Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kijk. Sommige mensen vind da echt cru van mij.

RIP Sterchele, hij had nog gans zijn carière voor zich. Hij was jong,... en ik vond dat ook erg.

Maar toch heb ik daar geen medelijden mee, omdat het zijn eigen schuld is.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef:
Maar toch heb ik daar geen medelijden mee, omdat het zijn eigen schuld is.
Zou je dat ook zeggen had het iemand van je eigen familie geweest of een goede vriend?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Familie weet ik niet. Alleen nog maar grootouders verloren. Maar ik heb al een vriend die gestorven door met de moto 200 te rijden in Wallonië en zo beginnen vliegen is. Ik vind dat ook zot erg,hé en ik zeg dat ook niet tegen zijn familie of vrienden van hem,hé maar ik vind dat nu gewoon zo. Ik vond dat toen zot erg, omdat hij maar in de 20 was maar aan de andere kant heb ik geen medelijden omdat hij maar niet zo rap moest rijden. Sterven van een kanker is veel erger.

Natuurlijk zegt ge dat tegen niemand,hé. Is de eerste keer dat ik dat zeg (buiten tegen m'n pa eens en hij vond da ook ;))
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Mja zoal je op de vorige pagina kon lezen heb ik het ook altijd een arrogante zak gevonden maar toen ik dit hoorde moest ik toch ook ff slikken.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

de arrogantie droop er vanaf bij hem, maar dit wens je niemand toe. RIP Francois, en veel sterkte aan Club (zowel Brugge als GBA), supporters, familie en vrienden.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik wilde het verhaal effe checken in gazet van Antwerpen..... manmanman, die foto's.....uit zo'n auto kom je gewoon niet levend, ook al ist een Porshe.

@djNeo, dat is ook 1 van de mentaliteitswijzigingen (in de goeie richting) bij "de jeugd" die ik hier al dikwijls aangehaald heb. Ongeoorloofde snelheden worden niet getolereerd. Tis de omgekeerde wereld: tegenwoordig gaan de jongeren de ouderen beknotten :mrgreen:

Anyway, vaarwel SuperSwa.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Stanne schreef:.uit zo'n auto kom je gewoon niet levend, ook al ist een Porshe.
Zéker niet uit een Porsche... vliegende zelfmoordmachines bij verkeerd gebruik.

rip François
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

R.I.P. sterchele

we zullen je missen in Brugge :cry:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Afbeelding

Afbeelding

ik ken weinig van porsche, maar ik weet wel dat dat dure wagens zijn, en dat mag, op voorwaarde dat het motto geldt: kwaliteit betaalt

in dat opzicht zou je dan kunnen redeneren dat zo'n wagen redelijk veilig moet zijn en stevig

en als dat allemaal waar is... wel... dan denk ik dat de man 160 ofzo moet gereden hebben aan de foto's te zien
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Het zal niet tegen 70 gebeurd zijn nee..
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

aan de auto te zien ook geen 120
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Op RTBF zeiden ze dat hij 217km/h reed. Hij kwam van een feestje. (Foto:)

Afbeelding
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

eerst en vooral RIP aan alle nabestaanden ..


maar om nu toch ook ff men beklag te doen ..

1. dit is voorpaginanieuws, grote krantekoppen (online dan toch)
hier gaat men nog dagen over zeveren, terwijl in Aartselaar bijvoorbeeld vanmorgen 2 kindjes in een brand bleven
-> die kindjes konden er ni aan doen, de François zal er zelf wel een beke voor iets hebben tussengezeten (misschien ne zware voet, of een mankement aan zijn voiture, of een mengeling van de twee)

2. wanneer een bekend persoon van 26 zich tegen een boom te pletter knalt, is dat zeer erg, en veel blabla
-> wanneer ik als onbekend 26-jarige tegen een boom knal, ben ik een roekeloos chauffeurke en is't zeker men eigen schuld en noem maar op
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Afbeelding

Afbeelding
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik herken niet eens meer de Porsche wtf :-o
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten