Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Aimé le Chevalier schreef: De vrijdagavonden in de Zipper waren legendarisch, heb daar goede herinneringen aan.
Wie draaide daar nog in de zipper in Grembergen?
Ik dacht ook Steve Murphy of ben ik verkeerd?
Wist echt niet dat ze in de Zipper zo'n dingen draaiden :oops:

De Zipper is later dan de Planet Hardcore geworden, iets wat velen hier dan wel weer zullen kennen...
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Mike Thompson draaide in de Zipper op vrijdag, "de zoon van den baas" op zaterdag en Peter Grootveld op zondag (toen nog met haar). De beste van de drie was ongetwijfeld Mike Thompson, qua techniek, muziekkeuze en al de rest. Peter Grootveld was goed om de ambiance er in te brengen. Op zondag gingen we eerst naar de Zipper en daarna naar Destelbergen, voor de legendarische zondagnachten in de Boccaccio. Steve Murphy heeft nooit gedraaid in de Zipper, wel in de Dibango in Merchtem.
In the beginning there was jack ...
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 25 apr 2007, 19:18

Re:

Bericht door lesfetes00 »

foolish mind schreef: Ben btw nog steeds op zoek naar de soundtrack van Legal Eagles.En dit voor het nummer van Daryl Hannah - Put Out The Fire

http://www.discogs.com/release/517612
allez, na een jaar nog altijd niet gevonden ... wees getroost, ben er ook nog niet ingeslaagd

Die zat toch niet in de uitzending he? Ik heb hem alleszins niet gehoord
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re: Re:

Bericht door Cerrone »

lesfetes00 schreef:
foolish mind schreef: Ben btw nog steeds op zoek naar de soundtrack van Legal Eagles.En dit voor het nummer van Daryl Hannah - Put Out The Fire

http://www.discogs.com/release/517612
allez, na een jaar nog altijd niet gevonden ... wees getroost, ben er ook nog niet ingeslaagd

Die zat toch niet in de uitzending he? Ik heb hem alleszins niet gehoord
Die Soundtrack kom je inderdaad niet elke dag tegen !
Afgelopen zaterdag hebben Aimé & mezelf in Bar Tabac een Liaisons Dangereuses avond ten beste gegeven, en hebben we dit nummer ook gedraaid.
Volgende afspraak om meer van dit soort muziek te horen is op 8 november, terug in Bar Tabac in Antwerpen
Hou de parties kalender in de gaten op dit forum

Cerrone
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Re:

Bericht door Aimé le Chevalier »

lesfetes00 schreef:
foolish mind schreef: Ben btw nog steeds op zoek naar de soundtrack van Legal Eagles.En dit voor het nummer van Daryl Hannah - Put Out The Fire

http://www.discogs.com/release/517612
allez, na een jaar nog altijd niet gevonden ... wees getroost, ben er ook nog niet ingeslaagd

Die zat toch niet in de uitzending he? Ik heb hem alleszins niet gehoord
Neen, die zat niet in de uitzending, vergeten te spelen die avond. Ik zal het volgende keer spelen tijdens mijn volgende set op Radio Galaxie. Deze zal plaatsvinden op woensdag 1 oktober en zal noemen: Welcome to the Pleasure Dome (the mega version volume 2).
In the beginning there was jack ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Re:

Bericht door Dr. Poppers »

Aimé le Chevalier schreef:
lesfetes00 schreef:
foolish mind schreef: Ben btw nog steeds op zoek naar de soundtrack van Legal Eagles.En dit voor het nummer van Daryl Hannah - Put Out The Fire

http://www.discogs.com/release/517612
allez, na een jaar nog altijd niet gevonden ... wees getroost, ben er ook nog niet ingeslaagd

Die zat toch niet in de uitzending he? Ik heb hem alleszins niet gehoord
Neen, die zat niet in de uitzending, vergeten te spelen die avond. Ik zal het volgende keer spelen tijdens mijn volgende set op Radio Galaxie. Deze zal plaatsvinden op woensdag 1 oktober en zal noemen: Welcome to the Pleasure Dome (the mega version volume 2).
Jaaaaaah! The Pleasure Dome! :cheers:
(*nostalgische zucht*)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Re: Re:

Bericht door foolish mind »

Aimé le Chevalier schreef:Neen, die zat niet in de uitzending, vergeten te spelen die avond. Ik zal het volgende keer spelen tijdens mijn volgende set op Radio Galaxie. Deze zal plaatsvinden op woensdag 1 oktober en zal noemen: Welcome to the Pleasure Dome (the mega version volume 2).
Dat staat met dikke stift in mijn agenda genoteerd 8)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2008, 22:15
Locatie: Lier

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door ABsounds »

Ik heb verleden week deze soundtrack van de eagels (hanna johnson - put out the fire) gevonden te Brussel,
Daar zijn vele kleine vynil winkeltjes in het centurm waar je ook vele soundtrack's etc.... kan vinden,
Veel kans vindt je hem daar nog voor een prikje, als ik hem nog eens tegenkom laat ik het wel weten op dit forum

From ABsounds-collector
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door foolish mind »

ABsounds schreef:Ik heb verleden week deze soundtrack van de eagels (hanna johnson - put out the fire) gevonden te Brussel,
Daar zijn vele kleine vynil winkeltjes in het centurm waar je ook vele soundtrack's etc.... kan vinden,
Veel kans vindt je hem daar nog voor een prikje, als ik hem nog eens tegenkom laat ik het wel weten op dit forum

From ABsounds-collector
Bedankt voor je reactie.Hoop idd dat ik ze ooit toch nog eens te pakken kan krijgen.

Maar je tekst begrijp ik toch niet zo goed hoor :scratch: Voor misverstanden te vermijden.

Het gaat wel over de soundtrack van de film Legal Eagles, en niet over de de groep of zo "Eagels"
Hanna Johnson is mij niet bekend,sorry, maar het gaat wel degelijk over "Daryl Hannah - Put Out The Fire"

http://www.discogs.com/release/517612
Afbeelding
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 25 apr 2007, 19:18

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door lesfetes00 »

ABsounds schreef:Ik heb verleden week deze soundtrack van de eagels (hanna johnson - put out the fire) gevonden te Brussel,
Daar zijn vele kleine vynil winkeltjes in het centurm waar je ook vele soundtrack's etc.... kan vinden,
Veel kans vindt je hem daar nog voor een prikje, als ik hem nog eens tegenkom laat ik het wel weten op dit forum

From ABsounds-collector
?? huh ??
eagles :scratch: hanna :?: johnson

dat lijkt van ver op wat ik zoek, maar met de kleine kans dat het werkelijk het betreffende nr is, vooral posten ...

en Aime 01/10 ben ik in op een receptie voor het werk ... dus live luisteren zit er niet in, mijn hoop is gevestigd op de megaupload zshare.
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Ok, ik zal vragen om de uitzending terug online te zetten zoals vorige keer.
Het gaat idd om de soundtrack van "Legal Eagles", op LD draaiden ze veel filmmuziek zoals bv ook deze uit de "Warriors".
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Reminder:
Aanstaande woensdag 01/10 tweede new beat special op Radio Galaxie! Terug met muziek die ze vroeger op Liaisons Dangereuses hebben gespeeld. Voor de fans, ik ga een "Welcome to the Pleasuredome vol. 2" geven, 20 jaar na de eerste legendarische uitzending op SIS.
Tune in live as woensdag van 21 uur tot 22.30 uur op radio Galaxie http://www.galaxiefm.com/
De uitzending wordt daarna online gezet voor degenen die ze hebben gemist.
Cordialement,
Aimé
In the beginning there was jack ...
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 25 apr 2007, 19:18

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door lesfetes00 »

:cheers: geweldig :cheers:
ik kijk nu al uit naar een uitzending (allez de link dan toch) vol tatouages en DD's (Und Dann iemand ... ?)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door cloud »



allez vooruit!
rustig airke woensdag op de radio als voorbereiding
en dan zaterdag vollen bak vooruit in 't wit kasteel!
groeten
greg(myspace)
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

lesfetes00 schreef::cheers: geweldig :cheers:
ik kijk nu al uit naar een uitzending (allez de link dan toch) vol tatouages en DD's (Und Dann iemand ... ?)
Ik zal een paar disques décadents en tatouages spelen, zoals "Und Dann" van Der Plan
of "Föhn in den Bergen" van Die Partei :D
In the beginning there was jack ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten