Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

Thompson schreef:
Aimé le Chevalier schreef:
Thompson schreef:Leuk om da hier allemaal is te lezen, plaat is idd Live in Houston van JM Jarre..tzijn de paaswensen in alle talen....en dan 'Bonne Nuit.....' wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan :D
Hallo, ik vermoed dat je Mike Thompson bent? De opname komt van een cassette als je aan het draaien was in de BBC ik denk in 1989. De reden waarom ik die cassette wou was omdat je toen die avond "Voetbalknieën" van Ton Lebbink hebt gedraaid. Een plaat waar ik toen op zoek naar was en die tameijk duur ging. Een andere veel gebruikte intro was de liverversie van "Can you feel it" van The Jacksons. Caaan you feeeeeeel it ....!!!

Voetbalknieen van Ton Lebbink, die plaat heb ik echt wel gelanceerd toen...draai nog steeds hoor, elke week in Cherrymoon. Heb toch veel parels voor de zwijnen liggen, mn collectie gaat terug tot 79...een 30.000 vinyls nu...kga toch eens wa juweeltjes opdiepen voor een setje te posten hier... Carlos Peron, Aux Paires, Kissing The Pink, Seven Windows, Henri Béjart, moetk nog doorgaan? love , peace & respect...
Ton Lebbink was toen de plaat die iedereen moest hebben, er werd tot 7.000 BEF voor de singel gegeven. Je hebt idd heel wat pareltjes gespeeld toen, "Sex without Stress" van Au Pairs, "Greenham" van Kissing the Pink, "12 o'clock Mambo" van Seven Windows, "Superdub" van Supermax, "Sucker for a pretty face" van West Philips, "Sexual Rapping" van T Ski Valley, enz. De vrijdagavonden in de Zipper waren legendarisch, heb daar goede herinneringen aan. Ik wist niet dat je nog draait in de Cherry Moon, zal eens moeten afkomen.
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Ton Lebbink - Voetbalknieën in Cherrymoon :eek: :eek: I'm in shock!!
De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit (Deze reactie bedoel ik heel positief)
Allez sebiet 'Arbeid Adelt! - De man die alles noteert' er bij en het is helemaal feest!
Verschiet ervan dat er toch nog zo veel mensen zijn die deze muziek aprecieren.Denk dat ik retroduction dan maar eens terug zal opstarten,vermits ik verschillende mensen hier achter deze muziek heb horen vragen (ook buiten LC).Nog even Gino & Pakrac contacteren
;)

Over intro's gesproken.Degen die ik vroeger echt moe gehoord was, was die van Yello - Live At The Roxy
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mike en alain;waarom geen setje eens in de foyer van cherry moon tesamen?
2 freaks die na al die jaren terug herinneringen ophalen...
en ik zorg die avond da jullie niet uitdrogen achter de decks :)
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 apr 2007, 08:03

Bericht door Thompson »

cloud schreef:mike en alain;waarom geen setje eens in de foyer van cherry moon tesamen?
2 freaks die na al die jaren terug herinneringen ophalen...
en ik zorg die avond da jullie niet uitdrogen achter de decks :)
Kga is horen of ik iets kan regelen voor een aparte party op vrijdag ofzo met enkel new wave toestanden en ouwe AB muziek...heb trouwens ooit eens een disconight georganiseerd in Cherry Moon met Alain Faber, Jan Van Biesen en ik achter de decks.. da was ook wel een hilarisch nachtje...

Hier nog wat leuke titels die ik nog regelmatig draai: Zannah- Luc Van Acker, Strict Tempo - Dave Ball, Madman-Snowy Red, Madame Butterfly-Malcolm Mc Laren
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

make my day mike :afro:
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 apr 2007, 08:03

Bericht door Thompson »

cloud schreef:make my day mike :afro:
I'll do my very best dude... :bom:
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 jan 2007, 20:07
Locatie: Kortrijk

Bericht door zzillezz »

Hopelijk is die set nog online, te lang afwezig geweest ... Bedankt alvast!
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

zzillezz schreef:Hopelijk is die set nog online, te lang afwezig geweest ... Bedankt alvast!
Ik denk van wel, gewoon 3 letters bovenaan invullen en op gratis downloaden klikken. Mss binnenkort terug een set op Radio Galaxie en a.s. zaterdag live in Bar Tabac te Antwerpen.
In the beginning there was jack ...
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 sep 2008, 16:57

Bericht door kristof6666 »

Een AB-set in Cherrymoon? Count me in!!! :)

P.S. Die "Voetbalknieën" daar heb ik al veel over gelezen, maar ik (her)ken de plaat denkelijk niet. Kan iemand eens geen fragmentje (of het hele nummer) posten? Of sturen naar kristof.joosen@telenet.be? Thanks!!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Er is al eens een AB avondje geweest in La Rocca, paar jaar geleden ! met o.a. Eric B. Zelfs mr. Pragha Khan kwam nog ff op bezoek !
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 apr 2007, 08:03

Bericht door Thompson »

kristof6666 schreef:Een AB-set in Cherrymoon? Count me in!!! :)

P.S. Die "Voetbalknieën" daar heb ik al veel over gelezen, maar ik (her)ken de plaat denkelijk niet. Kan iemand eens geen fragmentje (of het hele nummer) posten? Of sturen naar kristof.joosen@telenet.be? Thanks!!
Stuur je asap het nr....heb het onlangs op CD gebrand mr ligt nog in mn map in CM.
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

djginod schreef:Er is al eens een AB avondje geweest in La Rocca, paar jaar geleden ! met o.a. Eric B. Zelfs mr. Pragha Khan kwam nog ff op bezoek !
jep 2x zelfs (1x in april toen op een woensdagavond en een maand later ook nog eens) was ni heel veel volk, maar de muziek was super 8)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

bitte...

Tom Lebbink - Voetbalknieën (1989)

ge kunt den tekst al instuderen maar ik denk dat er toch nog wa fouten inzitten :mrgreen:

De stoomwals sintelbaant
rondjes door het ovaal van
het stadion.
Oh, oh, olympisch...
Slipstreamslakken spuiten
weg, rooskleurig.
He, oké, speedway
yesterday. Gouden helm.

Tochtlatten
kroeskoppen
baardapen
melkboerenhondehaar
appelwangen
prutlippen
wijsneuzen
flaporen
speknekken
kippenborsten
hangtieten
winterhanden
bofkonten
bierbuiken
voetbalknieën.
stalbenen
rildijen
klapkuiten
zweetvoeten
tenenkazen
brillioden
doofkwartels
knikkerbollen
mafkezen
maagzweren
nierstenen
leverkwalen
galbulten
voetbalknieën
ja ja ik weet het
pantoffelhelden
spataderen
klompvoeten
spijkerlaarzen
zeurkousen
lolbroeken
watertand
droogkloot
binnenspelers
buitenspelers
misstanden
raakvlakken
tongzoenen
liplezers
voetbalknieën
Ik vaar een donkerbruine
sloep het ei uit.
Japanse javaanse bordeelsluipers
kliekjesgeesten gluren ruit
kickboksen
narammen
voetbalknieën
voetbalknieën
voetbalknieën
fopnagels
ooievaarskuiten
puntknieën
spillebenen
jubeltenen
klootogen
jubelingen
oorvijgen
papzakken
slijmjurken
puistenkoppen
tennisarmen
voetbalknieën
voetbalknieën
voetbalknieën
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"voetbalknieën", heb em ook liggen, maar ik vond (en nog steeds) deze tune zwaar over roepen. Precies of het was DE grondlegger van de AB.
Dan denk ik liever aan Snowy Red, Kissing The Pink, Dave Ball, Fad Gadget, Front 242 en de legendarische Hi-Level Vinyls...
Maw Tom Lebbink, had nu net even geluk dat zijn tune mee in de scene pastte, zoals zovele goede/oude tracks die op 33rpm konden gespeeld worden !
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 sep 2008, 16:57

Bericht door kristof6666 »

Thompson schreef:
kristof6666 schreef:P.S. Die "Voetbalknieën" daar heb ik al veel over gelezen, maar ik (her)ken de plaat denkelijk niet. Kan iemand eens geen fragmentje (of het hele nummer) posten? Of sturen naar kristof.joosen@telenet.be? Thanks!!
Stuur je asap het nr....heb het onlangs op CD gebrand mr ligt nog in mn map in CM.
Dan heb ik dat precies niet aangekregen (mijn spamfilter te stevig?)...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast