Niet-House muziek

Alles in verband met muziek
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik heb momenteel mijn buik vol van al die generische rock à la REM, Coldplay, Stash.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Savage Garden hebben ook een reeks goeie nummers, al is dat wel wat nr de commerciële kant. Zijn 6-7 jaar geleden wel gestopt.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Disco Stu schreef:Alle vindt ik toch .
dude ..

ik weet dat het zondag was ..

maar deze was zo over dat ie een vermelding waard is :mrgreen:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djaxxie schreef:
Trab schreef:Ik luister nog vaak naar 4fm. Een van de betere zenders voor mij.
Allee man, altij ma dezelfde muziek, vooral s'nachts is het elke keer een kopie van de week ervoor. Dat is is goed voor even maar o zo boring na 2 dagen.
Mja, ik luister enkel in de auto naar de radio en dat is doorgaans 20 minuten per dag. Daarvan luister ik de helft naar 4fm, dus een goed beeld heb ik niet over hun programmatie. Volgens mij heb je dit probleem ook bij ander zenders hoor.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

welke muziekzender is niet constant hetzelfde? :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

poehaaaaa schreef:welke muziekzender is niet constant hetzelfde? :roll:
Idd, zelfs stubru kan er wa van heb k gemerkt.
Op zaterdagmiddag worden ook veel dezelfde plaatjes gedraaid als de weken ervoor..
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Op StuBru proberen ze anders te zijn dan de rest door andere nummers te draaien, maar ze draaien die nummers dan wel gemiddeld twee keer per dag en houden die programmatie een maand aan.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ok maar bij 4 fm bedoel ik het echt letterlijk he. Ze draaien bv woensdagnacht gans de nacht dezelfde programmatie als de week ervoor...
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

ik hoor 's morgens en 's avonds zo'n 2*30 minuutjes radio.
voor de rest interesseert het mij niet.

Liefst veel nieuws en duiding/internaitonale koppen (la première) & als ik wat laat ben, peeters en pichal; alhoewel da ze soms wa te arrogant doet :)

's avonds als ik vroeg ben, je jeux du disctionaire (de walen kunnen echt wel grappig zijn ze ! :) en als ik laat ben, cdke want dan is er echt niks tegoei op


edit:
kzag ff dak offtopic aant gaan was, U2 kan me wel bekoren. Nog vanalles maar ik ben slecht in namen/liekes onthouden :-)
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Stubru speelt idd ook hetzelfde.Maar dan liever Stubru dan pakweg een donna of Q music. Stubru durft al wel eens platen opleggen voordie hitjes worden. Daarstraks nog bv. Le Le met breakfast gehoord, dus ben blij dat zij er nog zijn. Voor de rest is er gene ene radiozender die mij nog interesseert. Vroeger had je de lokale nog met hier en daar nog wat house programmakes. Stanne zal deze 2 ook wel kennen : Beat Time op Radio Christina en op de lokale radio Bevel hadden ze ook een leuke show. Mar zo'n zenders zijn dus moeten wijken voor zenders die allemaal een pot nat zijn.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Na Beat-Time waren er nog nakomertjes zoals dance garden dacht ik? maar dat is nooit niet veel geworden, veelal door de connectie recklamebureau-fils a papa die er zo tussengekomen zijn.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Dance garden is idd nooit een succes geweest. Heb het nooit echt gevolgd. Had niet diezelfde vibe als Beat Time. Voor Beat Time zat ik steeds voor de radio gekluisterd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Zo voor de radio gekluisterd zitten en de goeie tracks dan opnemen op casette had toch zijn charmes hoor. Tegenwoordig moeten ze maar 5 seconden zoeken en ze vinden die liedjes. Toen was het soms een ware zoektocht om toch maar dat ene nummer te bemachtigen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Administrator schreef:Zo voor de radio gekluisterd zitten en de goeie tracks dan opnemen op casette had toch zijn charmes hoor. Tegenwoordig moeten ze maar 5 seconden zoeken en ze vinden die liedjes. Toen was het soms een ware zoektocht om toch maar dat ene nummer te bemachtigen.
Nog veel gedaan ik, toen ik nog te jong voor weg te gaan en nog nix van PCs snapte. Jammergenoeg al die cassetjes kwijt gespeeld.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Hmmm, Tros Dancetrax op donderdagavond met om 20u30 de Clubmix. Man man nostalgie! :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten