http://www.native-instruments.com/index ... 4be9915d53
Maar de software bij Final Scratch was toch al Traktor van Native Instruments , he!ThaMan schreef:Richie Hawtin in combinatie met Traktor = $$$
Het is wel een super mooie setup, maar traktor runned nog altijd via MAC OS of XP, Vista... wat resulteert in crashes.
Aantal jaar geleden zweerde Richie nog bij Final Scratch wat op zich veel stabieler is. Tsja de aanhouder wint zeker.
sorry maar als je er niet veel van kent, zwijg danThaMan schreef:Richie Hawtin in combinatie met Traktor = $$$
Het is wel een super mooie setup, maar traktor runned nog altijd via MAC OS of XP, Vista... wat resulteert in crashes.
Aantal jaar geleden zweerde Richie nog bij Final Scratch wat op zich veel stabieler is. Tsja de aanhouder wint zeker.
ach, dat is het just eh... er zijn mensen die constant miserie hebben, en anderen die nooit problemen hebben ermee, dus wie zal zeggen wat er uiteindelijk het beste is... Pierre draait ook nog altijd met die eerste UFO denk iktomaz schreef:En nochtans draai ik daar nog steeds mee als ik FS gebruik en zonder ooit een crash te hebben gehad. 't Zal door mijn stabiele ald laptop komen danPsytox schreef:Final Scratch -zeker de eerste versie, met die ronde scratchamp- liet veel te wensen over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten