Plaat gezocht (mét beloning!)

Ben je op zoek naar een nummer?
Plaats reactie
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:15

Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Free Spirit »

Eindelijk op het goeie forum!

Hallo

Ik ben al jaar en dag op zoek naar een techno schijf die ik eens in Cherry Moon hoorde met een geluid dat zeer sterk vergelijkbaar is met de eerste 9 seconden van de volgende plaat:

http://nl.youtube.com/watch?v=XNKbHJ3PTu4

Het is een vrij simpele plaat: dat bepaalde geluid en na een tijdje een handclap en een bas. Het geluid is bij mijn weten doorheen gans de plaat te horen en daarom een beetje hypnotiserend toch wel. Indien u de plaat kent, gelieve eventueel een sample mee te geven. Ik geef 100 euro voor de juiste tip.

Cheers!

Free Spirit
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door StevenR_73 »

Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:15

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Free Spirit »

StevenR_73 schreef:iets van System D??
http://www.discogs.com/artist/System+D
Het meeste van System D ken en heb ik, dus ik zou niet weten welke track je concreet bedoelt. Het is zeker niet Deviant Behaviour.

Ik denk dat de track die ik zoek hoogstwaarschijnlijk, allicht zeker, van na tweeduizend dateert. Het is zeker geen bekende schijf geworden, niet zoals de tracks die je op de Cherry Moon compilaties vindt.
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:48

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door In10city »

Hoikes ,

probeer volgende schijfjes eens :

E space - Just a little vox noise : E-space - Just a little vox noise.mp3 - 6.06MB

Spokesman - Spacies : Spokesman - Spacies _around hathor_.mp3 - 6.90MB

Zicky - She wanna : Zicky - She wanna _jocker mix_.mp3 - 5.12MB
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Sunreezer »

Dave Davis - Transfiguration

http://www.youtube.com/watch?v=hzo9-br4ENY
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door funkadelic groovestar »

denk dat de winnaar van de 100 euro bekend is :D ,denk ook dat het Transfiguration is,had er zelf niemeer bj stilgestaan ma als je ze zo naast mekaar beluisterd.
Is op vinyl ook wel ene dure,heb hem regelmatig weten verkopen tussen de 50 en 80 euro.
Vind het een superplaatje ma draaien doe ik m niet veel omdat je hem nergens echt bij kan mixen,is gewoon te snel ma verkopen doe ik m nie ;)
Groetjes
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jan 2007, 21:14

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door lovinlektro »

hmm denk toch wel dat hij dit plaatje zal kenne dan
is toch een zeer commerciele track ?

maar het kan natuurlijk altijd
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:15

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Free Spirit »

funkadelic groovestar schreef:denk dat de winnaar van de 100 euro bekend is :D ,denk ook dat het Transfiguration is,had er zelf niemeer bj stilgestaan ma als je ze zo naast mekaar beluisterd.
Is op vinyl ook wel ene dure,heb hem regelmatig weten verkopen tussen de 50 en 80 euro.
Vind het een superplaatje ma draaien doe ik m niet veel omdat je hem nergens echt bij kan mixen,is gewoon te snel ma verkopen doe ik m nie ;)
Groetjes
Nee, het is geenszins Transfiguration, die heb ik al jaar en dag. Neen, het moet nog véél meer lijken op die sample uit die Kyrie. Bijna identiek.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:15

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Free Spirit »

In10city schreef:Hoikes ,

probeer volgende schijfjes eens :

E space - Just a little vox noise : E-space - Just a little vox noise.mp3 - 6.06MB

Spokesman - Spacies : Spokesman - Spacies _around hathor_.mp3 - 6.90MB

Zicky - She wanna : Zicky - She wanna _jocker mix_.mp3 - 5.12MB
Neen, het is geen van de drie. De eerste twee ken en heb ik, die laatste kende ik nog niet. Neen, het moet nog véél meer lijken op die sample. Bijna identiek.

P.S. Die Spacies vind ik wel een absolute topper, maar zoals gezegd, die heb ik al.
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:48

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door In10city »

Wel , als die 3 ze dan niet zijn, probeer dan deze link maar even. Die voldoet perfect aan uw omschrijving en die heb ik zelf ook op een cherrymoon avond ontdekt :P .

Huntemann - Sandra : Huntemann - Sandra.mp3 - 4.27MB

Misschien heb ik deze keer wel prijs ;)

Greetz
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Technolab »

Huntemann - Sandra komt trouwens van Grauzone - Film 2 ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Gio »

Blijkbaar dan toch niet op " 't goeie forum " terecht gekomen :D

Ik zou't niet weten... Als ge dat sampleke 20 keer na mekaar blijft luisteren, hoort ge er op den duur vanalles in :)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:15

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Free Spirit »

Technolab schreef:Huntemann - Sandra komt trouwens van Grauzone - Film 2 ;)
Neen, jammer genoeg is het deze ook niet. Het geluid lijkt nog meer op die sample uit Kyrie en de plaat die ik zoek is bovendien simpeler, eenvoudiger dan deze plaat: een tijdje dat bepaalde zoemende, alarmerende geluid en dan komt er na een tijdje nog een handclap en een bas. Een drietal geluiden. Echt zeer simpel. Ik heb ondertussen een drietal DJ's van die avond aangeschreven: Yves Deruyter, Youri en Ghost. Misschien weten zij meer. Als ze tenminste wat moeite willen doen.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door funkadelic groovestar »

ik denk dat je dit enkel gaat teweten komen als je de juiste datum weet van toen en opzoek gaat naar die sets,daarin zou de plaat dan moeten zitten.
Anders lijkt het me redelijk moeilijk.
Ook omdat je zegt dat je ze ma ene keer hebt gehoord,ga als dj ma een juist die tusse duizenden platen zoeke :scratch:
Groetjes
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:15

Re: Plaat gezocht (mét beloning!)

Bericht door Free Spirit »

funkadelic groovestar schreef:ik denk dat je dit enkel gaat teweten komen als je de juiste datum weet van toen en opzoek gaat naar die sets,daarin zou de plaat dan moeten zitten.
Anders lijkt het me redelijk moeilijk.
Ook omdat je zegt dat je ze ma ene keer hebt gehoord,ga als dj ma een juist die tusse duizenden platen zoeke :scratch:
Groetjes
Tja, de datum weet ik niet meer. Weet ook niet meer precies met welke verjaardag van C.M. juist. :(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten