Uitspraak in zaak "Black X"

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door dj don Santos »

Ja 2 jaar is niks . Overt laatst wa vriende van me naar een afterclub geweest. Ga de naam niet noemen. Ma toen ze er aankwamen werd één van hen geweigerd ... da was ni echt een probleem . Gebeurd wel al eens. Ma terwijl ze op de parking stonden te bespreken wat doen , heeft een portier een vrouw wat klappen gegeven. Vrouw werd wat hysterisch en ging terug af op de portier. De portier die echt rake klappen opt gezicht gegeven. Ja , diene maat van mij dat ni binnenmocht , ja , da was em echt teveel , dus ook effe iets tegen portier gaan zegge da da echt ni kan. Bwa , vriend van mij ook paar mosselkes op zn gezicht gekregen. Ondertussen stond da mieke al terug recht , pakt de portier die terug vast en smijt em da mieke recht op den harden tarmak.

Wel .... eerlijk gezegd , die portiers he , daar mochten ze van mij eens grote kuis doen se. Als ge zowiezo 10 keer sterker zijt als iemand , waarom die dan echt aftakelen op zo een manier , terwijl ge 10 keer sterker in uw schoenen staat. Schandalig !
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door Lestat »

dj don Santos schreef:Ja 2 jaar is niks . Overt laatst wa vriende van me naar een afterclub geweest. Ga de naam niet noemen. Ma toen ze er aankwamen werd één van hen geweigerd ... da was ni echt een probleem . Gebeurd wel al eens. Ma terwijl ze op de parking stonden te bespreken wat doen , heeft een portier een vrouw wat klappen gegeven. Vrouw werd wat hysterisch en ging terug af op de portier. De portier die echt rake klappen opt gezicht gegeven. Ja , diene maat van mij dat ni binnenmocht , ja , da was em echt teveel , dus ook effe iets tegen portier gaan zegge da da echt ni kan. Bwa , vriend van mij ook paar mosselkes op zn gezicht gekregen. Ondertussen stond da mieke al terug recht , pakt de portier die terug vast en smijt em da mieke recht op den harden tarmak.

Wel .... eerlijk gezegd , die portiers he , daar mochten ze van mij eens grote kuis doen se. Als ge zowiezo 10 keer sterker zijt als iemand , waarom die dan echt aftakelen op zo een manier , terwijl ge 10 keer sterker in uw schoenen staat. Schandalig !
Het is al wel gebeterd tov vroeger maar toch, zo'n dingen als dit, dat kan echt niet vind ik. Erg dat zoiets nog gebeurt :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door bouq »

en dan schrikken ze als der ne keer op hen wordt geschoten.. iets wat ze in wsl 50% van de gevallen zelf gezocht hebben

afin, ne maat van mij heeft ook wat ijzer in zijn hoofd dankzij nen buitenwipper, zonder al te veel reden (vond ik) hebben ze dien ook alle kanten van de parking laten zien
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door lemant »

dj don Santos schreef:Ja 2 jaar is niks . Overt laatst wa vriende van me naar een afterclub geweest. Ga de naam niet noemen. Ma toen ze er aankwamen werd één van hen geweigerd ... da was ni echt een probleem . Gebeurd wel al eens. Ma terwijl ze op de parking stonden te bespreken wat doen , heeft een portier een vrouw wat klappen gegeven. Vrouw werd wat hysterisch en ging terug af op de portier. De portier die echt rake klappen opt gezicht gegeven. Ja , diene maat van mij dat ni binnenmocht , ja , da was em echt teveel , dus ook effe iets tegen portier gaan zegge da da echt ni kan. Bwa , vriend van mij ook paar mosselkes op zn gezicht gekregen. Ondertussen stond da mieke al terug recht , pakt de portier die terug vast en smijt em da mieke recht op den harden tarmak.

Wel .... eerlijk gezegd , die portiers he , daar mochten ze van mij eens grote kuis doen se. Als ge zowiezo 10 keer sterker zijt als iemand , waarom die dan echt aftakelen op zo een manier , terwijl ge 10 keer sterker in uw schoenen staat. Schandalig !

Als zo'n dingen gebeuren, waarom durf je dan niet zeggen waar?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door dj don Santos »

Omdat het bekend staat dat die protiers wraakzuchtig zijn + ik ben dj , wat maakt dak da hier ni openlijk kan zeggen.

Kwas er zelf ni bij he. Ma het verhaal werd wel bevestigd door 3 anderen.
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door lemant »

dj don Santos schreef:Omdat het bekend staat dat die protiers wraakzuchtig zijn + ik ben dj , wat maakt dak da hier ni openlijk kan zeggen.

Kwas er zelf ni bij he. Ma het verhaal werd wel bevestigd door 3 anderen.

Van dat "wraakzuchtig" kan ik nog begrijpen, maar zeggen "ik ben dj" vind ik niet echt loyaal tegenover uw vrienden. Zou je daar nog willen gaan draaien als uwe maat er wat lappen heeft gevangen?

Allez, da's mijn mening hé (en ik hou wel van een discussie :p).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door dj don Santos »

Hey Lemant , snap je redenering.

Ik was er zelf niet bij.
Nee, zal er niet draaien. Da heb ik mezelf al ingesteld want weet da moest ik er draaien da 50% van mn vrienden na dat voorval die plaats zouden vermijden
Het club en Dj wereldje is zowiezo al te klein in belgie. Dit nu bovenhalen kan ni enkel schadelijk zijn voor boekingen in 1 club , maar voor in anderen ook.

Vraag hier maar aan andere dj's hun mening , die kunne wel bevestigen dat in belgie int clublandschap velen zich kenne en het aangeven van welke club het hier gaat nefaste gevolgen kan hebben.
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door dj don Santos »

Ik kan je wel een datum van het voorval geven, in de ochtend van 04/04/2009
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door emotionslover »

lemant schreef:
dj don Santos schreef:Omdat het bekend staat dat die protiers wraakzuchtig zijn + ik ben dj , wat maakt dak da hier ni openlijk kan zeggen.

Kwas er zelf ni bij he. Ma het verhaal werd wel bevestigd door 3 anderen.

Van dat "wraakzuchtig" kan ik nog begrijpen, maar zeggen "ik ben dj" vind ik niet echt loyaal tegenover uw vrienden. Zou je daar nog willen gaan draaien als uwe maat er wat lappen heeft gevangen?

Allez, da's mijn mening hé (en ik hou wel van een discussie :p).

jij lemant = een discussie = alléé = kan er nie inkomen :eye: :eye: :eye: :eye: :eye: :eye:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 jan 2007, 20:07
Locatie: Kortrijk

Re: Uitspraak in zaak "Black X"

Bericht door zzillezz »

Stop dan gewoon met naar zo'n clubs te gaan. Minder volk, minder inkomsten, dan gaan ze het mss beginnen te snappen. Correct, vriendelijk security volk op een feest of in een club is belangrijk.

Bedoel: mensen maken een keuze om zich ergens te gaan amuseren, om er hun centen uit te geven, dan zijn dit soort situaties toch belachelijk? Dat je op je hoede zou moeten zijn, dat je mss niet binnen zou mogen, dat je mss slaag krijgt?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten