America's next president

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Re: America's next president

Bericht door Bass »

Ben eens benieuwd of ie achter een jaarke nog zo populair is :roll:
Nie da ik het hem nie gun, maar hoe iedereen doet gaat erover..
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: America's next president

Bericht door Sunreezer »

Ik vind zo iemand alleszinds veel bewonderingswaardiger dan die zielige bende van ons koningshuis.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: America's next president

Bericht door Stanne »

De last op zen schouders is groot. Alleen al in zijn eigen land is er meer dan werk aan de winkel.
Maar ik denk wel dat andere wereldleiders een beetje onder de indruk zijn van hem. Kben is curieus wat hij van Europa gaat verwachten of eisen.
Volgens mij is het ook ni toevallig dat een dag voor zijn aanstelling de wapens in Gaza zwijgen. Onder Bush kon dit allemaal nog.

En den deze zijn toespraken. Als die da allemaal zomaar uit zijn mouw schud. Bush had een winkelbriefke nodig om 3 dingen te onthouden :mrgreen: Je zag die zijn ogen bij een toespraak altijd over de autocue gaan ofwel van een papier aflezen. Zo loemp als een varken denk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: America's next president

Bericht door dj_neo »

Retorisch vermogen is echt fantastisch. 20min lange speech recht uit het hart, zonder maar ergens te spieken.

Die voorzitter van Supreme Court kon niet eens 3 regels deftig uitspreken. :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: America's next president

Bericht door Nostalgie90 »

Ach Obama is een preacher man, daar zijn ze ginds zot van (en hier blijkbaar ook)
Een hoop gebakken lucht, Amerika zal eerst nog wat dieper in de str¨nt zakken, ze zullen er misschien binnen een paar jaren wel uit de miserie komen.

Anderzijds moet ik Poetin in deze gelijk geven;
„Het is mijn diepe overtuiging dat de meest bittere teleurstellingen over het algemeen voortkomen uit te hoge verwachtingen.”
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: America's next president

Bericht door dj_neo »

Ok, ge kunt wat sceptisch zijn en afhoudend. Maar slechter als Bush kan niet. Kan zijn dat ik fout ben, maar ik vind u wel zeer negatief. :)

Eerste goeie maatregelen zijn er al: Guantanamo Bay wordt binnenkort gesloten.

We kunnen in België alleen maar hopen dat er ooit ook zo'n charismatische figuur opstaat en eenheid met walen sticht. Koningshuis afschappen, en republiek installeren zou ook leuk zijn. :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: America's next president

Bericht door dj_neo »

En dat onnozel partij systeem mag ook den boom in. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: America's next president

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef: En den deze zijn toespraken. Als die da allemaal zomaar uit zijn mouw schud. Bush had een winkelbriefke nodig om 3 dingen te onthouden :mrgreen: Je zag die zijn ogen bij een toespraak altijd over de autocue gaan ofwel van een papier aflezen. Zo loemp als een varken denk.
Niet te snel meelopen met de godenkrachten die men hem toeschrijft.
Obama heeft een soort autocue die niet opvalt, zoals de teleprompter.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: America's next president

Bericht door Nostalgie90 »

dj_neo schreef:Ok, ge kunt wat sceptisch zijn en afhoudend. Maar slechter als Bush kan niet. Kan zijn dat ik fout ben, maar ik vind u wel zeer negatief. :)

Eerste goeie maatregelen zijn er al: Guantanamo Bay wordt binnenkort gesloten.

We kunnen in België alleen maar hopen dat er ooit ook zo'n charismatische figuur opstaat en eenheid met walen sticht. Koningshuis afschappen, en republiek installeren zou ook leuk zijn. :)
België is toch een republiek?
Met de Walen kan je niet vooruit zonder dat daar ook voor hun iets tegenoverstaat ook al zien ze het nut niet. Als Vlaming en onze cultuur zijn wij binnen 20 jaar totaal gemarginalisieerd, men zal niet meer opkijken als men Frans als eerste voertaal zal gebruiken. Als ik kijk naar fabrieken / magazijnen in Vlaams Brabant / randje Antwerpen merk ik mede door het hoge aantal allochtonen een constant gebruik van het Frans. Ik moet daar dan ook geen tekeningske bij maken zeker?

Guantanamo sluiten?, het is gewoon wachten op de eerste aanslag op Amerika en dat spel gaat terug open.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: America's next president

Bericht door djginod »

Ik ben wel benieuwd hoe de rest reageert dan, als er een aanslag zou komen ? Bush was toch meer beetje een, ja, onbehouwen persoon met stoere (cowboy) taal. Echt Amerikaans ten top ook. En dat frustreerde de mensen in de Anti Amerika landen enorm. NU zien ze toch een andere stroming. Of die persoon nu het beter gaat doen of niet, hij geeft ze nu wel de hand, en vraagt om eenheid.

Wie nu dan een aanslag pleegt, moet met wel heeele sterke argumenten komen dan. Hij (Obama) heeft dus alle rechtszaken voor 4 maanden geschorst nu dus ook, die te maken hebben met Guantanamo Bay.

Bovendien was Bush dan voor een deel van de bevolking dan wel een held (WIJ gaan de schurkenstaten eens even binnenvallen). Homohuwlijken, weg ermee, verdrag van Kyoto, neeee, dat is slecht voor onze economie. Grote begrotingstekorten, toe maar. Ten tijde van Clinton (op het einde van zijn ambtstermijn) had de federale begroting een overschot van wel 230 Miljard $. Tijdens Bush (door belastingverlagingen, die voornamelijk de beter bedeelden raakten) werd het een begrotingstekort wel 413 Miljard $ !!!! En zo kan ik nog wel even doorgaan (Milieu, Gezondheid etc...)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: America's next president

Bericht door dj_neo »

België is een parlementaire monarchie. Geen republiek.

Bush zei ooit op een persconferentie: "There are some who feel like that the conditions are such that they can attack us there. My answer is bring them on!!! We've got the force necessary to deal with the security situation." :mrgreen:

Het is natuurlijk afwachten, akkoord maar Obama is echt een nieuwe generatie. :cheers:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast