Dezelfde kleine duistere obscure keet die nu ook al goed draait op een afterpubliek. Zondag overdag ist daar volle bak = 300 man of zoiets.
En tis ni geweldig ver van de originele Globe, Stabroek is 30km. Da vind ik belangrijk, overlaatst was er zelfs een Carat reunie in Tongeren
Zoiets moet ook wel een heel stuk op voorhand aangekondigd worden, de meeste potentiele bezoekers moeten daar hun gezinsplanning voor opmaken denk
