Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

schone line up.
wa ne styl wordt het?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

back to the 90's schreef:schone line up.
wa ne styl wordt het?
Techno, House, Electro, Minimal, Progressive, Neotrance, Nu-Rave and some classics. Een beetje vanalles maar wel uplifting ! :P
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

da word nog is e tripje naar lokeren :D
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Enterprise schreef:
back to the 90's schreef:schone line up.
wa ne styl wordt het?
Techno, House, Electro, Minimal, Progressive, Neotrance, Nu-Rave and some classics. Een beetje vanalles maar wel uplifting ! :P

Ho Franky, opletten met de term Nu-Rave hé, want dat ligt hier bij sommigen gevoelig :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

lemant schreef:
Enterprise schreef:
back to the 90's schreef:schone line up.
wa ne styl wordt het?
Techno, House, Electro, Minimal, Progressive, Neotrance, Nu-Rave and some classics. Een beetje vanalles maar wel uplifting ! :P

Ho Franky, opletten met de term Nu-Rave hé, want dat ligt hier bij sommigen gevoelig :mrgreen:
He what :?: Vind ook nie alles goed maar soms zitten er wel berekes tussen :mrgreen: Nie vergeten ik kom van de Rave scene, heb hem mee opgestart destijds :twisted: Ieder zene meug 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Enterprise schreef:
back to the 90's schreef:schone line up.
wa ne styl wordt het?
Techno, House, Electro, Minimal, Progressive, Neotrance, Nu-Rave and some classics. Een beetje vanalles maar wel uplifting ! :P

aha gaat FS dingen opleggen a la Aux88, Drexciya, UR,...?

Of wat de meute heden ten dage electro (progressive/club met irriterend geluid) noemt? :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Enterprise schreef:
lemant schreef:
Enterprise schreef: Techno, House, Electro, Minimal, Progressive, Neotrance, Nu-Rave and some classics. Een beetje vanalles maar wel uplifting ! :P

Ho Franky, opletten met de term Nu-Rave hé, want dat ligt hier bij sommigen gevoelig :mrgreen:
He what :?: Vind ook nie alles goed maar soms zitten er wel berekes tussen :mrgreen: Nie vergeten ik kom van de Rave scene, heb hem mee opgestart destijds :twisted: Ieder zene meug 8)
I know i know, ik had het eerder over de discussies genre "jamaar ge moogt da geen nu-rave noemen, en heeft weinig met het origineel te zien" blablabla. I don't care. ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

damn ziet er lekker uit!!!
danku om terug te komen mr jones 8)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

StevenR_73 schreef:
Enterprise schreef:
back to the 90's schreef:schone line up.
wa ne styl wordt het?
Techno, House, Electro, Minimal, Progressive, Neotrance, Nu-Rave and some classics. Een beetje vanalles maar wel uplifting ! :P

aha gaat FS dingen opleggen a la Aux88, Drexciya, UR,...?

Of wat de meute heden ten dage electro (progressive/club met irriterend geluid) noemt? :mrgreen:
UR's zitten altijd in mijn platenbak :cheese: maar die irriterende geluidjes ook :mrgreen: maar van dat geklik en geklak toch wel wat minder. Ik blijf het zeggen, ik draai alles met ballen en emotie.......das dus breeeeeed :alien:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

klikken en klakken is toch beter dan die pseudo elentrik, vroeger klikte en klakte het zo dikwijls in onze kopkes :bom: :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

StevenR_73 schreef:klikken en klakken is toch beter dan die pseudo elentrik, vroeger klikte en klakte het zo dikwijls in onze kopkes :bom: :mrgreen:
Ik zie het nu pas, STEVE makker maak mijne COP ni zot he :mrgreen: het klakt nog altijd :P
Laatst gewijzigd door Enterprise op 18 jun 2008, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

lemant schreef:
Enterprise schreef:
lemant schreef:
Ho Franky, opletten met de term Nu-Rave hé, want dat ligt hier bij sommigen gevoelig :mrgreen:
He what :?: Vind ook nie alles goed maar soms zitten er wel berekes tussen :mrgreen: Nie vergeten ik kom van de Rave scene, heb hem mee opgestart destijds :twisted: Ieder zene meug 8)
I know i know, ik had het eerder over de discussies genre "jamaar ge moogt da geen nu-rave noemen, en heeft weinig met het origineel te zien" blablabla. I don't care. ;)
t'zou straf zijn als je volgens de definitie new-rave gaat spelen, ik snap wat Lemant wil zeggen hierin
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Nostalgie90 schreef:
lemant schreef:
Enterprise schreef: He what :?: Vind ook nie alles goed maar soms zitten er wel berekes tussen :mrgreen: Nie vergeten ik kom van de Rave scene, heb hem mee opgestart destijds :twisted: Ieder zene meug 8)
I know i know, ik had het eerder over de discussies genre "jamaar ge moogt da geen nu-rave noemen, en heeft weinig met het origineel te zien" blablabla. I don't care. ;)
t'zou straf zijn als je volgens de definitie new-rave gaat spelen, ik snap wat Lemant wil zeggen hierin
Voor de duidelijkheid, de genres die ik vermelde staan voor alle dj's die die avond draaien, het zal vooral vriend Zolex zijn die voor de stevigere Duitse sound zal zorgen (denk ik) :idea:
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 okt 2007, 00:39

Bericht door William123 »

ben veel te jong om de legende Franky Jones te kennen

altijd tof om eens een huidige (of all time) top tien te checken als je dat bij de hand hebt...?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

William123 schreef:ben veel te jong om de legende Franky Jones te kennen

altijd tof om eens een huidige (of all time) top tien te checken als je dat bij de hand hebt...?
Dat zou direkt een top 100 worden want ik heb er veel te veel, zou wel bijna alles van UNDERWORLD, DEPECHE MODE, CHEMICAL BROTHERS, RABBIT IN THE MOON, PRODIGY, PASCAL FEOS, JAMES HOLDEN, SASHA, LEFTFIELD en OLIVER LIEB in staan........ :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten