Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik snap ook niet goed waarom dat hier steeds opnieuw aangewakkerd moet worden. Het zal uiteindelijk weer allemaal mijn fout zijn zoals de vorige keer.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Administrator schreef:Ik snap ook niet goed waarom dat hier steeds opnieuw aangewakkerd moet worden. Het zal uiteindelijk weer allemaal mijn fout zijn zoals de vorige keer.
:P
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

After schreef:dan nog rondlopen met een dikkenek :roll:
CONNARD!
Gij mag wel al bij uw dentiste ne rendez-vous!
Ik zal heel blij zij...
Ge toont alleen da ge geen respect hebt voor wat den administrator heeft hier al gezegd.
Dus ge zijn 2 keer ne CONNARD!
Laatst gewijzigd door kj forever op 08 mei 2008, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Administrator schreef:Ik snap ook niet goed waarom dat hier steeds opnieuw aangewakkerd moet worden. Het zal uiteindelijk weer allemaal mijn fout zijn zoals de vorige keer.
:twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

After schreef:de dj in kwestie toch wel 2 (!!!) bookings heeft momenteel tot en met juni
Wanneer gaat "quality" minder zeggen dan "quantity"?
Kevin heeft niet veel datum noodig om iets magic te voorstellen.
Vraag maar aan allemaal die bij Steven waren laatste zaterdag.
Maar ge zijn zeker opnieuw jaloers van die posts da ge hebt well al geleesd in Steven's party topic... U verwacht zeker iets slecht tegen Kevin maar t'is weer IN A GAT PEI!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Man man, weeral een heleboel heisa... Kevin is een ancien. Heel weinig jeugd kent hem nog de dag van vandaag... maar toch blijft hij voortdoen. Ik apprecieer zijn dj-kunsten enorm. Enkel en alleen uit liefde voor de muziek zal hij het wel niet doen (niemand trouwens), dat er geld bijkomt vind ik maar logisch.
Toch wel met beide voetjes op de grond blijven staan... iedereen moet zich aanpassen, anders gaat de boot verder zonder jouw en zeker binnen de deejaywereld... maar dat zal hij ook wel beseffen.
Anyway, hijzelf hebben we jammergenoeg moeten bannen, dus hou die dialogen en discussies wel deftig aub.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: Kevin Jee

Bericht door progrez »

Het wordt hoog tijd dat deze meneer nog eens een eigen residency krijgt.
Bij voorkeur dan nog in de vroege ochtend- en middaguren.

Zou de Mushroom of de Kings niets voor hem zijn?
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Kevin Jee

Bericht door After »

die jongen vraagt te veel geld, ze gaan hem in beide koten niet willen betalen wat KJ wil dat ze hem betalen
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: Kevin Jee

Bericht door Flasheur »

de 6de februari speelt em op ketaloco in de noxx é :D (www.ketaloco.be)
ik ben in ieder geval heel benieuwd! de setjes op zenne site laten in ieder geval het beste verhopen
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Re: Kevin Jee

Bericht door _yves_ »

idd, die Warm Sessions setjes zijn zaaaaalig :cheers:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Kevin Jee

Bericht door Gio »

Juist nog 'n very early track gevonden waardat Kevin deel van uitmaakte van de productie. Nog heel experimenteel want ge hoort duidelijk waardat hij de mosterd haalde :D

't is te beluisteren op Youtube -> http://www.youtube.com/watch?v=T7lhvdhBQRA
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Kevin Jee

Bericht door lemant »

Moby meets Dominator ... maar wel een machtig nummer, 'k had het nog nooit gehoord. En die hoover-sound is opnieuw heel actueel, tijd voor een 2009 remix :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Kevin Jee

Bericht door Sunreezer »

Ik zou ook wel eens een paar actuele sets van hem willen horen.
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Re: Kevin Jee

Bericht door ProgressNation »

Kom hier na lange internet-afwezigheid ook nog iets posten.

Ik vind dat Kevin niets te verwijten valt. Hij vraagt zijn prijs, en wijkt er niet van af, wat niet meer dan normaal is.

Het zijn de "nieuwe" dj's die bij de bazen gaan slijmen (en dan maar enkel hitjes draaien) en die zelf gaan zeggen dat ze voor 2 keer niks willen draaien om toch maar een residentplaatske te hebben die de scene kapotgemaakt hebben.

Clubeigenaars ontvangen hen met open armen want het is voor hen ook crisis (minder volk). De echte professionele dj's vallen uit de boot. De clubeigenaars geloven nu dat ze met allerlei goedkope drankformules en bekende hitjes meer volk gaan lokken ipv dj's.

M'n volle respect voor mensen die trouw blijven aan hun idealen zoals Phi-Phi, Kevin, Laurent Warin,... Ze doen het volgens mij voor de muziek en niet voor de populariteit wat van vele "nieuwe dj's" niet kan gezegd worden.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: Kevin Jee

Bericht door moonscaper »

Juist maar met verschil dat legendes als Phi Phi, Ydr, Laurent Warin hun prijs aanpassen naargelang hun aantal bookings en populariteit.
KJ die vraagt er blijkbaar maar op los met als resultaat dat hij nu toch al enkele jaren een heel kalme agenda heeft. Dat kan je niet zeggen van Phi Phi, Ydr, Tofke en co, die mannen blijven bookings krijgen. Dus ergens doet den andere dan toch iets verkeerd. Hij kwam vroeger veel naar de Factory in Aalst, daar is hij naar het schijnt ook niet meer welkom, Atmospheric nights in Kings club, ook nooit meer geweest. Waarom weet ik niet maar toch raar wanneer een dj regelmatig te gast is in een club en dan plots niet meer :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten