Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Knappe prestatie van Standard. Jammer dat ze eruit liggen. Heb gisteren pas vanaf de 60ste minuut gezien, Liverpool was niet sterk maar op dat moment de ploeg die het meeste druk uitoefende. Maar groots was de prestatie niet van de Reds. Daar moet nog serieus wat gesleuteld worden aan die ploeg.

Moet Nele303 ook bijspringen ivm de commentaar. Wat een belachelijke zever de hele tijd door sech. Wordt tijd dat de CL terug naar de openbare omroep gaat vind ik.


@ Neo : Arbiter heeft veel te vaak in het voordeel van Liverpool gefloten maar zo gaat dat nu eenmaal in Europa. Anderlecht krijgt hier vaak het voordeel, maar als ze bv. tegen Bayern of wie dan ook moeten spelen hebben ze dat voordeel niet meer. Wet van de sterkste zeker? Wel niet een zuivere strafschop gefloten voor Liverpool, soit laat ons dat compensatie noemen.


En dan een laatste ding : dat gezeik hier over Rsca. Wordt tijd dat de Standard supporters eens terug met de beide voetjes terug op de grond komen. Hun ploeg speelt momenteel fantastisch en van mij mag dat nog wel ff duren zo. En in Belgie zullen ze de komende jaren nog dikwijls voor Anderlecht een concurrent zijn voor de titel. Maar gaan zitten kappen op de Europese prestaties van Anderlecht? Momenteel gaat het van kwaad naar erger maar wat heeft Standard de voorbije jaren laten zien op het Europese toneel? Een titel in 25 jaar en het is alsof jullie elk jaar de titel pakken.
2000-20001 niet vergeten he gasten : Nog steeds de enige Belgische ploeg die in de 2de ronde is geraakt. Toegegeven vanaf toen is het serieus bergaf gegaan en niet meer om fier over te zijn. Ploeg leeggekocht en het bestuur niet meer bij machte om deftige spelers te kopen. Hopelijk vergaat het Standard zo niet binnenkort en hebben ze daar een beter beleid.
Ik ben fan van Rsca maar heb gisteren gevloekt toen Standard eruit ging. Terwijl ik ook niet veel moet hebben van die ploeg.



Enfin jammer dat ze eruit liggen want tis jammer voor de club en het Belgisch voetbal. Hopelijk, en ik wens ze het toe, raken ze ver in de uefa cup.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

dj_neo schreef:
En vuile Mauve. Ga mee uw vuile strontploeg als rsca nog wat matchkes spelen in bulgarije ofzo.

"We moeten besparen!" en ze kopen nen 28jarige Rus. Way to go om Belgisch voetbal kapot maken. Ik haat anderlecht echt 8) :P
Gij zijt echt nen eikel, pee
Ik geef geen enkele slechte commentaar op Standard, en het enige dat gij kunt zeggen is dat ge de mauves haat. Bravo!
(al den 2e keer trouwens)
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Dr. Poppers schreef:
Nele303 schreef:voila sie mannen, hebt ge het nu gezien hoe ge eruit gaat gelijk echte Belgen?
Goed spelen, en toch op uw doos krijgen: typisch Belgisch, hé

Wel schitterend van de commentator: zijn woorden waren nog niet koud, dat Liverpool het helemaal niet meer ging doen: BAM: goal, over en out
Pfff meiske, wat is dat nu voor een commentaar? :roll: Ga alsjeblieft ergens met jullie "sterspeler" Van Damme onder een deken liggen gniffelen... Jullie ploegje heb ik een dergelijke prestatie Europees de laatste jaren niet weten klaarspelen; hun repatatie is al even opgebrand als jullie lelijk paars racemachien.
'k Ben fier op Standard, schitterende match van héél het team! Even prachtige sfeer van de sups - was dit Anfield Road, de Cristal Arena ( :roll: even fake) of Sclessin misschien? En Bölöni is een grote meneer! :twisted:
Nu wat brokken maken in de UEFA-cup... ;)
Het is dringend tijd dat ze, niet alleen in sport, maar ook in het onderwijs wat geld pompen, want ik weet niet waar gij leren lezen hebt, maar nu moet ge mij wel eens uitleggen wat er mis was met mijn commentaar?

Dat over de commentaar: gaat idd over de commentator. Ik vind die barslecht. Zeg ik daarmee iets mis over standard? Ik denk het niet.
Blijkbaar hebben die commentators het nog altijd niet geleerd en dat is dat een match gedaan is na 90 minuten+ verlengingen+ eventuele extra tijd. Dus 4 minuten voor affluiten gaan beginnen zeggen dat Liverpool lekker niks getoond heeft en niks meer zal tonen, is voorbarig, want één goal en het was al voorbij. En tatttaaaa: die goal is gevallen.
Heb ik hierbij gezegd dat ik dat leuk vond ofzo?
Nee, dat "schitterend" dat was ironisch bedoeld: maar ja, voor ironie te snappen, hebt ge wel een klein beetje intelligentie nodig natuurlijk.
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

back to the 90's schreef:ge zet fijn gasten,ma sorry hé... ulle commentaar is redelijk overdreven
Da vinnek er ook van , laat ons de positieve trend van de laatste tijd ivm sfeer ook hier doortrekken he gasten !
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Nele303 schreef:
Dr. Poppers schreef:
Nele303 schreef:voila sie mannen, hebt ge het nu gezien hoe ge eruit gaat gelijk echte Belgen?
Goed spelen, en toch op uw doos krijgen: typisch Belgisch, hé

Wel schitterend van de commentator: zijn woorden waren nog niet koud, dat Liverpool het helemaal niet meer ging doen: BAM: goal, over en out
Pfff meiske, wat is dat nu voor een commentaar? :roll: Ga alsjeblieft ergens met jullie "sterspeler" Van Damme onder een deken liggen gniffelen... Jullie ploegje heb ik een dergelijke prestatie Europees de laatste jaren niet weten klaarspelen; hun repatatie is al even opgebrand als jullie lelijk paars racemachien.
'k Ben fier op Standard, schitterende match van héél het team! Even prachtige sfeer van de sups - was dit Anfield Road, de Cristal Arena ( :roll: even fake) of Sclessin misschien? En Bölöni is een grote meneer! :twisted:
Nu wat brokken maken in de UEFA-cup... ;)
Het is dringend tijd dat ze, niet alleen in sport, maar ook in het onderwijs wat geld pompen, want ik weet niet waar gij leren lezen hebt, maar nu moet ge mij wel eens uitleggen wat er mis was met mijn commentaar?

Dat over de commentaar: gaat idd over de commentator. Ik vind die barslecht. Zeg ik daarmee iets mis over standard? Ik denk het niet.
Blijkbaar hebben die commentators het nog altijd niet geleerd en dat is dat een match gedaan is na 90 minuten+ verlengingen+ eventuele extra tijd. Dus 4 minuten voor affluiten gaan beginnen zeggen dat Liverpool lekker niks getoond heeft en niks meer zal tonen, is voorbarig, want één goal en het was al voorbij. En tatttaaaa: die goal is gevallen.
Heb ik hierbij gezegd dat ik dat leuk vond ofzo?
Nee, dat "schitterend" dat was ironisch bedoeld: maar ja, voor ironie te snappen, hebt ge wel een klein beetje intelligentie nodig natuurlijk.
Kijk Nele,
ik wil me gerust excuseren voor mijn bitsige reactie - laat ons het houden op het moment niet zo lang na de match, oké?
Maar achter de grond van mijn antwoord sta ik nog steeds, met name dat ik het enorm moeilijk heb met dat laakbaar defaitisme en fatalisme waar vele Belgen last van blijven hebben - en dat geldt niet alleen in de sportwereld. Wanneer er verloren wordt, is dat maar al te normaal, wordt er gewonnen dan is 't met een gelukje of omdat de tegenstand er niet naar was. Persoonlijk vind ik dat een remmende en gewoonweg rotte mentaliteit.
Vandaar ook dat ik Van Damme er bijsleurde: uiteraard wilde die kerel gewoon wat jennen, maar de onderliggende boodschap daar leek mij wel weer te zijn: "ach ja, die van Standard zijn wel goed bij ons in de competitie maar tegen en in Liverpool maken ze toch niks klaar". En dat vind ik dus jammer, want ook al is Liverpool een ploeg met traditie, een palmares om u tegen te zeggen en een budget dat ongehoord hoog ligt, dat kan ons toch niet weerhouden om met opgeheven hoofd die mannen in de ogen te kijken? Uitgaande van je eigen kwaliteit kan je dan eventueel wat klaarmaken - en dat is niet eens naïef optimisme. Komt daar nog eens bij dat die houding bij velen nog eens de nood opwekt om achteraf, na een goede prestatie, toch weer alles naar beneden te halen.
Wat gisteren betreft hebben we geen perfecte match gespeeld (anders was er wel een bal in gegaan zeker, en we hebben op sommige momenten wel wat "gezwommen") maar we hebben ons gegeven voor wat we waard zijn, ons getoond (en laten horen ook ginds, haha) en kunnen fier zijn, in tegenstelling tot de sterren van Liverpool.
Over de commentaar op televisie kan ik niet meepraten want ik kan hier geen Be2 ontvangen - ik heb de match op BBC gevolgd en ik moet zeggen dat de reporters daar behoorlijk onder de indruk waren.
In ieder geval: excuseer dus voor mijn botheid en tevens voor het feit dat ik Anderlecht er bij sleurde (ook gericht aan dj Sven Larsson en anderen). Maar dat zit uiteraard diep, hé, dat begrijpen jullie wel hoop ik. Maar 2000-2001 ben ik zeker nog niet vergeten en ik herinner me dat ik toen menige avond met enkele bevriende mauve sups (ja dat zit in mijn vriendenkring hihi) met grote ogen zat te kijken naar de rushes van Aruna etc. Dat was niet makkelijk maar ik leefde mee met Anderlecht en kon gerust toegeven dat ze toen top waren. Lang vervlogen tijd, lijkt nu wel - helaas.
Tot slot: om ironie te snappen ben ik inderdaad te dom, zeker wanneer het gaat om stukje op een forum zonder smileys. En die "Dr." in mijn nick is natuurlijk ook maar voor te lachen (gelukkig begrijp jij wel wanneer het gaat om ironie, niet?).
Geen kwade gevoelens naar je, voor de rest hoor. Ik word alleen wel eens boos van dat gecultiveerde defaitisme, dat ik dacht in je post te bespeuren. Bovendien had ik beter de match nog even wat laten bezinken.
Soit, buiginkje en cheerio!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Dr. Poppers schreef:.........
allez , het is goed. voor éne keer, hé ;)
Ik was gewoon op mijn tenen getrapt omdat ik positieve dingen zei over Standard, en ik op mijn doos kreeg.
En met dat typisch Belgisch wou ik zeggen dat zoiets spijtig is...
Je speelt een dijk van een wedstrijd en dan krijg je toch nog het deksel op de neus.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Frustratie hé ;)

Maar Jelle van Damme: "Ik supporter voor Liverpool!" Anderlecht moet dringend eens wat zwijgen :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

De Belgische ploegen missen dat tikkeltje geluk dat ook nodig is om door te gaan. Die kopbal van De Camargo in de tweede helft had er moeten ingaan, was direct het einde van Liverpool geweest.

Soit ze zullen wel ver geraken in de Uefa cup. Gisteren ook geschrokken van Athletico : 4-0 tegen Schalke, en die Duitsers waren nochtans sterk gestart in de eigen competitite.

Zijn er hier trouwens nog mensen die zwaar supporteren voor een club in het buitenland? Ik ben nu al enkele jaren ook fan van Barcelona. Na het zien van de stad en het stadion ben ik verkocht. Volgens mij gaan ze dit jaar kampioen worden in Spanje.

Paar pronostikskes ivm mogelijke kampioenen in het buitenland :

Nederland : Ajax
Spanje : Barcelona
Engeland : Man Utd
Italie : Ac Milan
Frankrijk : Lyon
Duitsland : Bayern Munchen
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jah, maar moeten ze nu nog een voorronde spelen in de Uefa Cup? Of zitten ze al in de poules?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

op het nieuws verwezen ze mooi naar de Olympics; "Weeral net niet" :)

gaan we dat als standaardzin moeten gaan gebruiken bij sportevenementen waar Belgen meedoen?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

dj_neo schreef:Jah, maar moeten ze nu nog een voorronde spelen in de Uefa Cup? Of zitten ze al in de poules?
Direct in de poules, was bij Anderlecht ook zo vorige keer.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Misschien Zenit achterna. Toch hopen op een goeie campagne. :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

Dj Sven Larsson schreef:
dj_neo schreef:Jah, maar moeten ze nu nog een voorronde spelen in de Uefa Cup? Of zitten ze al in de poules?
Direct in de poules, was bij Anderlecht ook zo vorige keer.
niet direct in de poules.

er is nog een soort eerste ronde, wie die wint stoot door naar de poules.
Anderlecht heeft die eerste ronde vorig jaar tegen rapid wien gespeeld.
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

stanske schreef:
Dj Sven Larsson schreef:
dj_neo schreef:Jah, maar moeten ze nu nog een voorronde spelen in de Uefa Cup? Of zitten ze al in de poules?
Direct in de poules, was bij Anderlecht ook zo vorige keer.
niet direct in de poules.

er is nog een soort eerste ronde, wie die wint stoot door naar de poules.
Anderlecht heeft die eerste ronde vorig jaar tegen rapid wien gespeeld.
Verdekke was ik al vergeten, weet zelfs al niet meer tegen wie ze eruit zijn gegaan in de voorronde van de CL toen. Achteraf hebben ze toch in de groep gespeeld met Getafe, Tottenham enzo? Of zit ik weeral verkeerd? :D
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Dj Sven Larsson schreef:Nederland : Ajax
Spanje : Barcelona
Engeland : Man Utd
Italie : Ac Milan
Frankrijk : Lyon
Duitsland : Bayern Munchen
Nederland : Ajax maar hoop op AZ
Spanje : Real Madrid
Engeland : Man. U ma ik hoop Arsenal
Italie : Juve
Frankrijk : Marseille
Duitsland : Bayern Munchen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten