Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Enterprise schreef:Voila, waar velen op wachten, JONESSTYLE 2008

Mijn set van afgelopen weekend in Cherrymoon,

Reacties zijn welkom :)

Enjoy and Have Fun :alien:
Thx voor de setje's franky, LOVE IT :twisted:
Montini '
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

:-o :-o :-o
Goed, nu weet ik genoeg!
FRANKY GE ZIJT NEN EZEL!
Echt en dat méén ik, ik vind 't fantastisch: al die clubs die je hier boeken en ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel en wat voor soort volk dat daar komt, maar daar moet je je toch echt niet toe beperken (en dat bedoel ik heus niet denigrerend voor de clubs hier en hun publiek)...!
Sorry maar dit setje (hoe laat was dat?) begint als een ideale, Berlijnse after, alleen heb ik ze muzikaal zo goed al lang niet meer meegemaakt. Zitten ook meer platen in die je hier gewoon niet hoort.
Oké je hebt natuurlijk gelijk - ik heb alweer spijt van je zo rap nen ezel genoemd te hebben :eye: - want het ligt niet alleen aan jou, maar als je werkelijk back wilt comen, leg dan je lat alsjeblieft niet te laag! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Merci voor de setjes van CM Dr Jones en sorry dat ik me niet ben komen voorstellen @ shaft , ik was er wel hoor .....maar ik voelde mij niet zo lekker , ne maat van mij heeft wel uw setje gekocht , ben hem nu aant luisteren.....echt een goede set 8)
En je had ook nog iets langer gedraait hé , meen mij op het einde nog the first rebirth (airwave rmx) te herrineren :alien:

Greetz Wanni
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ben er ook niet geraakt door omstandigheden ma hoe ist geweest in de Shaft?
Meestal ist met retro al jaren allesbehalve retro in Shaft maar daar zal jij wel verandering in gebracht hebben zeker.
heb je het soms niet opgenomen?
Groetjes
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

funkadelic groovestar schreef: heb je het soms niet opgenomen?
Check Belgiumlivesets blogspot ;)
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

vindt vooral de eerste set volledig mijn ding . zeg franky is da enkel voor retro da ge samen met de frank backtoback gaat spelen of ook vernieuwende muziek groetjes
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

illusionfreak schreef:vindt vooral de eerste set volledig mijn ding . zeg franky is da enkel voor retro da ge samen met de frank backtoback gaat spelen of ook vernieuwende muziek groetjes
Nee nee, we gaan alles door elkaar draaien.......... heel veel nieuw en regelmatig is nen klassieker 8)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Dr. Poppers schreef::-o :-o :-o
Goed, nu weet ik genoeg!
FRANKY GE ZIJT NEN EZEL!
Echt en dat méén ik, ik vind 't fantastisch: al die clubs die je hier boeken en ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel en wat voor soort volk dat daar komt, maar daar moet je je toch echt niet toe beperken (en dat bedoel ik heus niet denigrerend voor de clubs hier en hun publiek)...!
Sorry maar dit setje (hoe laat was dat?) begint als een ideale, Berlijnse after, alleen heb ik ze muzikaal zo goed al lang niet meer meegemaakt. Zitten ook meer platen in die je hier gewoon niet hoort.
Oké je hebt natuurlijk gelijk - ik heb alweer spijt van je zo rap nen ezel genoemd te hebben :eye: - want het ligt niet alleen aan jou, maar als je werkelijk back wilt comen, leg dan je lat alsjeblieft niet te laag! ;)
He he toch een zeer mooi compliment, maar zal je direkt gerust stellen dat mijn lat iets hoger ligt dan normaal. Ik mik wel degelijk terug op internationale bookings en vooral op duitsland zijn mijn pijlen gericht ! Vreemd dat je vele platen niet herkend want 80% zijn voornamelijk duitse produkties. Vanaf september word de gaspedaal terug ingedrukt.... wat ik nu doe beschouw ik een beetje als voorbereidend werk. Ben nog een beetje mijn nieuwe richting aan het uitwerken maar denk wel dat ik de goede weg heb gevonden. Alleszins de goede tracks.
:alien:

PS: misschien moet jij mij maar eens introdiceren in dat berlijnse aftercircuit :mrgreen: 8)
Laatst gewijzigd door Enterprise op 12 aug 2008, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

funkadelic groovestar schreef:ben er ook niet geraakt door omstandigheden ma hoe ist geweest in de Shaft?
Meestal ist met retro al jaren allesbehalve retro in Shaft maar daar zal jij wel verandering in gebracht hebben zeker.
heb je het soms niet opgenomen?
Groetjes
Dat viel goed mee, en ja bij mij krijg je retro als het retro is. Vrij 26/09 ben ik er terug van de partij 8)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Wanni schreef:Merci voor de setjes van CM Dr Jones en sorry dat ik me niet ben komen voorstellen @ shaft , ik was er wel hoor .....maar ik voelde mij niet zo lekker , ne maat van mij heeft wel uw setje gekocht , ben hem nu aant luisteren.....echt een goede set 8)
En je had ook nog iets langer gedraait hé , meen mij op het einde nog the first rebirth (airwave rmx) te herrineren :alien:

Greetz Wanni
The First Rebirth was de Baby Doc & The Dentist Remix :D
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

Zalige mix , tenminste nie zo plat als al die andere...
Maar hoe noem je deze stijl eigelijk...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dj_Franky_Jones_-_@_Extreme_(31-12-2000)

Fe-no-me-naal. Hoe kwamen jullie toch aan al die onbekende platen. Zo uplifting, zweven, diep en bijna niemand kan mijn samples ID'en ervan.

pffft waarom bestaat dat kot mee zulke dj's niet meer.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

ben naar die set van in shaft aant luisteren.
zit nog maar aan 15 min maar is wel al ferm moet ek zeggen.
op 13:40 heb ik wel moete verder zappe :mrgreen:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Setje van Pure is inderdaad subliem, en zoals Poppers al zei zou perfect in het duitse Aftercircuit passen.
Respect Franky na meer dan een jaartje pause terug de oude zoals we van u gewoon waren.
Fade to grey !
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

zitten wel een koppel schoon platen tussen, ik ken er eerlijk gezegd niks van.

maja deze stijl, zo zijn er al zoveel he, gij hebt wel de naam mee :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten