Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Ze zien U graag komen in de Shaft geloof ik hé .....miss opnieuw van de partij dan (als ik niet moet kickeren die avond)

:D
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

"Vrouwen drinken de hele avond gratis" lees ik. Dat idee komt gegarandeerd van Franky zelf! Niet waar, snoeper? :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Dr. Poppers schreef:"Vrouwen drinken de hele avond gratis" lees ik. Dat idee komt gegarandeerd van Franky zelf! Niet waar, snoeper? :)
Dat is een concept dat hanteren ze nu al eventjes hoor.....net zoals die wodka/redbull buy one get 2 formule :P
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Wanni schreef:
Dr. Poppers schreef:"Vrouwen drinken de hele avond gratis" lees ik. Dat idee komt gegarandeerd van Franky zelf! Niet waar, snoeper? :)
Dat is een concept dat hanteren ze nu al eventjes hoor.....net zoals die wodka/redbull buy one get 2 formule :P
De eigenaar (nen hele toffe pee) is tenminste bezig om zijn clienten wat terug te geven, daar kunnen andere nog wat van opsteken............ en als je vrouwen in je club hebt volgt de rest vanzelf :D En ja ze zien me daar graag komen want er volgen nog bookings........ ;)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Wanni schreef:Ze zien U graag komen in de Shaft geloof ik hé .....miss opnieuw van de partij dan (als ik niet moet kickeren die avond)

:D
U laten kicken kan ik ook wel ze wanni :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Ik zen weg voor een vakantietje van twee weken naar het zuiden van frankrijk, ben terug op 7 september................ Het gaat jullie goed :alien: :sunny: :afro:
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

het amusement hé franky
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Enterprise schreef:Ik zen weg voor een vakantietje van twee weken naar het zuiden van frankrijk, ben terug op 7 september................ Het gaat jullie goed :alien: :sunny: :afro:
Goei vakantie :alien:
Montini '
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Enterprise schreef:Ik zen weg voor een vakantietje van twee weken naar het zuiden van frankrijk, ben terug op 7 september................ Het gaat jullie goed :alien: :sunny: :afro:
En wat neem je zoal mee aan muziek om op vakantie te beluisteren Franky?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:
Enterprise schreef:Ik zen weg voor een vakantietje van twee weken naar het zuiden van frankrijk, ben terug op 7 september................ Het gaat jullie goed :alien: :sunny: :afro:
En wat neem je zoal mee aan muziek om op vakantie te beluisteren Franky?
depeche mode, cypress hill, sasha, john digweed, mantronix, eric b & rakim, jimmy van m, faithless, slam, madonna, sets van frank zolex, marko, mezelf, dr electroluv, .........., clement peerens explosition :mrgreen: , dave seaman, daft punk, roisin murphy, underworld, leftfield, cocoon/sven vath, hardfloor, ......... Heb een aardig vol kaftje mee + mijne laptop zodat ik zelf nog wa setjes kan inéénsteken als ik er zelf zin in heb....... ;)

Maar allee nu zen ik echt weg...................... 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hmm, ik ben nooit ergens uitgeweest voor de vrouwen, ik was liever omgeven door 100'en zotte gasten
call me gay, maar het was zo :P
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

en franky ales ok mee u daar ,vanav ga ik mee met olivier pieters
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Yo de mannen (en vrouwen) ik ben (helaas) :( terug van mijn zonnige vakantie in het zuiden van frankrijk, 2 weken alle dagen zon (30-34 graden) aan het zwemdokje een frisse duik nemen en aan de coctails/wijn nippen.

En nu gaan we er terug een lap op geven.

Eerst en vooral de datum voor de allerlaatste historische party die gaat doorgaan in de legendarische Montini te Sint-Truiden. Hierna word de club met de grond gelijk gemaakt en komt er helaas een supermarkt op.

Zaterdag 25 Oktober 2008, MONTINI CLOSING REUNION.........
"the very last party before the demolition of this legendary club"

De line up zet ik deze week nog online, word een gigantische oldschool rave, techno and acid gathering..............like the good old days :bounce:

Greetz

Franky Jones
Laatst gewijzigd door Enterprise op 08 sep 2008, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Aanwezig !!! :bom:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Wanni schreef:Aanwezig !!! :bom:
FREAK ...................... hehe 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten