Euro 2008

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Finale zou wel eens Kroatie - Holland kunnen worden, Kroatie is zeer goed bezig 8)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

StevenR_73 schreef:
quincy schreef:en omdat de scheidsrechter fouten maakt is Ronaldo van het veld trappen toegelaten?
enkel voor zen lelijke smoel moete ze die al de tribune inkieperen, voor zen show en streken verdient hij opgehangen te worden aan de doelpalen :twisted:
ik blijf het zegge; tis een grote voetballer, MAAR there's only one Maradonna/Messi 8)
Had het niet beter kunnen verwoorden !

Maarrreee,

Vanavond Portugal die Duitsland wegveegt, of gaan de duitsers zich vastbijten en terugkomen ???
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

De Duitsers dat is altijd hakken over de sloot en opt laatst met de bloemen gaan lopen. Zou zéér spijtig zijn deze keer.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Stanne schreef:De Duitsers dat is altijd hakken over de sloot en opt laatst met de bloemen gaan lopen. Zou zéér spijtig zijn deze keer.

Stel je voor de finale : Duitsland - Italie :cry:

Mag er ni aan denken :(
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

behalve op het vorig WK, daar waren ze toch wel heel sterk hoor!
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Enterprise schreef:
Stanne schreef:De Duitsers dat is altijd hakken over de sloot en opt laatst met de bloemen gaan lopen. Zou zéér spijtig zijn deze keer.

Stel je voor de finale : Duitsland - Italie :cry:

Mag er ni aan denken :(
Het is te hopen van wel want dat is mijn finale bij de pronostiek opt werk.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kheb 5 euro gewed op portugal deze avond tegen de moffen. Op bwin. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

StevenR_73 schreef:
quincy schreef:en omdat de scheidsrechter fouten maakt is Ronaldo van het veld trappen toegelaten?
enkel voor zen lelijke smoel moete ze die al de tribune inkieperen, voor zen show en streken verdient hij opgehangen te worden aan de doelpalen :twisted:
ik blijf het zegge; tis een grote voetballer, MAAR there's only one Maradonna/Messi 8)
Geloof me als er een iemand is die ik absoluut niet kan uitstaan is het Ronaldo maar om een iemand als een Messi te gaan vergelijken met iemand als maradonna vindt ik toch ook wel overdreven hoor.
Het feit dat barca hem volgepropt heeft met groeihormonen zegt voor mij al genoeg.
Dan geef mij maar die andere 18jarige die daar bij barca rondloopt (kan ff ni op zijn naam komen)
Maarja je moet gewoon op het juiste moment het juiste geluk hebben.
Kijk maar naar Kompany en Vd Borre.
Ik persoonlijk vindt Vd Borre vele vele beter als Kompany.
En Vd Borre wordt overal de grond ingeboort terwijl Kompany de hemel ingepraat wordt.
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Bojan Krkic denk ik dat ge bedoelt ofwel Giovanni

Grtz 8)
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

inderdaad die bojan
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Disco Stu schreef:En Vd Borre wordt overal de grond ingeboort terwijl Kompany de hemel ingepraat wordt.
da is zijn eigen fout.
het wordt is tijd dat die zijn koppigheid laat vallen en meer naar den trainer luisterd.
da is zijn nadeel,voor de rest is die technisch heeeeeeeeeeeeeeel sterk.
maar het moet eruit komen
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Enterprise schreef:
Stanne schreef:De Duitsers dat is altijd hakken over de sloot en opt laatst met de bloemen gaan lopen. Zou zéér spijtig zijn deze keer.

Stel je voor de finale : Duitsland - Italie :cry:

Mag er ni aan denken :(
nee dank u,zou het maar triestig vinden.
en op de moment da ik dees typ scoren die rotte duitsers :roll:

van mij mag da portugal - spanje worden.
wordt hoog tijd da spanje nog is een dik tornooi wint.
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

0-2 voor Duitsland op amper een half uur .... arrééé :P
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

back to the 90's schreef:
Enterprise schreef:
Stanne schreef:De Duitsers dat is altijd hakken over de sloot en opt laatst met de bloemen gaan lopen. Zou zéér spijtig zijn deze keer.

Stel je voor de finale : Duitsland - Italie :cry:

Mag er ni aan denken :(
nee dank u,zou het maar triestig vinden.
en op de moment da ik dees typ scoren die rotte duitsers :roll:

van mij mag da portugal - spanje worden.
wordt hoog tijd da spanje nog is een dik tornooi wint.
Spanje - Nederland als finale zou wel een topper zijn :P maar hou de kroaten ook maar goed in het oog ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Disco Stu schreef:
StevenR_73 schreef:
quincy schreef:en omdat de scheidsrechter fouten maakt is Ronaldo van het veld trappen toegelaten?
enkel voor zen lelijke smoel moete ze die al de tribune inkieperen, voor zen show en streken verdient hij opgehangen te worden aan de doelpalen :twisted:
ik blijf het zegge; tis een grote voetballer, MAAR there's only one Maradonna/Messi 8)
Geloof me als er een iemand is die ik absoluut niet kan uitstaan is het Ronaldo maar om een iemand als een Messi te gaan vergelijken met iemand als maradonna vindt ik toch ook wel overdreven hoor.
Het feit dat barca hem volgepropt heeft met groeihormonen zegt voor mij al genoeg.
Dan geef mij maar die andere 18jarige die daar bij barca rondloopt (kan ff ni op zijn naam komen)
Maarja je moet gewoon op het juiste moment het juiste geluk hebben.
Kijk maar naar Kompany en Vd Borre.
Ik persoonlijk vindt Vd Borre vele vele beter als Kompany.
En Vd Borre wordt overal de grond ingeboort terwijl Kompany de hemel ingepraat wordt.
kvergelijk Maradona niet met Messi...het zijn 2 spelers waar ik het voor heb. Maar Messi komt het dichts bij Maradonna van de Argentijnen;loopstijl, dribbels,....

http://nl.youtube.com/watch?v=nXzXsdZJ5AQ


belgie-san marino opt kiel : we hebben VDB heel de match uitgescholden; overroepen speler, net als Kompany MAAR beide spelers zijn goed, maar net niet goed genoeg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten