Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Enterprise schreef: Heb ik voor jou ooit is samen met zolex in hamburg gedraaid :?:
Nee, maar je mag altijd eens met Zolex in mijne Living in München komen draaien :mrgreen:
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

M.U.C. schreef:
Enterprise schreef: Heb ik voor jou ooit is samen met zolex in hamburg gedraaid :?:
Nee, maar je mag altijd eens met Zolex in mijne Living in München komen draaien :mrgreen:
Als we daar ooit is zijn doen we nen after in de living, vroeger draaide ik bijna wekelijks in de ALABAMA HALLE in Munchen, bestaat dit nog :?:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Bestaan nog steeds maar stelt niks meer voor,elke week wel nog drink je rot voor € 5 feestjes :?

Binnenkort wel technoclassix met KF Mike (Pulverturm) en Stefan Fischer aka SF, die ken je mss wel nog, die jongens draaien hier ook al jaren mee.
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

M.U.C. schreef:Bestaan nog steeds maar stelt niks meer voor,elke week wel nog drink je rot voor € 5 feestjes :?

Binnenkort wel technoclassix met KF Mike (Pulverturm) en Stefan Fischer aka SF, die ken je mss wel nog, die jongens draaien hier ook al jaren mee.
Ja zeker, heb er meerdere malen mee gedraaid, Alabama was vroeger wel vet, in de grote hall was het rave en in de club ernaast was het house allnight. Hebben toen destijds alle grote namen gedraaid, van Vath tot Tod Terry en co.

Ik draaide meestal op zaterdagnacht en nam zondagmorgen het eerste vliegtuig naar belgie om 7u, lande in brussel rond 8u30 en reed dan gelijk door naar Carat voor een set van 9 tot 13u.
Da waren tijden ze :-o

Word er nog op het oude vliegveld georganiseerd, dat was een toplocatie !
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Ik zal Stefan eens uitvragen over uw wilde jaren :D hem zie ik nog geregeld.
de oude luchthaven, kraftwerk bestaat helaas ook niet meer, hier staat nu een enorm winkelcentrum en beursgebouwen.
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

wat een verhalen franky jones :mrgreen: respect 8)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ja echt bangelijk he, wat een zalige cariére! Om zwaar jaloers op te zijn!
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Yoo Franky, heb ge nog contact met Kristof Engelen? Was ook altijd in de Montini anno '93-'94. En natuurlijk Wendy en Cassandra ook zo partyvrouwen ;)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

M.U.C. schreef:Ik zal Stefan eens uitvragen over uw wilde jaren :D hem zie ik nog geregeld.
de oude luchthaven, kraftwerk bestaat helaas ook niet meer, hier staat nu een enorm winkelcentrum en beursgebouwen.
wow das spijtig want daar zen grave raves geweest, zie RAVE CITY, 40000 ravers YES !!!! :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

After schreef:wat een verhalen franky jones :mrgreen: respect 8)
ik zou eigenlijk nen boek moeten schrijven van wat ik allemaal heb meegemaakt, als ge da leest dan gelooft ulle ogen niet 8)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

De Mot schreef:Yoo Franky, heb ge nog contact met Kristof Engelen? Was ook altijd in de Montini anno '93-'94. En natuurlijk Wendy en Cassandra ook zo partyvrouwen ;)
dat is lang geleden, laatste keer dat ik hem gezien heb was hij juist papa geworden. Cassandra is niet zo lang geleden, is nog niets veranderd tegen vroeger, nog even zot :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Enterprise schreef:Afbeelding


De eerste set na mijn vakantie vieren we met de vrienden in de CHERRYMOON op 12.07.08, allen aanwezig.... word een stevig feestje :mrgreen:

CHECK DEZE LINK IS (promofilmpje voor de party) :

http://www.youtube.com/v/uEwcw7B3TGY
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Enterprise schreef:
De Mot schreef:Yoo Franky, heb ge nog contact met Kristof Engelen? Was ook altijd in de Montini anno '93-'94. En natuurlijk Wendy en Cassandra ook zo partyvrouwen ;)
dat is lang geleden, laatste keer dat ik hem gezien heb was hij juist papa geworden. Cassandra is niet zo lang geleden, is nog niets veranderd tegen vroeger, nog even zot :mrgreen:
Hij heeft nu 2 kinderen maar is veel rustiger geworden dan vroeger :D Heb hem laatste keer in Hasselt gezien en het ging hem goed!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

De Mot schreef:
Enterprise schreef:
De Mot schreef:Yoo Franky, heb ge nog contact met Kristof Engelen? Was ook altijd in de Montini anno '93-'94. En natuurlijk Wendy en Cassandra ook zo partyvrouwen ;)
dat is lang geleden, laatste keer dat ik hem gezien heb was hij juist papa geworden. Cassandra is niet zo lang geleden, is nog niets veranderd tegen vroeger, nog even zot :mrgreen:
Hij heeft nu 2 kinderen maar is veel rustiger geworden dan vroeger :D Heb hem laatste keer in Hasselt gezien en het ging hem goed!
Doe hem de groeten van mij als je hem nog eens tegenkomt :D
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Enterprise schreef:
De Mot schreef:
Enterprise schreef: dat is lang geleden, laatste keer dat ik hem gezien heb was hij juist papa geworden. Cassandra is niet zo lang geleden, is nog niets veranderd tegen vroeger, nog even zot :mrgreen:
Hij heeft nu 2 kinderen maar is veel rustiger geworden dan vroeger :D Heb hem laatste keer in Hasselt gezien en het ging hem goed!
Doe hem de groeten van mij als je hem nog eens tegenkomt :D
Zal ik zeker doen Franky ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten