Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

djginod schreef:
pascal78 schreef:tja prison break

den titel zegt het..
ontstnap uit de cel -> dus hoe spannend en ... (vul zelf maar in) kan je het houden als ze in seizoen 1 al ontsnappen
Ik moet je helaas toch ongelijk geven ! Ontsnappen is 1 ding, maar uit de handen blijven van de "cops" is toch ook erg spannend ! Ik vind deel II MINSTENS net zo goed als I maar misschien zelfs wel spannender / leuker / mooier.
heb den 3 ook gekocht op 3 dagen uitgekenen dus vond'm wel spannend...van het einde wel iets meer verwacht ma kom.... 24 vind ik NOG leuker zenne!!!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Prison Break s04 trekt op geen reet. Ik heb het afgezet.

Gisteren nog eens gekeken naar A Beautifull Mind. Acteerwerk :-o 10!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

djginod schreef:Ik moet je helaas toch ongelijk geven ! Ontsnappen is 1 ding, maar uit de handen blijven van de "cops" is toch ook erg spannend ! Ik vind deel II MINSTENS net zo goed als I maar misschien zelfs wel spannender / leuker / mooier.
Dan raad ik u af naar Season 4 te kijken :D
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef:Prison Break s04 trekt op geen reet. Ik heb het afgezet.

Gisteren nog eens gekeken naar A Beautifull Mind. Acteerwerk :-o 10!
Hoe lang is dat al bezig???
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

Administrator schreef:
dj_neo schreef:Prison Break s04 trekt op geen reet. Ik heb het afgezet.

Gisteren nog eens gekeken naar A Beautifull Mind. Acteerwerk :-o 10!
Hoe lang is dat al bezig???
Mijn vrouw vraagt of Sucre vrijkomt... das het enige dat ze moet weten :-)
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Atm zitten ze aan Episode 3 Admin.... dus deze week episode 4. In de helft stoppen ze weer voor een season break, maar dan komt EINDELIJK "24" season 7 (laatste) terug. En nadien Prison Break part 2 van season 4 !

Gisteren "The Fringe" gezien... zeer mysterieus allemaal en volgens mij beloofd het nog goed te worden. Alsook aan Season 2 begonnen van "The Sarah Connor Chronicles" (is wel iets minder, maar ja...)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Heb eergisteren Blade Runner gezien, maar blijkbaar de Director's cut uit 1992. Ben nu op zoek naar de uitgave van 2007, weet niet of deze beter is ? Ook uit deze film is gesampled offcourse:

Liaisons D - Time to Die (Where did I come from? Where am I going? How long have I got... zat dus NIET in de versie van 1992).

En volgens mij ook nog: In Time (alleen dan vertraagt en verzwaard volgens mij)

HIERONDER SPOILER !!!!




Geniaal gevoelig moment natuurlijk: Roy (Rutger Hauer) jaagt Deckard (Harisson Ford) op, en laat hem voelen wat het is om opgejaagd, en de pijn te voelen, en laat hem bijna sterven, als hij hem dan toch redt, vertelt hij zijn verhaal:

I've seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate..... All those moments will be lost.... in time.... like tears in rain. Time to die.

Deckard (voice-over): I don't know why he saved my life. Maybe in those last moments he loved life more than he ever had before. Not just his life, anybody's life, my life. All he'd wanted were the same answers the rest of us want. Where did I come from? Where am I going? How long have I got? All I could do was sit there and watch him die.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

ik heb die 2007 Directors Cut versie gezien in HD, maar niet compleet gezien omdat ik de film eigenlijk wat beu was en het niet hetzelfde was dan toen ik em bv de 1ste zag... de sfeer erond etc.. was wat te langdradig te noemen. Het was wel een nette opgepoetste versie met een sublieme 5.1 track. Voor de rest kan ik er niet zoveel van vertellen omdat het nooit echt men favo film was. Beetje zoals "Dune", daar heb ik dat ook mee.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door poehaaaaa »

GInod, heb je die Liaisons D - Time to Die nog ergens steken in mp3?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

poehaaaaa schreef:GInod, heb je die Liaisons D - Time to Die nog ergens steken in mp3?
Nee, niet als MP3 denk, wel als orgineel ergens liggen op zolder, zal er eens naar zoeken, heb volgens mij zowel de plaat als cd, dus ik ga die ff opzoeken. Time to... Search !
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

The Mist: aanrader :-o
vanavond kijken we naar Ciske de Rat :pirat:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

After schreef:The Mist: aanrader :-o
vanavond kijken we naar Ciske de Rat :pirat:
Begin SPOILER hieronder :)

The mist, ja, wel aardige film. Dat moment dat zo een beest tegen dat raam aanvliegt, geweldig. Je ziet iets kleins aankomen, en dan ineens hoppa, zo een smerig ding tegen je raam... Ook mooi beschreven, hoe mensen toch ineens weer kunnen gaan geloven in (n)iets, als de situatie hopeloos wordt. Het einde is ook redelijk hard...

End Spoiler


Ciske de Rat. Hehehe, de oude film die we vroegahh allemaal gekeken hadden, in de tijd van de lagere school... iedereen elkaar naroepen: Kut met Peren. Ook dat Amsterdams gelul erbij: Krijg toch allemaal de klere En stiekem veel bekende acteurs die er een rol inspelen: Willeke van Ammelrooy, Peter Faber, Rijk de Gooyer, Rudi Falkenhagen.... wist trouwens ook niet dat het een remake is van een duitse film uit 1955: Ciske - Ein Kind braucht Liebe.

Let wel op, het is al een oudere film, die we allemaal als kind gezien hebben, en voor mezelf heb ik eigenlijk besloten om die dan (voorlopig?) niet meer te kijken.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

heuh? waarom zou je die beslissing maken :D
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

After schreef:heuh? waarom zou je die beslissing maken :D
Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen nu. Bovendien hou ik nu niet zo van die films. Je zit heel de tijd je maar een beetje op te winden (overdreven beschreven ;) ) en te hopen dat hij het allemaal gaat aanpakken en met de vader enzo.

Net als Troy. Heb ik ook pas gezien, en dan zit ik me af te vragen, waarom Achilles eigenlijk de verkeerde personen najaagt.... Een hoop doden, voor de verkeerde redenen. Maarja, dat is eigenlijk de gehele geschiedenis al...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Toevallig zaterdag stukje gezien van "supertroopers", die film is gewoon krankzinnig voor woorden en denk dat de maker het er ook zo voor gedaan heeft. 1 Anekdote was wel lachwekkend.

1 van de flikken in een soort van burgerking
"For Me A Liter Cola"....
Kerel achter de Toog door de micro.
"Do We Have Liedercola"... "Hello, Liedercola..."

:albino:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast