Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Het Filmtopic

Bericht door Stanne »

lemant schreef:
After schreef:helaas zonder onze spierbundel Arnold, het zal iemand anders worden
Ignace Crombé?
LOL !
Best mogelijk. Word zwaar onderschat de laatste tijd :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

het zou iemand zijn van de batman film, als ik mij niet vergis... of een andere hero uit de laatste films... ben niet zeker
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Christian Bale peoples als John Connor... Trailer staat btw online !
http://www.apple.com/trailers/wb/terminatorsalvation/
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Burn After Reading: Om dit jaar af te sluiten toch nog een super goeie feelgood film gezien, deze gaf mij weer dat "fargo" gevoel met een hilarische Brad Pitt. "What The Fuck" kwam er wel een keer of 50 in :)

Transporter 3: Niet echt geslaagd als je deze tegen over de 2 andere zet, vond er iets te weinig overdreven actie in komen en het was ook een verhaal van kust mene nek.

dus de 3 toppers van dit jaar waren toch wel
01. The Dark Knight
02. Burn After Reading
03. Taken
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Het Filmtopic

Bericht door Gio »

The Day The Earth Stood Still speelt nu in de cinemazalen. Lijkt me wel 'n goede film. Iemand 'm al gaan zien?

En overlaatst de trailer van "2012" gezien. Gaat ook over the end of the earth. Ale 't is eigenlijk 'n teaser, maar ik vond die toch al zeer interessant.

Daarjuist nog 'n trailer gezien van 'n nieuwe pic met Nicolas Cage, "Knowing". Lijkt me ook wel 'n vet filmpje!
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Die "2012" is weer typisch een film waar ze alles in de teaser of trailer gaan laten zien en je gaat buiten komen met "was het dat ?"
Den "Knowing" kijk ik enorm naar uit, zit wel iets zwaar mysterieus in
"Day...Earth"... wil em ook wel zien, maar Keanu krijgt wel serieuze tegenwind ivm zijn acteer prestatie's van de laatste jaren. Hij is precies zelf een robot aan het worden. In ieder geval lijkt me deze remake wel in orde. De originele heeft bij mij wel een indruk gemaakt met name dat er toch iets moet zijn buiten ons zonnestelsel.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:Burn After Reading: Om dit jaar af te sluiten toch nog een super goeie feelgood film gezien, deze gaf mij weer dat "fargo" gevoel met een hilarische Brad Pitt. "What The Fuck" kwam er wel een keer of 50 in :)

Transporter 3: Niet echt geslaagd als je deze tegen over de 2 andere zet, vond er iets te weinig overdreven actie in komen en het was ook een verhaal van kust mene nek.

dus de 3 toppers van dit jaar waren toch wel
01. The Dark Knight
02. Burn After Reading
03. Taken

Gisteren burn after reading gezien, voor mij sloeg die toch tegen. Dark knight was ook wel goed maar 9/10 op imdb vind ik toch net overrated. Taken moet ik één van de dagen nog bekijken.
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Gio schreef:The Day The Earth Stood Still speelt nu in de cinemazalen. Lijkt me wel 'n goede film. Iemand 'm al gaan zien ?
Ja, ik gisteren. Ik had niet teveel gelezen erover, want dat was blijkbaar niet al te positief, maar ze hebben wel gelijk. En dan heb ik het NIET over Keanu Reeves, die speelde nog niet zo slecht hoor, ook Jennifer Connelly (jaaa, van o.a. Labyrinth van vroegahhh) was goed te doen :P maar de film zelf, nee, ik vond het niet zo geweldig.

Erg belerend. En veel gaten en rare dingen in het script / film. EN ook ERG op Amerika gefocussed. Eerder, the Day that America stood still....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"Seven Pounds" oscar winnaar in spe...
Weer een mega prachtige vertolking van Mr Will Smith
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:"Seven Pounds" oscar winnaar in spe...
Weer een mega prachtige vertolking van Mr Will Smith
Ik vind Will Smith persoonlijk ook wel een acteur die een film iets extra wil geven - na zo'n commentaar wil ik die film dus zeker zien, ben em al aan t downloaden :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

:crybaby: :crybaby: :crybaby: wat ne prachtfilm :cheers: :cheers: :cheers:
Seven pounds, alles wat een goede film moet hebben - en wat een vertolking door Will Smith - fantastisch :cheers: :cheers: :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Tranentrekker van jewelste idd... vraag jezelf af "hou zou ik reageren op deze situatie".
Als er in het echt zo een mensen zouden bestaan... petje af !
Of hoe geweldig een film in elkaar kan zitten, dat je op een gegeven moment niet meer naar een film aan het kijken bent.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Tranentrekker van jewelste idd... vraag jezelf af "hou zou ik reageren op deze situatie".
Als er in het echt zo een mensen zouden bestaan... petje af !
Of hoe geweldig een film in elkaar kan zitten, dat je op een gegeven moment niet meer naar een film aan het kijken bent.
Helemaal mee eens - de film neemt je gaandeweg helemaal mee en op t einde, als je daar niet naar je zakdoek moet grijpen, ben je een frigo. Of er in t echt zo'n mensen bestaan, t zou me enorm verrassen spijtig genoeg ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Het Filmtopic

Bericht door dj_neo »

Jah, wadde. Wat een commentaren. Ik bekijk hem vanavond alvast. Hopelijk valt de dvdscreener wat mee. (Geen tijd voor naar de cinema te gaan.)

En ik ben al zo'n gevoelige mens. :mrgreen: Echt wel benieuwd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"Blindness": dikke scheet in een fles en het word tijd dat jullianne moore op pensioen gaat.
"Body Of Lies": DiCaprio laat wel weer zien dat ie wat in zijn mars heeft. Op sommige momenten wel wat teveel gezever en te weinig actie maar blijft wel boeien.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast