericht door bouq »

ThaMan schreef:LoL, uw vriendin heeft maar 2 films dan :bom:
"kom welke zetten we vanavond nog eens op"

En nog 1 kwaad woord over "The Goonies" en u mag uit mijn videotheek een film komen kiezen naar keuze. (Ook daar zitten "The Goonies" tussen) :D
kpeis een 300-tal, maja.. 't is om in't slaap te vallen he, dan heeft ze blijkbaar bepaalde voorkeuren :)

alleszins, kga da disogs-for-movies-spul ook ne keer bezien, want kzou al lang een lijstje moeten maken..


ps. wij hebben zelfs ne Goonies op reserve gekocht, er mocht maar eens iets misgaan :D
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

bouq schreef:kpeis een 300-tal, maja.. 't is om in't slaap te vallen he, dan heeft ze blijkbaar bepaalde voorkeuren :)

Bouq, hou dat meiske gewoon niet zo wakker 's nachts! :eye:
bouq schreef:ps. wij hebben zelfs ne Goonies op reserve gekocht, er mocht maar eens iets misgaan :D
Zalig gewoon! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Juist den "American Gangster" nog es achterover geslagen..
"Denzel Washington" kan bijgod toch een stukske acteren zene, hoe geloofwaardig die over komt doen er niet veel na. Heeft weer geen minuut verveeld, toch een film van bijna 3u.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:Juist den "American Gangster" nog es achterover geslagen..
"Denzel Washington" kan bijgod toch een stukske acteren zene, hoe geloofwaardig die over komt doen er niet veel na. Heeft weer geen minuut verveeld, toch een film van bijna 3u.
Yup, heb die ook op blu ray en zeer goei filmke idd.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten