Naar wat ben je nu aan 't luisteren?
Elite Club Owner
Re: Naar wat ben je nu aan 't luisteren?
KIKI - "Kaiku" (BPC)
Toch wel een degelijk album met een paar mooie tracks en een paar (behoorlijk donkere) mature dansvloerbommetjes.
Wordt die "Good Voodoo" in België eigenlijk ook al (veel) gedraaid?
Toch wel een degelijk album met een paar mooie tracks en een paar (behoorlijk donkere) mature dansvloerbommetjes.
Wordt die "Good Voodoo" in België eigenlijk ook al (veel) gedraaid?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Daar loop ik dus al een paar jaar mee in mijn hoofd om een old school hiphop event te organiseren....Heb de perfecte line up in gedachte........denk dat ik mij daar toch eens mee ga bezig houden in de toekomstDr. Poppers schreef:Verwacht er maar niet te veel van... Ze zijn de afgelopen jaren een paar maal in Europa gepasseerd en konden verre van de verwachtingen inlossen. Jammer.Enterprise schreef:SUGAR HILL GANG - "Rappers Delight" binnenkort in Belgie op het verjaardagfeestje van Culture Club in Gent......................daar moet ik echt bij zijn....... is één van de eerste platen dat ik ooit gekocht heb
Twee weken geleden stond die deejay van Rock Steady Crew overigens nog in Berlijn.
Nu goed, als we daardoor een revival van de old school hiphop krijgen: te gek natuurlijk!
Heb momenteel een setje van in de carat van de meneer hier boven opstaan
Op dit moment Mephista - Out of the blue !
Jammer dat ik moet werken dit weekend.
Op dit moment Mephista - Out of the blue !
Jammer dat ik moet werken dit weekend.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Enterprise schreef:Daar loop ik dus al een paar jaar mee in mijn hoofd om een old school hiphop event te organiseren....Heb de perfecte line up in gedachte........denk dat ik mij daar toch eens mee ga bezig houden in de toekomst
ik kom zeker af !!!!
is toch nog altijd mijn grote liefde (old school) hip hop
'cats' zoals grandmaster flash, whodini, brand nubian, gangstarr, masta ace, captain rock
on topic
luxor - superstitious
ma kga nu wa hip hop opzette se
bv: slick rick - children's story
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Club Owner
SLICK RICK "Children's Story" da is gewoon mijn oldschool hiphop schijf allertijden.......RESPECTpascal78 schreef:Enterprise schreef:Daar loop ik dus al een paar jaar mee in mijn hoofd om een old school hiphop event te organiseren....Heb de perfecte line up in gedachte........denk dat ik mij daar toch eens mee ga bezig houden in de toekomst
ik kom zeker af !!!!
is toch nog altijd mijn grote liefde (old school) hip hop
'cats' zoals grandmaster flash, whodini, brand nubian, gangstarr, masta ace, captain rock
on topic
luxor - superstitious
ma kga nu wa hip hop opzette se
bv: slick rick - children's story
ik was da plaatje een beetje uit het oog verloren en dan met gta san andreas terug ontdekt
nu spyder D - i can't wait
nu spyder D - i can't wait
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Elite Club Owner
kleine ontdekking gedaan, parquet recordings, lekkere nummers en een goed mixke er boven op 
ja Herr Popp, het bestaat al langer
ja Herr Popp, het bestaat al langer
Respected Member
Enterprise schreef:Daar loop ik dus al een paar jaar mee in mijn hoofd om een old school hiphop event te organiseren....Heb de perfecte line up in gedachte........denk dat ik mij daar toch eens mee ga bezig houden in de toekomst
een hiphop-setje zou al een schoon begin zijn
Club Owner
ja lemant ik ga dat is in elkaar voor je steken, sinds kort kan ik thuis terug sets opnemen want heb even zonder studio gezeten maar die is terug operationeel...... Er komen wat feestdagen aan en dan zet ik er me is achter se.......lemant schreef:Enterprise schreef:Daar loop ik dus al een paar jaar mee in mijn hoofd om een old school hiphop event te organiseren....Heb de perfecte line up in gedachte........denk dat ik mij daar toch eens mee ga bezig houden in de toekomst
een hiphop-setje zou al een schoon begin zijn
Elite Club Owner
maar dan wel hip hop, gene flauwen truut,
ot : tofke in globe
Club Owner
misschien lag je nog in je luier maar ik ben destijds begonnen als hiphop dj en ik denk dat je van wat ik heb steken destijds (alle electro meegerekend) niet veel zult van kennen....... flauw zal het dus niet worden ........StevenR_73 schreef:maar dan wel hip hop, gene flauwen truut,![]()
![]()
Respected Member
Enterprise schreef:misschien lag je nog in je luier maar ik ben destijds begonnen als hiphop dj en ik denk dat je van wat ik heb steken destijds (alle electro meegerekend) niet veel zult van kennen....... flauw zal het dus niet worden ........StevenR_73 schreef:maar dan wel hip hop, gene flauwen truut,![]()
![]()
looking forward
ik heb wel een paar goeie hip hop setjes
pm me bij interesse
grtz
@ enterprise => zeker doen, echt goeie sets zijn moeilijk te vinde
OT
carat 14/2/98
kheb gene dj
kzal em sebiet is uppen se, want gezien da die ni in de GROTE CARAT post zit
pm me bij interesse
grtz
@ enterprise => zeker doen, echt goeie sets zijn moeilijk te vinde
OT
carat 14/2/98
kheb gene dj
kzal em sebiet is uppen se, want gezien da die ni in de GROTE CARAT post zit

Respected Member
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme
Oh schandepascal78 schreef:kzal em sebiet is uppen se, want gezien da die ni in de GROTE CARAT post zit
Lc - where the past is our pride and the present is denied 
Elite Club Owner
IGOR STRAVINSKY - 'Le Sacre Du Printemps (STEFAN GOLDMANN Edit)' (Macro Rec. Promo)

My body is not a temple, it's an amusement park.