Iemand een Wii ?

Alles in verband met gaming
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Iemand een Wii ?

Bericht door ThaMan »

Ik heb hier een Wii staan, en heb alle consoles al gehad.. maar dit is tot nu toe de leukste die ik al gehad heb (eindelijk is iets interactiever).
Anyway als er nog mensen zijn dit is mijn friend code....

Wii Friend Code
3245 5369 1303 9071

Wii Mario Kart Code
1934 0984 6846

voor de geintereseerde natuurlijk....
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Iets te kinderachtig, gamen moet voor mij ontspannen zijn en niet staan rondzwaaien met je armen enz...

Binnekort haal ik mij ne ps III
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ah

ik heb ne Wii :)


maar heb nog maar 1 spel gekocht/gekregen buiten die Sports dat erbij zit ..

nl. Red Steel, en da ben ik nu dus aan't spelen ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

PSIII suckde ... heb er 1 gehad. (Xbox360 heb ik nog steeds en OWNED)
En de Wii is niet kinderachtig als je kids hebt, ipv languit voor de tv met een bak chips en 6liter cola te liggen gamen zijn ze tenminste nog actief bezig. (idem voor mij eigenlijk....)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:PSIII suckde ... heb er 1 gehad. (Xbox360 heb ik nog steeds en OWNED)
En de Wii is niet kinderachtig als je kids hebt, ipv languit voor de tv met een bak chips en 6liter cola te liggen gamen zijn ze tenminste nog actief bezig. (idem voor mij eigenlijk....)
Das ieder zen mening natuurlijk maar als ik beweging wel hebben ga ik wel lopen of zwemmen of zo... gamen moet in elk geval hangen zijn voor mij :)

Waarom suckt de ps III dan voor u?
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Vond de control niet super, ook zit je te beperkt in mogelijkheden tegen over een Xbox360 (na de Fall Update).
Enige voordeel is Blu-Ray, maar die vind die films veel te duur (29.90€) terwijl ik ze op de Xbox360 gratis en voor niks kan zien in WMV HD (Externe HD van 500GB eraan en kijken maar in netwerk). Alsook kan de 360 all formaten van muziek, film aan tegenover de PS3 dus niet !

Zoals je kan horen is de X360 voor mij een multimedia machine tot en met, en dat mistte ik met de PS3 enorm... Gamen doe ik er btw niet veel op, daar heb ik dan de Wii weer voor of PC.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Heb ze allemaal eens getest en bij mij steekt de PS3 er flink bovenuit! Vond vooral de meeste games op de Wii te kinderachtig. Nu aldat interactieve gedoe is uiteindelijk wel origineel en leuk. Xbox 360 vind ik uiteidenlijk maar een flutmachientje, ben nooit voor produkten van Microoft geweest. PS3 heeft wel degelijk een grootmultimedia gehalte, alsje ziet welke randapparatuur er al voor bestaat : Van headsets tot keyboards, printers en dergelijke noem maar op.
Nu ieder zijn ding, maar moet ook eerlijk toegeven dat ik geschrokken ben van de goede verkoop,van de Wii. Had ik nooit verwacht.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Ik ga mij ook Red Steel kopen, en katana ligt momenteel ook in de winkel. Wie de oude consoles gewoon is, gaat de wii mss kinderachtig vinden. Ik ben een pc gamer, en de wii heeft iets wat ik op de pc (nog) niet vind.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten