Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:Als ge ziet wat voor chemische, ontvlambare, kankerverwekkende,....boecht er in Coke gedraaid wordt. Daar is niks natuurlijks aan denk.
Allemaal zware rommel ist.
De basis is plantaardig he :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:
Stanne schreef:Als ge ziet wat voor chemische, ontvlambare, kankerverwekkende,....boecht er in Coke gedraaid wordt. Daar is niks natuurlijks aan denk.
Allemaal zware rommel ist.
De basis is plantaardig he :lol:
Minder en minder zenne :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Lestat schreef:
Stanne schreef:Als ge ziet wat voor chemische, ontvlambare, kankerverwekkende,....boecht er in Coke gedraaid wordt. Daar is niks natuurlijks aan denk.
Allemaal zware rommel ist.
De basis is plantaardig he :lol:
Minder en minder zenne :mrgreen:
Broeikaseffect ? :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door pascal78 »

doe mij direct denken aan een term zoals wij robjes en dia- en lorazepam noemden vroeger


OCMW-drugs :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Dj Sven Larsson »

Die van ons is make-up artiest van beroep. Ze gaat nog op haar tellen moeten letten want voor ge het weet wordt ze beschuldigt van dealen :D

Dat ge jong bent en experimenteert begrijp ik, maar zelf al laborantje zitten spelen en de meest gekke combinaties uit uwe hoed toveren vind ik toch te gek voor woorden ze.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door jeec426 »

Vind het eigenlijk een bekke overdreven hier. Zoals onze wijze man Stanne zegt. C is ook ni de meest gezonde drugs. Xtc wordt ook ni klaargemaakt in steriele omgevingen met propere ingredienten.

In mijn ogen is er niveel verschil tussen dit en een pilleke pakken. 't is allemaal slecht en zelle, net zoals welle, zullen waarschijnlijk op latere leeftijd pas beseffen wat al dienen bucht gedaan heeft aan ons hersenen, nieren, ....

Ma ja da is nog zo lang dus profiteer ik er af en toe nog goe van nu ik het nog besef :cyclopsani:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door DCD »

jeec426 schreef:Vind het eigenlijk een bekke overdreven hier. Zoals onze wijze man Stanne zegt. C is ook ni de meest gezonde drugs. Xtc wordt ook ni klaargemaakt in steriele omgevingen met propere ingredienten.

In mijn ogen is er niveel verschil tussen dit en een pilleke pakken. 't is allemaal slecht en zelle, net zoals welle, zullen waarschijnlijk op latere leeftijd pas beseffen wat al dienen bucht gedaan heeft aan ons hersenen, nieren, ....

Ma ja da is nog zo lang dus profiteer ik er af en toe nog goe van nu ik het nog besef :cyclopsani:
goja zo'n dingen vind ik toch net iets onvoorspelbaarder dan pillekes en poederkes enzo ze.
(ok ja tis allemaal ergens wel onvoorspelbaar en ge weet nooit wa er precies allemaal inzit, ma toch...)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Dr. Poppers »

't Was toch een fantastisch systeem in Nederland waar je je pillen kon laten testen op inhoud. In feite was dat een zeer correcte praktijk. Ze hebben dat een editie gedaan op Dour maar onder politieke druk later moeten afvoeren...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:'t Was toch een fantastisch systeem in Nederland waar je je pillen kon laten testen op inhoud. In feite was dat een zeer correcte praktijk. Ze hebben dat een editie gedaan op Dour maar onder politieke druk later moeten afvoeren...
Idd daar was en ben ik dus ook altijd voorstander van geweest - drugs pakken doen ze toch, doe t dan op zijn minst met een of andere vorm van controle, en pillen testen was imo ideaal ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door StevenR_73 »

kgeloof dat er in Bread nog zo'n 'controlepunt' is waar ge uw snoep kunt binnegooien voor een test.

wat je zegt klopt wel Lestat, synth coke vond ik eigenlijk zo slecht nog ni......ge mocht die ni op de lepel gooien want dan wasem weg :mrgreen:


zo ooit eens iets gelezen over het opsnuiven van de geur van een koeievlaai, eerst die vlaai hermetisch afsluiten met iets, dan er een gaatje in prikken, en snuiven maar :scratch: :)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door Psytox »

dit bericht heeft het begrip 'schoonheid zit van binnen' wel een nieuwe dimensie.
Hoe kom je er op, d'er moet toch iemand dat getest hebben? :-)

"ei, giovanni, drinkt da es oep jong, ge durft nie!" :albino:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door lemant »

Vandaag op HLN:

Negen hulpverleningscentra in Vlaanderen zijn klaar om een eerste test voor partydrugs uit te voeren. De drugsgebruiker kan zijn drugs dan afgeven aan de dokter van dienst, en die stuurt ze op zijn beurt door naar een lab. Niet veel later weet de gebruiker of de middelen die hij neemt veilig zijn of niet. Een dergelijke kwaliteitstest zou veel onheil kunnen voorkomen.

Minister van Volksgezondheid Laurette Onkelinx (PS), is een "groot voorstander" van het proefproject en zal het over twee weken verdedigen tijdens een speciale vergadering.

De minister stemt met het proefproject in omdat steeds meer gebruikers een drugsvergiftiging oplopen. De kwaliteit van de drugs die in ons land worden verkocht, gaat erop achteruit. Het aantal slachtoffers met een drugsvergiftiging neemt daardoor elk jaar toe. (belga/vsv)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Goedkope make-up is nieuwste partydrug

Bericht door back to the 90's »

lemant schreef:Vandaag op HLN:

Negen hulpverleningscentra in Vlaanderen zijn klaar om een eerste test voor partydrugs uit te voeren. De drugsgebruiker kan zijn drugs dan afgeven aan de dokter van dienst, en die stuurt ze op zijn beurt door naar een lab. Niet veel later weet de gebruiker of de middelen die hij neemt veilig zijn of niet. Een dergelijke kwaliteitstest zou veel onheil kunnen voorkomen.

Minister van Volksgezondheid Laurette Onkelinx (PS), is een "groot voorstander" van het proefproject en zal het over twee weken verdedigen tijdens een speciale vergadering.

De minister stemt met het proefproject in omdat steeds meer gebruikers een drugsvergiftiging oplopen. De kwaliteit van de drugs die in ons land worden verkocht, gaat erop achteruit. Het aantal slachtoffers met een drugsvergiftiging neemt daardoor elk jaar toe. (belga/vsv)
en uwen dope nimeer terug zien zekers.
zegge dat het ni goed is en zelf bijhouden en pakke :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten