Mannequin - Herent

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

rizzo> schreef:
Jurn schreef:Ja, Dick Van Gelder, ik heb daar in het begin nog voor gedraaid, hij had destijds een DJ bookingskantoor "IDC" te Keerbergen.
Kwam jij niet veel in Discobar bij Gert?
Ik denk dat ik jou vandaar ken.
Ik kwam bij Gert wel 'ns een Jurgen tegen die ook een tijdje in de Samambaïa gedraaid heeft. Toevallig dezelfde persoon?
Yes, that's me:-)
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

thierry schreef:Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Die is gestopt na Mannequin, was net vader geworden toen en had genoegl werk met zijn productiehuis "Degeno Productions"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

thierry schreef:Ha ha de Franky!De beste Wifplatenverkoper allertijden..Jij weet precies nog niet van op te houden..amai..ik herinner me je nog alsof het gisteren was daar in de Mannequin waar ik ook (als ik niet moest draaien eens binnenwipte)je mixte toen reeds crimineel..en sprong ineens mee op de housetrein waar je tot op heden je sporen meer dan ooit verdiende..ik was al lang van plan om je nog eens dag te komen zeggen op een of ander reunie of retroparty(als je je mij nog herinnert).Jouw plaat Rhyme beat heb ik ook destijds veel gedraaid.Toevallig ben ik gisteren nog een oude garcon van de Mannequin tegengekomen nl de KOEKEN???Met nog een andere garcon liep ik nog school nl Peter Messche(bijnaam).Kennen jullie deze????
De Koeken en de Messche..........da waren twee varkens ze amaai..... Doe ze
maar eens ne goeiendag van mij als ge ze nog is tegenkomt......... en ja nog altijd bezig.............tot ik doodval op mijn platendraaiers :mrgreen: 8)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Jurn schreef:Jow Franky, das lang geleden:-)
Waar is den tijd met de plateaus en de flessen:-) De pré House tijd met uw schijf toen Rhyme Beat "Feel The Beat"

Inderdaad geweldigen baas, de bazin was veel minder:-)


Grtz

Jurgen
Allee de jurgen ze..............no altijd de microob joengen......... gelijk ik :mrgreen:

tja die flessen wodka gingen daar goe binnen met wa ananassap erbij PFFFFF

Greetz
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

Allee de jurgen ze..............no altijd de microob joengen......... gelijk ik :mrgreen:

tja die flessen wodka gingen daar goe binnen met wa ananassap erbij PFFFFF

Greetz[/quote]

Amai ja,

Da wordt nog erger met de jaren, das zoals wijn, hoe ouder, hoe beter:-) Life without music sucks :alien:
Mijne stijl is wel verandert, een mix van Electro - Techno - Minimal & Tech House
:roll:
Ik zie dat je ook met de Technics SL-DZ 1200 werkt, zo zijn er maar weinig hè, das de enigste CD player dat als een turntable draait.
Ik heb er 4 staan, wel al 2 moeten laten herstellen met hetzelfde probleem... Jij nog geen problemen mee gehad?
Ik zou binnenkort is moeten binnenspringen, ik heb een cd vol nieuwe tracks die ik gemaakt heb, ik moet ze juist nog afmixen.
Ik zou er een paar van willen uitbrengen.

Grtz
Laatst gewijzigd door Jurn op 30 jul 2008, 01:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Jurn schreef:Ik zie dat je ook met de Technics SL-DZ 1200 werkt, zo zijn er maar weinig hè, das de enigste CD player dat als een turntable draait.
niet juist :-)

Numark doet veel beter met zijn CDX en HDX spelers. Daar ligt zelfs een echte vinyl op wat het qua feel en afmetingen nog echter maakt. Die DZ vind ik zowat het slechtste wat Technics al gemaakt heeft.
En er zijn trouwens nog andere cd-decks met draaiende platter (o.a. Denon).
Maar niks gaat boven de niet-draaiende CDJ's van Pioneer (voor mij hé).

Anyway, ben nooit in de Mannequin geweest. Spijtig want had Franky daar wel willen bezig horen.
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

Maar niks gaat boven de niet-draaiende CDJ's van Pioneer (voor mij hé)

Anyway, ben nooit in de Mannequin geweest. Spijtig want had Franky daar wel willen bezig horen.

Ik heb er speciaal op gewacht tot ze uitkwamen, ik denk dat Dave Clarke de eerste was die ik ermee aan het werk gezien heb in Fuse, natuurlijk niet van de minste:-) maar wat mij erin aansprak was de direct drive motor exact hetzelde als in de SL, ik heb nog maar 1 keer met de pioneers gedraaid en is natuurlijk een heel verschil, zeker niet slecht, gewoon anders.
Anyway, in de Mannequin was Franky al super, totaal anders dan we hem nu kennen maar muzikaal absoluut TOP. en scratchen kon hij ook als geen ander, da was nog de tijd van DMC.

By the way, grave stijl die je draait, doet mij altijd denken aan Fabrice Lig,
Respect

Grtz
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Jurn schreef:By the way, grave stijl die je draait, doet mij altijd denken aan Fabrice Lig, Respect
Merci,
Toevallig draaien Fabrice en ik nu vrijdag samen in Cafe Capital.

Maar ik draai gewoon alles hoor (met uitzondernig van jumptoestanden). Op dat vlak heb ik goeie voorbeelden gehad ;-)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2008, 09:50

Re:

Bericht door Roger Degeno »

Jurn schreef:
thierry schreef:Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Die is gestopt na Mannequin, was net vader geworden toen en had genoeg werk met zijn productiehuis "Degeno Productions"
Hoi jongens heel toevallig ben ik op dit forum beland en groot was mijn verbazing dat jullie mij, na al die jaren nog niet vergeten zijn. Toegegeven het doet eigenlijk wel plezier! Het is toch al 11 jaar geleden dat ik m'n laatste plaat draaide. En idd het klopt, ik word bijna 50 en heb er in november 1997, omwille van het vaderschap, na 22 grandioze dj jaren d'er een punt achter gezet. De laatste plaat heb ik evenwel in de Mustang in Strombeek-Bever gedraaid, destijds de place to be, waar ook nog Dick Van Gelder gedraaid heeft.
Trouwens hebben jullie nog beeldmateriaal vanuit die tijd?
Groetjes aan iedereen.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Re:

Bericht door Enterprise »

Roger Degeno schreef:
Jurn schreef:
thierry schreef:Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Die is gestopt na Mannequin, was net vader geworden toen en had genoeg werk met zijn productiehuis "Degeno Productions"
Hoi jongens heel toevallig ben ik op dit forum beland en groot was mijn verbazing dat jullie mij, na al die jaren nog niet vergeten zijn. Toegegeven het doet eigenlijk wel plezier! Het is toch al 11 jaar geleden dat ik m'n laatste plaat draaide. En idd het klopt, ik word bijna 50 en heb er in november 1997, omwille van het vaderschap, na 22 grandioze dj jaren d'er een punt achter gezet. De laatste plaat heb ik evenwel in de Mustang in Strombeek-Bever gedraaid, destijds de place to be, waar ook nog Dick Van Gelder gedraaid heeft.
Trouwens hebben jullie nog beeldmateriaal vanuit die tijd?
Groetjes aan iedereen.
Hier ze .......... De Roger Degeno........da is lang geleden........... hoe is het met je en wat doe je dezer dagen ?

Ik ben nog altijd plaatjes aan het draaien en party's aan het organiseren ..... :mrgreen:

Waar is den tijd van de mannequin dat ik nog met de platen op het brommertje ging draaien omdat ik nog geen rijbewijs had............haha

Trouwens hoe kun je zo een positief ingestelde dj destijds vergeten........ :cheers: En trouwens jij was het die me in de mannequin hebt binnengebracht.........dus alle eer lof en respect goes to mister DEGENO :thumleft: :king: :thumbsup:

Groetjes Franky Jones
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Re: Mannequin - Herent

Bericht door thierry »

Dag Mister Degeno!!!!Hoe gaat het er mee??Waar zijn die legendarische tijden,de Molen,Mannequin,The Freak,ik moet nog vaak aan U denken en t'is precies of t' was gisteren..heb ooit eens samen met je op de affiche gestaan( Beach Party in Haasrode,jij voor Mannequin,ik voor The Freak)Als ik een top 5 van legendary Dj's moet maken behoor jij d'er zeker in toe.Dick van Gelder hoor ik nog af en toe..is weer eens vader geworden.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Re: Mannequin - Herent

Bericht door thierry »

Beeldmateriaal uit die tijd heb ik niet meer,wel oude tapes van Dick van Gelder,Steve Johnson en een tape met aankondiging van Degeno-Ferry Mike show
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten