Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door [terror]Neophyte »

Dr. Poppers schreef:Deze wilde ik toch niemand onthouden... 8)

Afbeelding
deze is gefotoshopt... het originele was in blauw en zwart ;)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door cherryman »

Dr. Poppers schreef:Deze wilde ik toch niemand onthouden... 8)

Afbeelding
Heb ik al gezien in Milaan ook, niet echt origineel... (dat terzijde) :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Dr. Poppers »

Ik weet 't, ik weet 't... :D
Maar eens lachen met FlauwZwart kan eens goed doen eh (sorry Clubsups :mrgreen: ). En natuurlijk zijn de tifo's en spandoeken op Sclessin nog steeds onovertroffen ;) !
Iemand overigens al die 'filmaffiche' van 'Jacky en de Nederlagenfabriek' gezien? 8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Dr. Poppers »

Deze dus ;) :

Afbeelding
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door dj_neo »

Heerlijk.

Op Gent is club supp een scheldwoord. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door djaxxie »

Dr. Poppers schreef:Deze dus ;) :

Afbeelding
Amai ,hoe belachelijk is dees wel ni, erg zwakjes.
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door cherryman »

djaxxie schreef:Amai ,hoe belachelijk is dees wel ni, erg zwakjes.
Ik veronderstel dat je club supporter bent dan ofzo?
Ik vind het wel origineel gevonden anders :)

Maazou terug op niveau zo te horen :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door dj_neo »

Suler ook. :D :D :D :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Bass »

Man man, gisteren nog eens studio 1 gekeken.. wat een pottestamperscompetitie is da hier in Belgie? :roll: Heb mij dood ge-ergerd aan bvb. Gent, wa was dat een zielig potje voetbal (sorry voor de supporters hier) maar het was niet om aan te zien.. en zo zijn er nog vele andere clubs.. Schande is het.
Nu weet ik weer waarom ik amper belgisch voetbal zie. Zie eens naar Nederland, het niveau is nu niet om te zeggen pakken hoger, maar wel veel attractiever om naar te kijken (alleen nog maar de stadia die netjes zijn afgewerkt enz..)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door dj_neo »

Dat is door ploegen als Dender, Roeselare, Bergen, Tubbeke, Brugge die het niet toelaten te voetballen. Het enigste wat ge daar tegen kunt doen is knokken, stampen,...

Besides, Bass... naar dat veld gekeken gisteren? Een echt patattenveld. Spelers als Ruiz, Ljubijankic,Rossini,Azofeifa kunnen daar niet op spelen. En dat geldt voor vele ploegen.

Als ge u afvraagt wie het slechtste voetbal reeds gebracht heeft, moet ge niet naar AA Gent kijken. Er zijn er veel ergere. :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Bass »

Het excuus van het veld ben ik al kotsbeu :)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Dr. Poppers »

Bass schreef:Het excuus van het veld ben ik al kotsbeu :)
Zoals bij Club:

Met een uitleg van "wij doen onze voorbereidende stage in eigen land want dan zijn we de weersomstandigheden en de staat van het veld al gewoon tegen de eerste match in de beker tegen Roeselare, die al snel komt"

Dan een weekje later, na de Nederlaag tegen Roeselare: "de staat van het veld liet ons niet toe te voetballen!"

Moeten we dan concluderen dat ze hun best niet gedaan hebben op stage? :D
Overigens, de grootste verdedigers van het wintervoetbal vanaf volgend jaar zitten bij Club.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Bass »

Voor het geld da die mannen verdienen, wil ik gerust in hun plaats wel eens 90 min op een patattenveld gaan staan
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Klagen hoort gewoon bij de brugse & matthijsen filosofie van voetbal.
In begin van het seizoen wast ook van da.
Iedereen moet spelers missen voor peking en iedereen legt er zich bij neer.
Maar wie wil er dat zijn eerste wedstrijd uitgesteld wordt ? Brugge natuurlijk.
Ze krijgen dan totaal onterecht gelijk en mogen de wedstrijd uitstellen maar zijn daarna de eerste die liggen te klagen dat ze teveel wedstrijden moeten spelen.
En dan die misselijke steken naar anderlecht in zijn intervieuws.
Dit weekend ook weer van da.
Hij wint ocharm zijn eerste wedstrijd in 5 weken en wa zegt em. "Ja we hebben goed gespeeld en goed onze kansen afgemaakt.Ik heb gisteren een ploeg (rsca) gezien waar dat iets minder ging."
Hij moet gewoon is zijn grote bakkes dichthouden en zijn woorden is wa meer inslikken.
Ik hoor het em nog zeggen in het begin van het seizoen."Met Dirar,Vargas & Van Heerden hebben we de drie beste spelers in belgie op het moment dus dat ze maar oppassen"
En waar staat ie er nu mee ? Vargas heeft gisteren zijn eerste fatsoenlijke wedstrijd van het seizoen gespeeld.Dirar is zo slecht dat het zelfs ni opvalt dat ie op het veld staat.En Van Heerden (het grootste talent allertijden) speelt nooit & willen ze buitengooien.
Conclusie Matthijsen : "Ja da zijn jong mannen en hebben tijd nodig om hun te ontwikkelen."
Cava ma lig dan ni te kakken da ze iedereen aan de kant gaan spelen eh.
Weet ge in tijden van STVV wast ne goei kloot,toen em naar Charleroi ging moest em al een knoopke van zijn hemd meer openzetten.
Ma sinds em bij brugge is is het een van de meest Arrogante Dikke Nekken die ik ook heb gezien.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Enterprise »

Toch efkens vermelden dat ik gisteren een herboren BEERSCHOT heb gezien op het veld...... CRUZ was oogstrelend en GOOR was uitmuntend......... Geweldige avond gehad

BEERSCHOT - GENK : 4-1

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten