Club Groove

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Club Groove

Bericht door Sunreezer »

Ik heb hier een setje af van Kevin Jee, was hij daar resident of wat was da voor een club?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

nooit van die club gehoord :?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

was da nie een club ergens in limburg waar oa franky jones en cosmo resident waren?
Richman

Bericht door Richman »

Ik denk dat je er niet ver naast zal ziten Cloud, heb die naam nog weten staan in 1 of ander magazientje!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

the groove

Bericht door ProgressNation »

Ja was iets met Franky Jones & Cosmo in Tienen dacht ik.

Ook de bazin van Carat heeft er denk ik efkes gezeten, maar ben de naam vergeten. Kan het Fuel zijn of is dat de huidige naam? Maar marcheerde niet en denk dat het dan opnieuw overgenomen is en meer een soort danscafé (swingcafé kriijg ik niet over mijn lippen :wink: ) geworden is ... arm vlaanderen :twisted:

Maar heb gehoord dat het in de periode dat Vania het openhield in ieder geval bij de weinige bezoekers nogal redelijk zwaar aan toe ging. Weinig volk, heel veel drugs en de betere zweefmuziek.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ty progre$$ for the info, tja heb de naam geweten van die club zunne, komt iemand Vania nog tegen hier of daar :?:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Was dat niet de IMAGE of zoietske, maar geloof dat ze nog ergens heeft ingezeten ze, kan me vergissen ook :)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

:arrow: Groove Sint-Gillis Plein 31 3300 KUMTICH , tenzij het een andere club is :oops:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:29

Bericht door gjos »

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

idd Groove in Kumtich. Nico, de manager van Extreme, heeft er tijdens de e nog party's gedaan op vrijdag met oa peter novak, cosmo, phi phi, ... die party's waren min of meer gelinked aan Extreme.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Jaja de Groove in Kumtich hier enkele kilometers verder. Ben er een paar keer geweest. Ik dacht dat in eerst instantie het dezelfde eigenaar was die ook de Sphere had op de beestenmarkt in Tienen (ne Jokke of zoiets). Franky Jones was er idd resident, samen met een zekere Fre en nog iemand. Er zijn ook een aantal Extreme on tour parties geweest. Die van de Carat heeft dat idd ook nog een tijdje open gehouden onder de naam Image, maar met het logo van Carat. Dat was na de sluiting dacht ik. Toen was het ook als gewone club geopend, niet als afterclub. Eigenlijk heeft dat nooit echt deftig gemarcheerd, onder welke naam en bestemming ook. De ligging is niet ideaal, en het Tiense publiek heeft niet altijd de beste reputatie gehad. Zoals hier boven al vermeld is, niet al te veel volk, maar er zat vooral zwaar volk met de nodige boelzoekers. Nochtans was de locatie op zich niet zo slecht. Niet te groot, 2 verdiepingen, donker kotje,... Als afterclub ofzo zou het ideaal geweest zijn. De dj stond er wel in zo'n glazen kooi (zoals bv ook in de Rex in Parijs), en dat vond ik wel wat raar
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

quincy schreef:idd Groove in Kumtich. Nico, de manager van Extreme, heeft er tijdens de e nog party's gedaan op vrijdag met oa peter novak, cosmo, phi phi, ... die party's waren min of meer gelinked aan Extreme.
in die periode ging er veel volk van het Tiense naar Extreme. Er was daar een fanatieke aanhang van de progressive sound die Phi Phi en Peter draaiden in Extreme. Peter zijn roots liggen ook in Tienen, en die had en heeft daar heel wat fans.
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Inderdaad. De eigenaar van de groove was de Jokke. Ben der ooit is naar een private after party geweest. toen hadden ze op de bovenste verdiep zo zetelkes enzo gezet en een discobar. Denk da we daar toen met ne man of 20 waren. Dj Philip is toen voor ons een zalig setje komen draaien. was echt wel de moeite! :twisted:
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2007, 12:27
Locatie: oost-vlaanderen

groove

Bericht door atthevillaboy »

ik heb dat gekend maar dat was in halle dis ja
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

varth schreef:Eigenlijk heeft dat nooit echt deftig gemarcheerd, onder welke naam en bestemming ook. De ligging is niet ideaal, en het Tiense publiek heeft niet altijd de beste reputatie gehad. Zoals hier boven al vermeld is, niet al te veel volk, maar er zat vooral zwaar volk met de nodige boelzoekers. Nochtans was de locatie op zich niet zo slecht. Niet te groot, 2 verdiepingen, donker kotje,... Als afterclub ofzo zou het ideaal geweest zijn. De dj stond er wel in zo'n glazen kooi (zoals bv ook in de Rex in Parijs), en dat vond ik wel wat raar
Die keet heeft vroeger supergoed gemarcheerd onder de naam Xanadu (trok veel Walen, is ooit een schietpartij geweest) maar dat verwaterde en daarna ging het bergaf. In '95 is het een tijdje een afterclub geweest maar dat heeft niet lang geduurd. Ik kwam daar wel 'ns op 'n deephousefeestje (ja, ja die werden daar ook gegeven; door de organisatie Rise). Er werd daar veel gedaan maar niets was een lang leven beschoren. Is zelfs nog een tijdje open geweest onder de naam Bananja.

Ik vond het een keigoede keet qua indeling e.d. Had alles om inderdaad een goede zaterdagclub of een sublieme after te worden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten