Sluiting Qu ... Het LN - 08 Nov. 1993

Het forum van Qu in Brasschaat
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2005, 17:45

Bericht door Jean-Pierre »

Ja die razzia.. Ik zal het nooit meer vergeten wat er die nacht gebeurde. Het was echt weer een bruut avondje in the Q. Het was echt zo'n donker hol met een super sfeertje. Dat kon echt niet lang goed blijven gaan... En ja hoor.. In het holst van de nacht inval. Alle muziek stil en 1 voor 1 naar buiten komen om paspoort te laten zien. Ook nog even een hondje in de auto.. snuffel snuffel ja ja hij was te laat ;-)

Ik zal ook nooit meer vergeten dat er iemand op die ton begon te slaan die binnen stond. Net als de bas weer aanging en iedereen weer fluiten en roepen hahaha. The Q ja het was een super tentje... maar zoals the barocci een ending story :-(
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

vin dit zo 'n zalig krante bericht he, da samen met de tape die ik hier heb uit 92 kan mij zo de tapis plein en de spiegels inbeelden... zaligen dancing
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005, 06:00

Bericht door djgrizzly »

ik heb daar ook wa tapes van kunnen bemachtigen, komen met den tyd wel es online :)
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

De qu...jawadde :-o
Paar keer geweest en was idd een klein mag kot daar!
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2005, 01:24

Bericht door Darthdave73 »

Dit zijn de beste momenten uit mijn leven .
Antwerp Rave was toen af .
De muziek stond er zeer zeer luid .
Qu was met zijn dj's is aparts dat je nergens anders vond in belgie .
Vooral dan dj yves & dj dave.
Dit allemaal voor de razzia daarna was het gedaan .
Waar is de tijd .
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2007, 16:54

Slik, we worden oud.

Bericht door swampie333 »

Beter dan Qu en later Planet Hardcore is het echt niet geworden. De dubbele basses van Ghost als beginner, den Dave om maar te zwijgen van da roepend sfeerke...

Jammer dat een mens niet terug kan reizen.
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

:alien: Ik herinner mij die razzia ook nog heel goe, heb er toen goe van geprofiteerd om veel te laat thuis te komen, had een goe excuus,hihi.
Nikki
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Qu tapes online soon

Bericht door Elead »

Here's some free nostalgia for all of you:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 7384&hl=en

Make sure you click on "MORE FROM USER". More tapes are uploaded each day. Qu tapes online soon.

!!! If you have any other tapes of Great Legendary Belgian Clubs between '89 and '99, please digitize them and send me the MP3 via Yousendit.com to: djelead@gmail.com !!!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

djginod schreef:Qu,

Ik heb er (het zal eens niet :p ) commercials van liggen, en ik HAD de laatste uren van Channel X op de 94.6 FM vanuit de Qu op tape (ergens september 1992 moet dat geweest zijn).

Zowel Lazer als Channel X gaven er in 92 regelmatig houseparties... Ikzelf ben er nooit geweest, maar ik altijd gehoord dat er een hoop spiegels waren ???
ja hoor, zoals ik tegen men vrienden: "manne langs hier, da loopt nog door....BOENK, los tegen de spiegels" :mrgreen:

en putte dat er waren, was je aant wandelen, brak je bijna je been, vooral links van de discobar.

heb eens bij met Yves & Dave gezeten, we mochte van die manne kiezen wat ze gingen spelen, wat ze ineens op een cassette zette 8) :) :)

4x geweest, de laatste 4 weken.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

die spiegels hadden vooral tot functie om de boel groter te laten lijken, want het was een klein kotje, heel klein!

en de trapjes idd, die waren er ook genoeg!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Pics at Qu

Bericht door Elead »

Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:09

Bericht door Purbah »

Vaak geweest ten tijde van Confettis, een paar maar als QU.
Overenweer lopen naar de Dixies :p
Mooie herinneringen.
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2008, 13:25

Re: Sluiting Qu ... Het LN - 08 Nov. 1993

Bericht door mondeoke »

de Qu da was een zalige tijd heb het begin en het einde meegemaakt de zaligste ket dat er bestond
heeft er soms iemand nog tapes van de qu want ben er al lang naar opzoek de mijne zijn in een brand gebleven en der heb ik nu nog spijt van dus als iemend mij er mee kan helpen dat zou zalig zijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten