Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Wanted = aanrader !
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

kheb vant weekend Hitman gezien.
had er eerst wa schrik voor,maar het is echt wel e goe filmke.
steekt goed in elkaar.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

After schreef:Wanted = aanrader !
Persoonlijke noot: ik kan Angelina Jolie van geen kanten zien, laat staan dat ze kan acteren. Dus voor mij is deze film al een 0 ! Doch ga ik deze wel eens een keertje huren om erover mee te kunnen spreken.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

After schreef:Wanted = aanrader !
kvond da anders ook wel nog ne goeie ze :D
veel beter as dieje nieuwe met will smith, hancock ofzoiet
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

ben gisteren the strangers gaan zien echt hele goeie en spannende thriller.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Hancock is toch ook zo ni m'n ding: de eerste keer dat die de lucht inschoot dacht ik van: What the fuck :roll:

Heb gisteren AI Artificial Intelligence nog s opgenomen. Heb ik altijd wel een goeie film gevonden, maar halverwege wordt ie toch wa minder, om dan op het einde weer sterk te eindigen...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"A.I." was super, enkel een mega langdradig einde... maar wel zeer ontroerend.
"Hancock" was idd een zware tegenvaller...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

gisteren "16 Blocks" gezien. Ben nu over het algemeen geen fan van Bruce Willis, maar z'n acteerprestatie in deze film is toch zeer sterk! De film op zich is super, de spanning blijft erin. Eéntje die in de categorie "betere actiefilms" past :alien:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Dark Knight' grosses $300M, shattering record
Sunday July 27 4:23 PM ET

LOS ANGELES (AP) "The Dark Knight" continues to obliterate box office records, crossing the $300 million mark in just 10 days.

The epic Batman saga grossed $75.6 million in its second weekend in theaters, pushing its domestic total to $314,245,000, Warner Bros. head of distribution Dan Fellman said Sunday.

That surpasses the record set in 2006 by "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest," which took 16 days to make $300 million.

The latest Batman installment already had broken records for best opening weekend at $158.4 million and best single-day with $66.4 million. It's also busted records in its showings on IMAX screens, making $16.3 million in its first 10 days.

Fellman expects that "Dark Knight" could reach $400 million in about 18 days, which would beat the record "Shrek 2" set in 2004 when it made that much money in 43 days.

"What can you say? We've been getting a lot of repeat business coming in," Fellman said. "Our audience is expanding, like you would expect with terrific word-of-mouth and strong reviews. Our audience is getting a little bit older, that's the good news. We're finding the younger demographic, male and female, coming back."

He called it "a big surprise," adding: "To do $300 (million) plus in 10 days, we just couldn't have predicted it."

"The Dark Knight" could pass "Titanic" as the highest-grossing film in U.S. history, said Paul Dergarabedian, president of Media By Numbers. James Cameron's 1997 extravaganza made $600,788,188 domestically, a record no other movie has come close to touching.

"The `Titanic' record has sat in a lock box for 10 years. It's a tall order but if any film has a chance to surpass that number, it's got to be `Dark Knight,'" Dergarabedian said.

Director Christopher Nolan's follow-up to his 2005 origin story "Batman Begins," which again stars Christian Bale as the tormented comic-book crime fighter, initially benefited from the mystique of the late Heath Ledger giving his masterful, last performance as the Joker, Dergarabedian said.

"Now, it's all about word-of-mouth," he said. "The first weekend, there was this huge, pent-up demand and eagerness by audiences to see this movie. Now, it's like a freight train it seems to be unstoppable."

Part of the film's visual allure comes from the fact that 30 minutes of it were shot with IMAX cameras, including an elaborate bank-heist scene at the start.

"Chris (Nolan) has clearly hit upon something," said Greg Foster, chairman and president of IMAX Filmed Entertainment. "There are many important filmmakers who we've spoken with in the last couple of weeks about shooting with IMAX cameras."

www.yahoo.com
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"16 Blocks" zat wel iets in, enkel die irritante Mos-Def kwam zwaar mijn keel uit. Ik heb "Wanted" gezien, het was wel een sterke actie film maar serieus overdreven qua slo-mo beelden (zou de film al zeker 20min korter maken). Zoals gedacht waren de acteerprestatie's ook maar lala...

"The Dark Knight" staat zwaar op mijn verlanglijst, maar het is vakantie en dan hou ik niet van cinema's.
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

gisteren de nieuwe batman gaan kijken en inderdaad hele goeie film.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Trailer voor de nieuwe Tarsem Singh (ook bekend van The Cell) ... wordt weer een feest voor de ogen:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LaoxB-eLHQ8&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LaoxB-eLHQ8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kreeg het van "The Cell" zeer benauwd, nochtans sterke film.
Gisteren "Felon" nog gezien, die was wel ok...
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Gisteren Meet Dave gezien :roll:

Ppppffff het wordt inderdaad tijd dat Eddie Murphy er mee stopt.Wat een flauwe film.Typpisch weer een film voor EM waar hij zich in verschillende personages kan werken.Hierbij dan nog een zeer pover verhaal (als dat er al is).
Denk dat ik misschien 2X een kleine glimlach op mijn gezicht heb kunnen toveren Mijn rating hierop 2/10

Ga hem niet zien in de bioscoop maar zie hem eens thuis wanneer je ziek in je zetel ligt en geconstipeerd bent.Na 30 minuten zal je alvast beter voelen :twisted:
Afbeelding
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

foolish mind schreef:Gisteren Meet Dave gezien :roll:

Ppppffff het wordt inderdaad tijd dat Eddie Murphy er mee stopt.Wat een flauwe film.Typpisch weer een film voor EM waar hij zich in verschillende personages kan werken.Hierbij dan nog een zeer pover verhaal (als dat er al is).
Denk dat ik misschien 2X een kleine glimlach op mijn gezicht heb kunnen toveren Mijn rating hierop 2/10

Ga hem niet zien in de bioscoop maar zie hem eens thuis wanneer je ziek in je zetel ligt en geconstipeerd bent.Na 30 minuten zal je alvast beter voelen :twisted:
kheb hem gisteren ook gezien, niet echt een comedy vond ik. eerder een familiefilm. ik verwachte al niet veel van de film en heb uiteindelijk toch een paar keer weggezapt...
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten