the strip

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

the strip

Bericht door tom »

gelegen in de roeselaarse staionsbuurt ...

ah, woensdagnamiddag uit het internaat recht in de strip ... en weet je wat?? we mochten daar gewoon rollen en roken!! man man, wat voeldde ik me belangrijk en gevaarlijk daar te zitten. nu ja, het was ook mijn prille begin in de wereld van "verderf".

ik heb er wel nooit echt in het weekend gezeten, altijd na/tijdens school. was dat laat open in het weekend?

meestal stond er wel een of anderen te dansen achteraan die er niet kon vana blijven in de week ... iemand herrinert zich Bjorn ????

er zouden zels camera's gehangen hebben gericht naar de strip vanuit de station, of is dit een broodje aap.

wat herriner ik mij nog? een levensgroot kuifje beeld dat geschoept werd tijdens een fuif in die boite dernaast.

en natuurlijk Lisa het barmeisje ... en die wc met tralies die je door moest. is dan gesloten geweest ergens in 95-96 of zo.

fucking nostalgie ...
Richman

Bericht door Richman »

Mooie post maar een echte club kan je da moeilijk noemen. Kan je moeilijk vergelijken met echte clubs van vroeger: Balmo, atv, enz enz.

Maar het heeft zijn plaatsje in de geschiedenis, ik zat er meestal op zondagnamiddag als het Eros-time was, je kan dan gerust ook vermelden de Albatros en hoe noemt die andere café ook weer niet ver van de Eros geweest links ervan?

Tom help!
Maar de Eros stak er wel bovenuit, de zondagmiddag was het daar volle bak en dj Bolle was er resident, later na de grote razzia verhuisde hij naar Lagoa. Misschien nog geschifter was da café dernaast de Strip was ook heel gekend, was ook de woensdagnamiddag verzamelplaats voor de fans.
Mé-èM

Re: the strip

Bericht door Mé-èM »

tom schreef:gelegen in de roeselaarse staionsbuurt ...

ah, woensdagnamiddag uit het internaat recht in de strip ... en weet je wat?? we mochten daar gewoon rollen en roken!! man man, wat voeldde ik me belangrijk en gevaarlijk daar te zitten. nu ja, het was ook mijn prille begin in de wereld van "verderf".

ik heb er wel nooit echt in het weekend gezeten, altijd na/tijdens school. was dat laat open in het weekend?

meestal stond er wel een of anderen te dansen achteraan die er niet kon vana blijven in de week ... iemand herrinert zich Bjorn ????

er zouden zels camera's gehangen hebben gericht naar de strip vanuit de station, of is dit een broodje aap.

wat herriner ik mij nog? een levensgroot kuifje beeld dat geschoept werd tijdens een fuif in die boite dernaast.

en natuurlijk Lisa het barmeisje ... en die wc met tralies die je door moest. is dan gesloten geweest ergens in 95-96 of zo.

fucking nostalgie ...
valerie was daar ook bar-meisje , veel gekend volk van mijn howntown zat daar vroeger

inderdaad veel menten en anderen dope, ik herinner mij een krantenartitel die dj space had met een kaart van europa met pijltjes naar roeselare , roeselare draaischijf van XTC in europa , dancing strip grote rol :)
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Richman schreef: Tom help!

naast dat frietkot en naast cafe den balkon?
maar 1 keer binnen geweest ...
naam weet ik niet meer ...

niet echt een help he :oops:
Richman

Bericht door Richman »

Neeneenee de andere kant! Het was een korte naam met ongeveer 5,6 letters!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

buddy's ?
Richman

Bericht door Richman »

Neeneenee maar ik weet dat je het weet!

:lol:
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

:?: :? :?:
Richman

Bericht door Richman »

Its a free concert from now on, that doesn't mean that anything goes like, we gone put the music up here for free
Van welke plaat komt die, ik weet dat het een bom is maar ik weet de naam niet

on topic: tis iets met een c (denk ik)
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

R.J.'s Rule - Rave This Nation
kape32

Bericht door kape32 »

rechts van den eros was er de picas en was ook heel heel gezellig
Richman

Bericht door Richman »

Ja de Picas het is deze die ik zocht, ben er een paar keer binnengestapt, zwaar kotje beetje verzamelplaats voor louch volk!

Thx kape!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten