Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Het forum van I Love Techno

Wat vind je van het logo?


Vind ik niets aan
0
Geen stemmen
Té simpel
0
Geen stemmen
Simpel en eenvoudig maar doeltreffend
9
60%
Herkenbaar
5
33%
Tijd voor een moderner logo
1
7%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2009, 14:37
Locatie: Gent

Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Bericht door lolitacoldfeet »

Beste (I Love) Techno-lovers

Ik ben een laatstejaarsstudent Communicatie waarbij ik de afstudeerrichting eventmanagement heb gekozen. Het einde inzicht betekent... zoals voor velen... het afleveren van een eindwerk.

De titel van mijn eindwerk luidt als volgt: 'I Love Techno als succesmerk : hoe groeide deze organisatie uit tot een alombekend merk?'

I Love Techno is voor mij hét evenement waar mijn interesse in het reilen en zeilen van een megamanifestatie is ontstaan. Na jaren lang zelf de feestganger te zijn ben ik nog steeds verwonderd over hoe zo’n evenement op zijn poten wordt gezet. Tijd dus om me eens te verdiepen in deze organisatie.

Het doel van mijn eindwerk is dat ik na grondig onderzoek van de organisatie en na de analyse van de verkregen gegevens een besluit zal formuleren dat antwoord biedt op de vraag van in mijn titel (hoe evolueerde ILT tot een gerenommeerd merk?). Om een antwoord op deze vraag te bekomen is het dus belangrijk dat ik me ga toespitsen op de brand- en marketingstrategieën en de eventuele rol die de media hebben gehad in de weg naar de top.

Ik zie I Love Techno als een merk omdat het verder gaat dan die ene nacht per jaar. I Love Techno heeft een groot assortiment aan gadgets, ze hebben een eigen kledingslijn, brengen elk jaar een eigen cd uit en vanaf de zomer tot de winter is het logo niet meer uit het straatbeeld weg te denken.

En nu to the point :

Heb jij leuke gadgets van ILT?
Herinner je je spectaculaire promostunts/media- of reclame campagnes?
Ken je weetjes die niet op het internet te vinden zijn?

--> post dan al je opmerkingen, foto's, weetjes, ... op dit forum


Spread the word (and off course the good technovibes) !!!

Greetz
Laura
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Bericht door Trab »

Ik wist niet dat ze een kledinglijn hadden? Dat is eigenlijk het eerste wat ik ervan hoor...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Bericht door lemant »

Simpel, eenvoudig, herkenbaar.
Bij de lancering vond ik het eigenlijk een heel bizarre naam voor een event, maar na verloop van tijd klopte het plaatje wel. Sterk logo ... de titel dekt de lading wel al een tijd niet meer, maar da's een andere discussie.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Bericht door ThaMan »

voor mij mag het moderner alla 1 naam !
of het hartje als pixelated 80's style...
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Bericht door Krozfader »

Deze cd werd ook door Peter Decuypere samengesteld

Afbeelding
"The second most popular game that we played as children is House"
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)

Bericht door varth »

Krozfader schreef:Deze cd werd ook door Peter Decuypere samengesteld

Afbeelding
Jep en de tweede Fuse - Techno & Pleasure ook. Beide schijfjes staan voor mij helemaal bovenaan in de lijst met Belgische clubcompilaties.

Een weetje misschien: In 1998 moest Laurent Garnier op ILT spelen, maar hij moest diezelfde avond in Frankrijk nog een prijs in ontvangst nemen voor zijn album "30". Opdat hij toch nog zou kunnen draaien, hebben ze hem met de helikopter van Frankrijk naar Gent gehaald. Ik zou het nog eens in zijn boek moeten opzoeken voor de juiste details...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten