Robert Armani

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
Krizzz

Re: Yuw

Bericht door Krizzz »

Mroizo schreef:bwa armani vind ik niet echt heel goed,die zijn platen worden tegenwoordig teveel gedraaid op fuifkes en is dus heel commercieel geworden, 'wat ik trouwens haat' ... grtzz
dr ben ik het volledig mee eens, nu wordt op bijna elke chirofuif "hit hard" gedraaid en zo kan een een goei plaat rap tegensteken... :?
Ma allesinds Armani is en blijft nog alty ne goeien dj naar mijn mening eh :)
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

Krizzz schreef:
Mroizo schreef:bwa armani vind ik niet echt heel goed,die zijn platen worden tegenwoordig teveel gedraaid op fuifkes en is dus heel commercieel geworden, 'wat ik trouwens haat' ... grtzz
dr ben ik het volledig mee eens, nu wordt op bijna elke chirofuif "hit hard" gedraaid en zo kan een een goei plaat rap tegensteken... :?
Ma allesinds Armani is en blijft nog alty ne goeien dj naar mijn mening eh :)
ja inderdaad, diene hit hard blijft de jeugd goed vinden, ik vind m ook ni slecht ma tis ni voor iedere dag te luisteren natuurlijk ... greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

hit hard is gewoon DE retroplaat bij uitstek... ten minste ... de herkenbaarste retroplaat ... en als je die inderdaad iedere dag hoort is da afgezaagd... maar dat geldt toch voor elke plaat niet?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Binnekort hoor je Hit Hard gemixt met "Lick it" (zie topic livesets Club X)

Da's pas vet :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

poehaaaaa schreef:Binnekort hoor je Hit Hard gemixt met "Lick it" (zie topic livesets Club X)

Da's pas vet :wink:
zal eens horen se 8) greetz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

tecra schreef:hit hard is gewoon DE retroplaat bij uitstek... ten minste ... de herkenbaarste retroplaat ... en als je die inderdaad iedere dag hoort is da afgezaagd... maar dat geldt toch voor elke plaat niet?
Hit hard is miss de retroplaat ja maar manman wat ben ik die moe gehoord net zoals in da rijke Amphetamine, House of House passen...
En jammergenoeg hoor je die platen in mijn lievelingsclubke (Illusion) ng bijna iedere week :( En da voor een Tranceclub met zo een uitstraling vind ik echt jammer...
Zoals eerder al gezegd RESPECT voor Armani maar naar mijn mening--> Way back, back in 2 time :D

grtz
mi vario es primeiro
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik vind persoonlijk hit hard nog altijd iets hebben
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Invasion, Music Man, Ambulance, Circus Bells, stuk voor stuk klassiekers, en zo heeft ie er nog wel meer, uit die periode, maar die latere dingen met Ghost, tsja.... hij was beter bij Leo Anibaldi gebleven !!! :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ben er nooit fan van geweest ...
Na zoveel jaar maakt hij nog altijd dezelfde shit
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

airport vond ik nog wel redelijk goed plaatje, die erna waren zoals zovelen van hem gewoon in dezelfde stijl, totaal niets vernieuwend...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zijn Notirious EP 1, 2 en 3 was het laatste beste dat em gemaakt heeft.
Maa Ja, kerel zal ook met zijn tijd mee moeten gaan ipv tot de Booty style te moeten blijven. Alhoewel dat zijn oude tunes toch stuk voor stuk nie te schatten zijn zene...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik heb een demo cd van Armani met onuitgegeven tracks van een jaar of twee terug. Straffe nummers bij...
Ze kunnen ze misschien nog postuum uitbrengen... Armani zou de 25ste overleden zijn...
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=18176506
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

heeft iemand meer info???
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

djfrankiebones wrote:

If this news is not a hoax, I will regret to inform everyone that we lost another hero, Robert Armani. I am trying to get the full details, but his Myspace profile picture does say 1970-2007. Messages are pouring in but no confirmed words as of yet. Stay tuned.....
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

amai, na Mark Spoon een tweede hero die ons verlaat :(
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten