Globejunk schreef:ja jong,tis erg he da zo een club met de grond gelijk gemaakt wordt maar ergens is da wel te begrijpen he,dit was geen club voor mietjes ,laat dat duidelijk zijn
en natuurlijk kan zoiets niet blijven duren he,ik heb geweten dak op de parking in de auto zat met mijn muziek vollebak en ik had een degelijke installatie en op 20 meter woonden mensen ,dus moet jenie vragen he,normaal da er klachten komen
en van de 300 man of meer da er was,tja,kdenk ni da er 20 waren die niks gepakt hadden,vroeg of laat krijg je daar problemen mee he
ma ik ben blij dak die tijd meegemaakt heb,nie normaal
en dan in de auto effe bekomen als ja wa te hard ging en 2 min later klopte er iemand op de ruit om te vragen of hij in je auto een lijntje mag nemen,aja tuurlijk stap in en ga je gang,wil je er voor mij eentje bijleggen? tuurlijk maat geen probleem,goh da waren tijden jong,langs de ene kant al goe dat nie meer open is of ik was een echte junk denk ik
een correcte analyse
ik ga geen details geven over die periode





