Onstaan er nog klassiekers?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nostalgie90 schreef:
File vliegt er morgen af!
doe maar, ik heb hem

thx bro !

goei schijfke
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Tune

Bericht door Tune »

Hey vraagje, ben nieuw hier en ben hier toevallig terecht gekomen door te googelen ;-)

over klassiekers gesproken , ik ben al een tijdje op zoek naar rain has gone or rain is gone maar het is onvindbaar

Kan iemand me hierbij verder helpen zoals bvb wie het uitgebracht heeft???

Thx a million
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

je gaat meer kans hebben wanneer je deze vraag plaatst als nieuw topic in de wanted section!

Lees zeker ff de regels voor je topic start!

Groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Tune schreef:Hey vraagje, ben nieuw hier en ben hier toevallig terecht gekomen door te googelen ;-)

over klassiekers gesproken , ik ben al een tijdje op zoek naar rain has gone or rain is gone maar het is onvindbaar

Kan iemand me hierbij verder helpen zoals bvb wie het uitgebracht heeft???

Thx a million
hmm, ik kan u helpe
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Is da ni van Victor Imbrez ofzoiet?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

track

Bericht door ProgressNation »

victor imbres - rain has gone denk ik
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Recente trance met een classic beat: Chakra - Love shines trough (Danjo & Styles remix)

Kent iemand deze? De remix is echt zot :shock:
Laatst gewijzigd door dj_neo op 13 jan 2007, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 apr 2005, 22:23

Bericht door Troggers »

Tune schreef:Hey vraagje, ben nieuw hier en ben hier toevallig terecht gekomen door te googelen ;-)

over klassiekers gesproken , ik ben al een tijdje op zoek naar rain has gone or rain is gone maar het is onvindbaar

Kan iemand me hierbij verder helpen zoals bvb wie het uitgebracht heeft???

Thx a million
Een mogelijkheid is misschien is ook nog: Not Ferris - When the rain came
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

enkel de tijd kan uitwijzen wat uiteindelijk een klassieker kan worden.

alleen de allerbeste blijven jaar in jaar uit de tand des tijds doorstaan.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Iemand die nog toekomstige klassiekers heeft ontdekt?

Vinden jullie ook niet dat de huidige muziek niet te gepolijst en te berekend zodat het op de duur saai begint te worden?
Is het niet te proper en te steriel geworden?
Het nodeloos langer maken van tracks, of is het de analoge sound die ik mis?
Of is het de constante poging om eklektische breaks dat me stoort?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Âme - "Rej"
Argy - "Lovedose"
Kerri Chandler - "Bar A Thym"
Adam Beyer - "A Walking Contradiction"

Ik kan er nog wel een paar bedenken; mijn criteria zijn dan dat de meest diverse deejays dit (kunnen) draaien, dat je het uiteraard op een bepaald moment haast overal hoorde (met de daarbij horende ontlading van herkenning bij het publiek) en dat het op een groot aantal compilaties verscheen. Of het later ook nog zal worden gespeeld, kan je een beetje inschatten maar natuurlijk niet voorspellen.
Volgens mij voldoen bovenstaande daar wel aan en zullen ze de tand des tijds wel kunnen doorstaan. Maar er zijn er ongetwijfeld nog, hoor.
Ach ja, rond de eeuwwisseling dacht ik ook even dat ze zulke platen niet meer maakten, tot Rolando zijn "Jaguar" op de scene losliet...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Dr. Poppers schreef: Âme - "Rej"
Argy - "Lovedose"
Kerri Chandler - "Bar A Thym"
Adam Beyer - "A Walking Contradiction"

Ik kan er nog wel een paar bedenken; mijn criteria zijn dan dat de meest diverse deejays dit (kunnen) draaien, dat je het uiteraard op een bepaald moment haast overal hoorde (met de daarbij horende ontlading van herkenning bij het publiek) en dat het op een groot aantal compilaties verscheen. Of het later ook nog zal worden gespeeld, kan je een beetje inschatten maar natuurlijk niet voorspellen.
Volgens mij voldoen bovenstaande daar wel aan en zullen ze de tand des tijds wel kunnen doorstaan. Maar er zijn er ongetwijfeld nog, hoor.
Ach ja, rond de eeuwwisseling dacht ik ook even dat ze zulke platen niet meer maakten, tot Rolando zijn "Jaguar" op de scene losliet...
Âme - "Rej" is idd a future classic.

kevin chandler maakt wel meerdere classics :P

AB heeft met zen wandelende contradictie mss wel een classic gemaakt, i don't know....

maar op de vraag of er nog klassiekers gemaakt worden, tja, dat zal bij iedere mens wel anders liggen...sommige zullen vinden dat Tiesto ook al een klassieker heeft gemaakt :twisted: :cry:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Robert Babicz - Dark Flower (Joris Voorn rmx) is ook wel zo eentje denk ik. De track wordt door heel wat dj's in verschillende scenes gedraaid (mnml, prog, trance)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Deadmau5 is ook wel op weg op nummers te maken, die je over langere tijd nog kunt draaien !
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Het zal voor iedereen wel verschillend zijn. Ik vind zelf ik de nummers die een wat meer melodische techno/deep house (detroit-achtig) feel hebben tijdlozer. Van die nummers die je tegen de magische sluitingsuren graag zou willen horen.
Er zijn er welliswaar wat minder minder van dan in de gouden jaren maar je vind er toch wel een paar hier en daar als je zoekt.

Hier kom ik mijn bed nog voor uit. Helaas hoor je ze veel te weinig, maar misschien zijn ze daarom wel zo goed :twisted:

The black dog '4 3s 555' (Vince Watson Reconstruction)
Kevin Saunderson 'Pump the move' (Samuel L. Sessions rmx)
Âme 'Shiro'
Ferrer & Sydenham 'Sandcastles'
Lindstrom 'Another station' (Todd Terje rmx)
Reverso 68 'Piece Together' part 2
Gabriel Ananda & Cio D'or - Lauschgoldengel
Robert Babicz 'Sleeping beauty'
Buzzin fly met Ben Watt natuurlijk!!!
Kerri Chandler ' Six piano's/Space invaders etc etc) imho een van de beste producers van de afgelopen jaren.
Zo kan ik nog wel even doorgaan...

Maar natuurlijk deze zomer:
Ane Brun 'Headphone silence' Henrik Schwarz/Dixon edit :-o
Heb hem voor het eerst gehoord op het strand van Sa Trincha deze zomer... kippevel
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten