DJ's Luc & Jos (Real)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

DJ's Luc & Jos (Real)

Bericht door Oldskool »

Wie herinnert zich dit duo nog?

2 superDJ's, zowel qua techniek als platenkeuze!!!
In de jaren '90 zorgden ze elk weekend 3 dagen lang voor een bomvolle Real in Tongeren. Tot de zaak, enkele jaren geleden, werd overgenomen en ze (helaas) plaats moesten maken voor andere residents...
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2006, 04:07

Bericht door Lacoste »

Ik heb 3 sets van Jos in de Real. 2 van 1999 en 1tje van 2000. Niet slecht hoor, wel wat hardere muziek maar er zitten ook een pak legendarische klassiekers tussen.

Jammer genoeg ging ik in die periode nog niet naar de real maar ben wel benieuwd als iemand anders misschien nog wat kan toevoegen
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Re:

Bericht door fred79 »

Lacoste schreef:Ik heb 3 sets van Jos in de Real. 2 van 1999 en 1tje van 2000. Niet slecht hoor, wel wat hardere muziek maar er zitten ook een pak legendarische klassiekers tussen.

Jammer genoeg ging ik in die periode nog niet naar de real maar ben wel benieuwd als iemand anders misschien nog wat kan toevoegen
kunt ge dees mischien eens posten , dj jos was formidabel achter de decks van real en dan luk nie te vergeten :mrgreen:
Bijlagen
Kopie van PICT1569.JPG
Kopie van PICT1569.JPG (104.46 KiB) 652 keer bekeken
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Re: DJ's Luc & Jos (Real)

Bericht door Dj Devyd »

voor Jos heb ik niets dan respect maar vooral dan voor zijn periode midden a eind jaren 80.
goeie disco en 80's pop gecombineerd met new wave en new beat
en zijn mixingskills mochten er zeker wezen, indien echt nie anders kon babbelde hij zijn mix wel vol aan de micro...SANTE
Afbeelding
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: DJ's Luc & Jos (Real)

Bericht door Oldskool »

Dj Devyd schreef:voor Jos heb ik niets dan respect maar vooral dan voor zijn periode midden a eind jaren 80.
goeie disco en 80's pop gecombineerd met new wave en new beat
en zijn mixingskills mochten er zeker wezen, indien echt nie anders kon babbelde hij zijn mix wel vol aan de micro...SANTE
Jos kon echt wel alles draaien naar het schijnt (heeft ooit zelfs een Carnaval-ambiance mix gemaakt die op 12" is uitgebracht :clown: )
Dat was een beetje voor mijn tijd, denk ik. Ik kwam vanaf '92-93 wel eens in Real en héél veel, meermaals per weekend, in periode midden jaren '90.
Op al die keren da'k er kwam heb ik haast nooit een mix gehoord die de mist inging. En wat een keuze van muziek. Jos die knalde er idd lekker op los, en Luc deed meestal de sluit met bangelijke zweverige trance... Luc is op een ronduit schandalige manier buitengekegeld door het management van Real.
Ik zie hem nog regelmatig, is ne fijne kerel, maar draait al een tijdje niet meer, zonde want die gast heeft talent!!!
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Re: DJ's Luc & Jos (Real)

Bericht door illusionfreak »

luc werkt bij mij int fabriek.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten