Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

nayko schreef:Super nieuws! Tot binnenkort wss :D
Hier ze onze nayko, alles kits ? Ik bel je van de week wel eens.... ;)

Greetz

Franky
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2008, 20:15
Locatie: Mechelen

Bericht door nayko »

Jep alles kits! Damn das veel te lang geleden man :(
Tot horens ;)

Grtz,

Niko
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

nayko schreef:Jep alles kits! Damn das veel te lang geleden man :(
Tot horens ;)

Grtz,

Niko
ja, je zal het wel gelezen hebben dat ik terug van start ga. Kan je nog eens mee op schok gaan als je zin hebt. Ouderwets lachen nietwaar :P

Bel van de week

Franky
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

En welke richting gaat de dokter uitgaan als het op recenter werk aankomt?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

lemant schreef:En welke richting gaat de dokter uitgaan als het op recenter werk aankomt?
Alles wat goed is, house,techno,progressive, electro (met ballen wel),.....
breaks, goa,......... en het betere stampwerk :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Nu we u hier toch allemaal aan het interviewen zijn :): wat vind je van de versie die Modeselektor maakte van The First Rebirth?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Heb tijdje geleden ook paar film'kes van de franky van de kodak afgehaald en op youtube gezet ..

Begin van Franky zijn set in montini:
http://www.youtube.com/watch?v=NLYDzJ3EZPU 8)

Zelfde avond:
http://www.youtube.com/watch?v=gOEBd2VB2Qc

Bom avonden :twisted:
Montini '
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

lemant schreef:Nu we u hier toch allemaal aan het interviewen zijn :): wat vind je van de versie die Modeselektor maakte van The First Rebirth?
Die is GEWELDIG :alien: !!!!! Ben zelf nog een copietje aan het zoeken voor
mezelf, dus wie me hieraan kan helpen........ :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Enterprise schreef:
lemant schreef:En welke richting gaat de dokter uitgaan als het op recenter werk aankomt?
Alles wat goed is, house,techno,progressive, electro (met ballen wel),.....
breaks, goa,......... en het betere stampwerk :mrgreen:
Dokter,

Ben razend benieuwd om dit eens te horen, ik hoor intussen ook al bij die oude garde die nog amper buiten komt... niet veel clubs meer die me iets zeggen , vrouwtje, kindje,...
Is het mogelijk om op 1 of andere manier setjes van je aankomende nieuwe werk te bemachtigen? In de tijden van het Internet zal dit wel mogelijk zijn zeker?

Ps: ik vroeg je enkele reply's terug waarom Club Bizar niet in je lijstje met favo's voorkwam, ik had echt het gevoel dat je daar echt graag draaide nochtans :(

Grtzzz
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

dewitte schreef:Heb tijdje geleden ook paar film'kes van de franky van de kodak afgehaald en op youtube gezet ..

Begin van Franky zijn set in montini:
http://www.youtube.com/watch?v=NLYDzJ3EZPU 8)

Zelfde avond:
http://www.youtube.com/watch?v=gOEBd2VB2Qc

Bom avonden :twisted:
Was ik al tegengekomen, was tijdens mijn feest BACK TO THE OLD SCHOOL.

Fantastisch feest :twisted:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

djaxxie schreef:
Enterprise schreef:
lemant schreef:En welke richting gaat de dokter uitgaan als het op recenter werk aankomt?
Alles wat goed is, house,techno,progressive, electro (met ballen wel),.....
breaks, goa,......... en het betere stampwerk :mrgreen:
Dokter,

Ben razend benieuwd om dit eens te horen, ik hoor intussen ook al bij die oude garde die nog amper buiten komt... niet veel clubs meer die me iets zeggen , vrouwtje, kindje,...
Is het mogelijk om op 1 of andere manier setjes van je aankomende nieuwe werk te bemachtigen? In de tijden van het Internet zal dit wel mogelijk zijn zeker?

Ps: ik vroeg je enkele reply's terug waarom Club Bizar niet in je lijstje met favo's voorkwam, ik had echt het gevoel dat je daar echt graag draaide nochtans :(

Grtzzz
Ik zal van de week eens kijken of ik een set kan uploaden....... :mrgreen:

Club Bizar, tja was wel leuk maar ondanks al het harde werk dat ik verrichte om volk binnen te lokken (wat ook gelukt was, zaten op een bepaald punt aan 900 man op zaterdag) kwam de baas mij op een bepaald moment (zaterdagnacht 2u, volle bak, ambiance & sfeer) vertellen dat hij dat publiek dat aanwezig was niet in zen club wilde.
Was niet extravagant genoeg. 3 maanden daarvoor had hij 1500 man geweigerd aan de deur tijdens de opening. Week daarop zat er maar 100 man. Dan heb ik een party gehouden waar 600 man op af kwam en vandaar verder opgebouwd. Toen hij me dat zei, heb ik direkt mijn platen ingepakt en gezegd dat hij mijn k..t.n kan kussen :mrgreen:
Dus daarom staat Club Bizar niet zo hoog aangeschreven bij mij. Ik weet wel dat de mensen die er kwamen hier niets mee te zien haden. :oops:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Enterprise schreef:
djaxxie schreef:
Enterprise schreef: Alles wat goed is, house,techno,progressive, electro (met ballen wel),.....
breaks, goa,......... en het betere stampwerk :mrgreen:
Dokter,

Ben razend benieuwd om dit eens te horen, ik hoor intussen ook al bij die oude garde die nog amper buiten komt... niet veel clubs meer die me iets zeggen , vrouwtje, kindje,...
Is het mogelijk om op 1 of andere manier setjes van je aankomende nieuwe werk te bemachtigen? In de tijden van het Internet zal dit wel mogelijk zijn zeker?

Ps: ik vroeg je enkele reply's terug waarom Club Bizar niet in je lijstje met favo's voorkwam, ik had echt het gevoel dat je daar echt graag draaide nochtans :(

Grtzzz
Ik zal van de week eens kijken of ik een set kan uploaden....... :mrgreen:

Club Bizar, tja was wel leuk maar ondanks al het harde werk dat ik verrichte om volk binnen te lokken (wat ook gelukt was, zaten op een bepaald punt aan 900 man op zaterdag) kwam de baas mij op een bepaald moment (zaterdagnacht 2u, volle bak, ambiance & sfeer) vertellen dat hij dat publiek dat aanwezig was niet in zen club wilde.
Was niet extravagant genoeg. 3 maanden daarvoor had hij 1500 man geweigerd aan de deur tijdens de opening. Week daarop zat er maar 100 man. Dan heb ik een party gehouden waar 600 man op af kwam en vandaar verder opgebouwd. Toen hij me dat zei, heb ik direkt mijn platen ingepakt en gezegd dat hij mijn k..t.n kan kussen :mrgreen:
Dus daarom staat Club Bizar niet zo hoog aangeschreven bij mij. Ik weet wel dat de mensen die er kwamen hier niets mee te zien haden. :oops:
Ok, nu begrijp ik jou standpunt al pak beter Franky. Het was idd ne rare kwiet toen. Desalnietemin heb je me daar geweldige avonden laten beleven. Heb er een enorm zalige set van op men pc staan momenteel. Moest je interesse hebben om het eens te beluisteren hoor ik het wel!
Er hing toch ook een zalige zware sfeer in die tijden, waarschijlijk dat volk dat de baas niet wilde dan :twisted: Het was in elk geval fantastisch toen , na Bizar naar Carat waar we terug van Jou en Jean konden genieten. Wat een heimwee naar die tijd zeg...
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Montini filmpjes zijn idd magistraal :-o
moet verdomd moeilijk zijn om zulks nog mee te maken in een club in België anno 2008 :cry:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ivm "Club Bizar"... zelfde verhaal is ooit gebeurt met "Belize" in Vosselaar.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

After schreef:Montini filmpjes zijn idd magistraal :-o
moet verdomd moeilijk zijn om zulks nog mee te maken in een club in België anno 2008 :cry:
Montini was bekend voor zijn legendarische sfeer, vond je alleen daar maar 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten