Wie zijn je helden?

Alles in verband met muziek
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Dr. Poppers schreef:
varth schreef:muzikale helden heb ik niet, maar er zijn wel een aantal artiesten die blijven meegaan voor mij en waar ik heel veel respect voor heb (ongeacht ze nu nieuw werk uitbrengen of niet)
Dit geldt voor mij ook zeker. Ik bewonder wel een aantal muzikanten/ producers, maar ga zelden spreken over "helden".
Wanneer het over mensen in de dance scene gaat, wordt die bewondering ook bepaald door een aantal "menselijke" factoren, zoals de manier waarop ze hun métier bedrijven, waar ze voor staan buiten hun muzikale exploten, drijfveren, etc...
yep. same here.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

glenn danzig, biosphere (geir jensen), bob dylan, linton kwesi johnson, andreas krüger (der dritte raum), eddie "flashin'" fowlkes, robert johnson, marvin gaye, mike patton (faith no more), fila brazillia, prince

en nog wa volk :)
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ik zal nog es ff langs de CD kast lopen, kijken wat er zoal opvalt en aanvullen

Bad Brains, JJ Cale, the Orb, Ali Farka Touré, Digable Planets, Johnny Thunders, Henry Rollins (Black Flag, Rollins Band en de spoken words natuurlijk), Monster Magnet, Urbanus, Public Enemy, Suicidal Tendencies, Gorillaz, Goldfrapp, Spermbirds, Pixies, Placebo, the Streets, Charley Patton, Dobre & Jamez, Hardfloor, Richard Pryor

vroeger vond ik ook red hot chili peppers goed maar sinds blood sugar sex magic vind ik da maar een stel ouw zeikers stijl R.E.M.
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

tgoh... Arctic Monkeys, Massive Attack, Portishead, Red Hot Chili Peppers en Radiohead-voor-het-geneuzel-en-slaapverwekkende-gedoe. En deze week Editors voor een dag van de slechtste muziek ever op Pukkelpop weg te spelen in een vlotte magistrale beweging :)

Maar electronische helden bedoelde zeker... in dj'en zal dat wsl enkel Ricardo Villalobos en Laurent Garnier zijn wegens geniaal en vooral sympathieke peren. Qua producties Frank de Wulf en Radioactive Man en David Carretta enige tijd terug.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast