In aanraking met La Rocca en de nummers uit 1993!!!

Het forum van La Rocca in Lier
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

jim-bar schreef:zeker weten, ik had het over de zaterdagen hé - Marko on sundays is een ander verhaal - no doubt :)
Wat mij betreft is bij Marko al sinds '97 à '98 het vet van de soep af. Die is nog maar een schaduw van wat hij ooit geweest is. Maar da's mijn persoonlijke mening.
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Re: Er schoot weer wat binnen, kennen jullie deze man!!!

Bericht door kenzoo »

Axel schreef:Er schoot net weer wat binnen over La Rocca periode 93 t/m 99!!! Ik ging vaak op zaterdag er naar toe en dan waren we rond een uurtje of 22:30 a 23:00 uur binnen. Er stond altijd een oudere man van in de 60 of ouder met grijs haar in zijn kolbert te dansen. Rond een uurtje of 11 tot 00:30 tot het intro kwam zag je hem en daarna niet meer!! Hij maakte allemaal van die aparte danspasjes bijvoorbeeld een pirouet!!! Hoorde pas via via dat hij vroeger aan kunstschaatsen heeft gedaan en dat verklaarde zijn mooie danspasjes!!!
Die kan ik me ook nog herinneren.....

LR op zich is toch niet meer wat het geweest is.... vroeger vond ik de sfeer er echt tof...nu is het eerder de "m'as tu vu - mentaliteit" die daar heerst...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

jim-bar schreef:no problem of course - kortweg vind ik Eric B een niet te onderschatten DJ, brede smaak, eigenzinnig en het kot heel de nacht op stelten zetten.
Da doe goed om zoiets nog is te horen van iemand "nieuw" :D
La rocca eerste deel jaren 90 was er voor mij ook steeds plat op. Spijtig genoeg zou je uw mening durven herzien door de dingen te lezen over hoe het er nu soms aan toe gaat.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

jaja - die gast stond daar altijd in het midden van den dansvloer kei easy te swingen - meestal draaiden ze dan van die deepe muziek => Quadrant - infintion en zo. Ik vond da kei goe en kwam dan ook steeds goe op tijd :-) En dan zagen we hem al staan swingen - we noemden dien den Andy Warhol
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Er schoot weer wat binnen, kennen jullie deze man!!!

Bericht door rizzo> »

kenzoo schreef:LR op zich is toch niet meer wat het geweest is.... vroeger vond ik de sfeer er echt tof...nu is het eerder de "m'as tu vu - mentaliteit" die daar heerst...
Mja, ik had hier gisteren een gelijkaardige post geplaatst maar ik heb hem verwijderd om dat ik het een beetje te scherp geformuleerd vond. Ik vind het vooral een nogal "smakeloos" publiek.
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

tja... ik spaar LR ni echt nimeer.... ;)


'T enigste positieve da'k nog over LR kan zeggen is over de parkeerwachters... die mannen zijn altijd supervriendelijk...
Laatst gewijzigd door kenzoo op 30 aug 2008, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: Er schoot weer wat binnen, kennen jullie deze man!!!

Bericht door Stientje »

hey ja, die heb ek ook gezien daar vroeger, ik geloof dat die mens gemakkelijk in de 70 jaar ergens was ofzo, had hij ook zen haar niet in een paardenstaart? ik vroeg me ook altijd af hoe hij zo plots verdween....

kenzoo schreef:
Axel schreef:Er schoot net weer wat binnen over La Rocca periode 93 t/m 99!!! Ik ging vaak op zaterdag er naar toe en dan waren we rond een uurtje of 22:30 a 23:00 uur binnen. Er stond altijd een oudere man van in de 60 of ouder met grijs haar in zijn kolbert te dansen. Rond een uurtje of 11 tot 00:30 tot het intro kwam zag je hem en daarna niet meer!! Hij maakte allemaal van die aparte danspasjes bijvoorbeeld een pirouet!!! Hoorde pas via via dat hij vroeger aan kunstschaatsen heeft gedaan en dat verklaarde zijn mooie danspasjes!!!
Die kan ik me ook nog herinneren.....

LR op zich is toch niet meer wat het geweest is.... vroeger vond ik de sfeer er echt tof...nu is het eerder de "m'as tu vu - mentaliteit" die daar heerst...
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Bericht door Stientje »

jim-bar schreef:no problem of course - kortweg vind ik Eric B een niet te onderschatten DJ, brede smaak, eigenzinnig en het kot heel de nacht op stelten zetten. Ik mis da vaak sinds mid jaren 90 in DJs, tenzij de grote kanonnen, Sven Väth en van die zaken :)
Ik weet niet vanwaar je komt maar op 6 september komt Eric (ondertussen zijn hij en zen vrouwke goeie vrienden van me) zen magische setjes draaien op men verjaardagsparty, kzou zeggen kom gerust af, hoe meer echte clubbers van vroeger hoe liever !
(zie flyer topic parties)
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast