Cirao Machelen dicht

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Administrator schreef:
zuka schreef:heeft nog open geweest de zondag ook he afterparty ben da nog geweest als ik van de cm kwam denk het jaar 2002
Idd Lalalaland ofzo op zondagmiddag, heeft wel ni zo lang geduurd dat concept dacht ik.

dat waren de "crazy sundays" ofzoiets, phiphi en cosmo hebben daar nog gedraaid

had toen wel te doen......ik heb phiphi daar eens op een zondag om 17u weten beginnen spelen voor een volle keet 8)

zijn dan ook begonnen met de zondagnachten door te doen maar dat was minder succesvol
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

is zelfs over een jaar of 10 nog een concept geweest op zondag, nl. "the mystic sundays". Heeft ook niet zolang geduurd.
Daarna zijn dan de Crazy Zundays gevolgd.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

quincy schreef:straf, na alle kwalitatieve clubs en party's die het moeilijk hebben krijgen nu precies ook de platte concepten het zwaar ... we kunnen van een crisis spreken in clubland :?
Of van een keerpunt? De bodem is misschien in zicht :)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik hoop dat het marcheert, maar ik vraag me af of er nog een doelgroep voor is. Anyway, veel succes en misschien pak ik nog wel eens een dinsdag verlof
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

varth schreef:ik hoop dat het marcheert, maar ik vraag me af of er nog een doelgroep voor is. Anyway, veel succes en misschien pak ik nog wel eens een dinsdag verlof
heb je dit niet in de verkeerde topic gepost ?! ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

elkewelke schreef:
varth schreef:ik hoop dat het marcheert, maar ik vraag me af of er nog een doelgroep voor is. Anyway, veel succes en misschien pak ik nog wel eens een dinsdag verlof
heb je dit niet in de verkeerde topic gepost ?! ;)

:D
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Hehe ... Op die locaties zijn er zover ik weet nooit echte undergroundclubs geweest (behalve enkele korstondige concepten zoals Crazy Zundays en ook een soort Extreme-reunie concept). Misschien moeten ze het eens onder de naam "Lijkenpikker" proberen? Misschien kunnen ze de lijkwagens en doodskisten nog van Tony Cabana recuppereren.

Of het zou onder de New Beat-periode moeten geweest zijn? Wie herinnert er zich niet de La Strada Beat of Esta Loca, Esta Loca! (is dat niet uitgebracht bij dieje veelbesproken Bulté? Aalstenaars zullen dit wel weten). Die Esta Loca-versie op Target zou al niet te katholiek zijn (niet de originele?). Dacht dat er al een eerdere versie was, die zelfs de commerciële charts (toen nog de Radio 2 Top 30) gehaald heeft.

Maar daarom waren het nog geen New Beat-tempels ...
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Administrator schreef:La Strada heeft daar toch ook nog gezeten, en Montini zelf ook.
heb daar nog massa's tapes van :D Esta Locaaa :D
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re:

Bericht door MISSION6277 »

Trab schreef:Dus als ik het goed begrepen heb, heeft deze keet al twee keer de naam gestolen van een andere bekende discotheek, namelijk montini én cirao?
Heel juist,heeft idd. twee keer al de naam van een bekende discotheek gestolen!!!!
Trouwens,ik vind het hier de moeite niet,om over Cirao Machelen te spreken!!!!
De enige echte "Cirao was in Waregem!!!!!!"Cirao Dance-Hall!!!!!!
Marcel Windellstraat 15 A!!!!!!

ps kvind het raar dat er zo weinig gespreken wordt over Cirao Dance-Hall (Waregem)!!
Was nochtans een van de "housetempels van Belgié!!!
Jammer genoeg maar enkele jaren bestaan,met DJ's zoals PHI-PHI, Fred Nasen, Yves LBQ, Laurent Warin, Nicolas, Philip Traikos,Steve Cop,Malik,Alain,...
International guests zoals Blake Baxter, Stacey Pullen,Paul Van Dyck,Luke Slater,100% Isis, Marcello,Remy,Carl Cox,Lady Aida,....
Was persoonlijk voor mij,samen met Extreme de beste Housetempels van Belgie!!!
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Re:

Bericht door lemant »

MISSION6277 schreef:
Trab schreef:Dus als ik het goed begrepen heb, heeft deze keet al twee keer de naam gestolen van een andere bekende discotheek, namelijk montini én cirao?
Heel juist,heeft idd. twee keer al de naam van een bekende discotheek gestolen!!!!
Trouwens,ik vind het hier de moeite niet,om over Cirao Machelen te spreken!!!!
De enige echte "Cirao was in Waregem!!!!!!"Cirao Dance-Hall!!!!!!
Marcel Windellstraat 15 A!!!!!!

ps kvind het raar dat er zo weinig gespreken wordt over Cirao Dance-Hall (Waregem)!!
Was nochtans een van de "housetempels van Belgié!!!
is hier een volledige topic over en staat in de grote hall of fame tussen de rest van de legendary clubs :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Cirao Machelen dicht

Bericht door Lestat »

In Waregem ben ik nooit geweest maar in Machelen ben ik ergens in juli 2005 verzeild geraakt na een nachtje sotto's - sotto's begon rond 6 uur leeg te lopen en ik had er nog zin in, net als de rest van t gezelschap en wij es gaan kijken naar Cirao op aanraden van een meiske van ginder.
Geen idee wie de dj was, en ook geen idee of t daar elke week zo was, maar t was party like you never partied before :cheers: t Was net of ik in Carat anno 1998 binnenstapte, fantastische muziek, ni al te veel volk maar toch genoeg om een goed feestje te hebben, en iedereen aanwezig op de dansvloer.
Zonde dat er een einde aan gekomen is. Had t niet zo ver geweest (voor mij is t 200 km ongeveer), had ik er met veel plezier regelmatig terug op stap gegaan.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: Cirao Machelen dicht

Bericht door MISSION6277 »

Lestat schreef:In Waregem ben ik nooit geweest maar in Machelen ben ik ergens in juli 2005 verzeild geraakt na een nachtje sotto's - sotto's begon rond 6 uur leeg te lopen en ik had er nog zin in, net als de rest van t gezelschap en wij es gaan kijken naar Cirao op aanraden van een meiske van ginder.
Geen idee wie de dj was, en ook geen idee of t daar elke week zo was, maar t was party like you never partied before :cheers: t Was net of ik in Carat anno 1998 binnenstapte, fantastische muziek, ni al te veel volk maar toch genoeg om een goed feestje te hebben, en iedereen aanwezig op de dansvloer.
Zonde dat er een einde aan gekomen is. Had t niet zo ver geweest (voor mij is t 200 km ongeveer), had ik er met veel plezier regelmatig terug op stap gegaan.
Spijtig dat u nooit in Cirao (Waregem) bent binnengeweest!!U zou direkt het verschil wel gemerkt hebben!!!Cirao Dance-Hall (Waregem) was eigenlijk de voorloper van Extreme bij wijze van spreken!!!
Kben éénmaal binnengeweest in Machelen,als het nog La Strada noemde,kben daar hoogstens een halfuur binnengeweest,en kwist genoeg!!De Muziek was teneerste al veel te commercieel vergeleken met Cirao (Waregem) daar draaiden ze dezelfde muziek als in Extreme,als je ziet wie daar allemaal draaide!!
Met als belangrijkste resident PHI-PHI!!Dat zegt genoeg!!!Maar Cirao in Waregem,lag eigenlijk gewoonweg niet goed gelegen,en door allerlei andere problemen hebben ze het gesloten!!!
Als Cirao Dance-Hall (Waregem) had gelegen,waar de La Stada was,was het nu nog open,daar ben ik zeker van!!!

Kweet wel,dat er een topic is over Cirao (Waregem),maar toch wordt er weinig in vermeld!!Deze Club verdiende toch meer Respect!!!Maar het heeft eigenlijk ook niet lang bestaan,misschien daarmee!!!


Afbeelding
Bijlagen
l_1b4210.jpg
l_1b4210.jpg (93.69 KiB) 397 keer bekeken
Laatst gewijzigd door MISSION6277 op 10 apr 2010, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Cirao Machelen dicht

Bericht door lemant »

lol, die "way to heaven" heb ik zelf nog ingescand ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten