Nieuwe generatie clubs: Matter in London

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Nieuwe generatie clubs: Matter in London

Bericht door Psytox »

De mensen van Fabric hebben een nieuwe club en die gaat open op 19 sept. Op technologisch vlak is het een volledig nieuwe standaard die wordt gezet, maar lees vooral zelf want ik kan het precies niet goed geloven :)

Afbeelding

"Matter has a “body kinetic” dancefloor, with 80 pistons underneath the ground transmitting energy through clubbers’ skeletal systems, which dissipates in their chests, effectively turning bodies into organic speakers.

The soundsystem allegedly allows DJs to create 3D soundscapes, so in theory, a DJ could take a bassline, and have it wash around the venue in a circular motion, recreating the feeling of being inside a tornado. "

8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik snap het ook ni al te goed :)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

is dat wel gezond zoiets? Wel straffe kost
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

ik denk dat je de dansvloer kan zien als een gigantische Powerplate die de dj "customised" kan bedienen. v.b. een bepaald geluid bass - mid - high in een bepaald patroon via die 80 pistons laten doorvibreren op de dansvloer, wanneer je binnen/op het patroon staat te dansen zal je via de vibratie van de vloer de trillingen van de toon door je lijf voelen gaan via je beenderstelsel. 'k denk dat je het vooral 'ns zou moeten uitproberen om écht te vatten waarover het gaat en wat nu net de beleving ervan is.

Best wel even wegblijven op een gabberparty dus :mrgreen: :lol: :lol:

Groovy!
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Ben vorig weekend na een bootrave in Londen (bangface op de Thames) nog samen met Menaz in de Fabric beland. Moet zeggen dat ik de soundsystem daar al behoorlijk top vond. Luid en zuiver.

Die nieuwe club (en Fabric zelf) is nu ni direct mijn ding, maar aangezien dezelfde mensen erachter zitten, zou het wel ééns de moeite kunnen zijn voor de liefhebbers.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Alleen jammer dat de muziek 9 kansen op 10 mijn ding wel niet zal zijn.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ja, 't legt zo'n bekke Ministry Of Sound achtig aan eh qua sound, aan de eerste boekingen te zien... we'll see I guess.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast