[ID] Philip Carat 2 year 14/4/96

Ben je op zoek naar een nummer?
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

[ID] Philip Carat 2 year 14/4/96

Bericht door pascal78 »

1ste lied kant a

setje staat in livesets - verzameling sets uit carat

(http://www.legendaryclubs.com/forum/vie ... 53#p116653)

grtz

pascal
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: [ID] Philip Carat 2 year 14/4/96

Bericht door Disco Stu »

Is da gene remix van tony di bart - the real thing ?

Welke is die op 21 min. weer ?
Kan er ff ni opkomen.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: [ID] Philip Carat 2 year 14/4/96

Bericht door sunsational »

Net kant A gedownload ( thanks Lestat :cheers: ) en eens geluisterd. Die eerste ken ik niet maar de saxofoon (of zoiets) die je helemaal op het einde hoort (rond 2:39) komt ook in Kai Tracid- Liquid Skies. Voor de rest zijn er echter niet veel gelijkenissen met dat nummer vind ik.

Op 21 min is DJ Misjah vs. DJ Jean-Pierre - Temple Of Acid bezig.

Die set is idd zeer wsl van 1998 i.p.v. 1996 zoals in de download topic ook reeds gezegd werd (bv. die M.I.K.E. - Got To Have It en Yves Deruyter Remix van Space Frog - Lost In Space '98). Ik ben er bovendien vrij zeker van dat (zeker het eerste deel) Jan aan het draaien is. Het gescratch op 6:19 is vrijwel zeker Jan. Heel vroeger scratchte hij anders (en beter als je het mij vraagt) maar om de een of andere reden is hij op een gegeven moment meestal beginnen scratchen (als je dat al scratchen kan noemen) als op 6:19 van kant A. Misschien had hij na al die jaren draaien en scratchen geen goesting meer om wa meer moeite te doen om echt te scratchen 8). Je moet er maar eens opletten als je naar een set van hem hoort. Vanaf ergens einde jaren negentig scratchte hij heel dikwijls zo.

Ook de platenkeuze is volgens mij meer Jan maar daar mag je natuurlijk niet zondermeer vanuit gaan want Philip speelde veel van de platen die je hoort ook dus ...

Anyway, mij maakt het natuurlijk niet uit dat er wsl een foutje in de datum en/of DJ geslopen is. Zo'n dingen kunnen natuurlijk wel eens voorvallen, zeker bij zo'n uitgebriede collectie als die van Lestat. Ik heb thuis ook tapes liggen waar ik serieuze bedenkingen bij de DJ heb die erop staat. Mercie voor de set nog eens!
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Re: [ID] Philip Carat 2 year 14/4/96

Bericht door _yves_ »

1ste is idd Kai Tracid - Liquid Skies

De Meridian mix
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: [ID] Philip Carat 2 year 14/4/96

Bericht door pascal78 »

dat is em inderdaad

tnx yves!!
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten