& natuurlijk
2006: http://www.youtube.com/watch?v=N7svHazh ... re=related
2007: http://www.youtube.com/watch?v=UAJ8ge2A ... re=related
2008: http://www.youtube.com/watch?v=U8YXy3i52Qc
ik heb net mn kaartje aangschaft dus
yup, da is dj yvesMatthias schreef:Die Dj Yves heeft toen toch Bonzai Megamix in elkaar geboxt, niet? (From till to now - 1995). Als het dat genre is, dan zou ik nog wel ns durven komen luisteren.
op zn minstLorre schreef:Dik feestje![]()
En een vrij goeie opkomst![]()
Een geslaagde editie
Vond ik juist leuk van paul elstak... Ieder zen mening natuurlijk:p[terror]Neophyte schreef:op zn minstLorre schreef:Dik feestje![]()
En een vrij goeie opkomst![]()
Een geslaagde editieheb me goed geamuseerd, tot het einde gebleven as usual.
Darkraver die tiroler kaboemsch opvlamde op mijn aanvraagzotte boel. enig minpunt vond ik paul elstak die naar mijn mening teveel nieuwe platen oplegde & al die megamixjes
pffffff
& niet te vergeten: goeie sfeer!
moet ik ff nadenken, kweet het ni meer direct. kan goe zijn da het me sebiet tebinnen valtLorre schreef:Vond ik juist leuk van paul elstak... Ieder zen mening natuurlijk:p[terror]Neophyte schreef:op zn minstLorre schreef:Dik feestje![]()
En een vrij goeie opkomst![]()
Een geslaagde editieheb me goed geamuseerd, tot het einde gebleven as usual.
Darkraver die tiroler kaboemsch opvlamde op mijn aanvraagzotte boel. enig minpunt vond ik paul elstak die naar mijn mening teveel nieuwe platen oplegde & al die megamixjes
pffffff
& niet te vergeten: goeie sfeer!
Jij weet toevallig nie de naam van de afsluiter?? Was een kei harde schijf![]()
grtz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast