Pioneer schrapt 10.000 arbeidsplaatsen

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Pioneer schrapt 10.000 arbeidsplaatsen

Bericht door varth »

Sunreezer schreef:Het houdt precies niet op; gisteren op de fitness een baar van 60 kg op mijn hoofd gehad. Gevolg da ik hier nu zit met een buil van kweni oe groot en barstende koppijn. Als het ni betert bij den dokter, straks zit ik nog met een hersenschudding.
euh dat is toch zo erg nog niet ivm uw werk verliezen, dat geneest wel ;). Zonder werk vallen is idd heel klote nu. Maar er zijn sectoren waar nog altijd veel knelpuntberoepen zijn. Misschien het moment om uw leven eens een totaal andere richting uit te sturen...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Pioneer schrapt 10.000 arbeidsplaatsen

Bericht door Sunreezer »

Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar dan zit ik beetje met gewetensproblemen dat mijn studies voor niets geweest zijn.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Pioneer schrapt 10.000 arbeidsplaatsen

Bericht door varth »

Sunreezer schreef:Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar dan zit ik beetje met gewetensproblemen dat mijn studies voor niets geweest zijn.
ik doe ook niks in de richting waarin ik mijn diploma's behaald heb. Een collega van mij heeft een univ diploma archeologie, maar staat nu in voor de bestellingen van wisselstukken bij ons... Ge moet vooral uw job graag doen
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Pioneer schrapt 10.000 arbeidsplaatsen

Bericht door Nostalgie90 »

Kunt ge tegenwoordig nog iets leren op school waar ge iets mee zijt?
De bedrijven zorgen toch meestal voor vorming, den tijd van een nijptang en nen ijzerdraad is gedaan :pirat:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten