Out Soon: End of (his)story

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Het is zover! Dit weekend wordt de allereerste editie van NightCode Magazine verdeeld op de City Parade en Laundry Day. Normaal gezien zou het magazine tegen begin volgende week zowat overal in België verdeeld moeten zijn. De eerste editie van NightCode Magazine verschijnt op zo'n 30.000 exemplaren en is net zoals zen voorganger tweetalig en gratis! Vanaf nu zullen we elke elke maand terug te vinden zijn in je favoriete platenwinkel, fashion boutique, café of club.

In deze eerste editie hebben we interviews met Sven Väth (die blijkbaar begin jaren '90 een enorme fan van ons clubbinglandje was), Pan-Pot (zowat dé revelatie van de 10 Days Off dit jaar) en Massimo Girardi (1 van de beste Belgische young talents op dit moment en tevens resident van de Forbidden Fruit-parties). Verder laten de broertjes Tiefschwarz ons een kijkje nemen in hun studio en vertelt Frank Struyf (Zolex) hoe hij één van de grootste klassiekers uit begin jaren '90 heeft gemaakt.

Ook kijken we terug naar 1988, toen de Second Summer of Love plaats vond met de opkomst van de warehouse parties, acid house en de ecstasy-cultuur.

Naast al dit lekkers ook nog een aantal niet te missen cd's, vinyls en games die werden besproken, event previews, een SonneMondSterne-report en massa's parties voor de komende maand waar je zeker niet mag ontbreken!
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 sep 2008, 22:12

Re: Out Soon: End of (his)story

Bericht door Browny »

spijtig, out soon organniseerde in de 90's nog neige Rave explosions (@ Cherry Moon bv)en indertijd was hun boekje onmisbaar ,gene gsm,internet enz destijds ..
hiermee gaat een icoon van 't belgisch underground,after style en dance scène ten onder ..

Rust In Peace Outsoon
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Out Soon: End of (his)story

Bericht door jim-bar »

die NightCode is best ok - geen glossy papier, dat drukt de kosten en ik denk dat het een heel slimme zet is
Inhoudelijk ook best goed. Sven Väth, altijd leuk om lezen, dieje kan goed vertellen

Out Soon early 90ies was de max - ik heb r onlangs nog een paar teruggevonden
goed gelachen met de lezersbrieven (da ging dan meestal over true raver's die in hun dorp tegen de house-censuur moesten vechten en zo :) )
en de party pics ! man man man, schoon figuren tussen :)
... this is Elmer Davis again ...
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008, 02:00
Locatie: Mechelen

Re: Out Soon: End of (his)story

Bericht door Brasse »

Man man. Waar is de tijd... De eertse Out Soons in zwart-wit en zonder reclame. Echt underground en het betere werK. Vonde de latere versies te commercieel
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Re: Out Soon: End of (his)story

Bericht door jasper »

de jaarlijkse Readers Poll zoals vroeger in Out Soon, kan je nu invullen op de nightcode site… dus stem voor je favoriete dj, producer, live act, party, club, etc… en maak kans op een Rodec MixBox, Traktor Pro en vele andere prijzen!

http://www.nightcode.be/nl/readerspoll/form/

thanx om te stemmen en good luck :afro:
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: Out Soon: End of (his)story

Bericht door Dj Creator »

Ik vind dat Out soon veel van zijn pluimen was verloren sinds Eric Rosen ermee gestopt was.

Eric had mij trouwens in de tijd nog verteld dat hij Out Soon zou laten stoppen bij editie 100. Out Soon is dus nog veel langer meegegaan.

Idd de tijden zijn veranderd,... Toen ik adverteerde op de middenpagina van Out soon was ik practisch zeker dat mijn party een succes zou worden.

Grtz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten